Wymiana filtra przeciwpyłkowego i czyszczenie klimy – zdjęcia, str. 8
U mnie jest taki
Wyciągamy schowek z zatrzasków do siebie i odpinamy spowalniacz
i już jesteśmy w "domu"
Jeszcze klapka – dwa zaczepy u dołu
Przy wyciąganiu trzeba go trochę wygiąć bo po prawej jest taki wspornik metalowy
Może się to komuś przyda
Po 5 min. cieszymy się że zrobiliśmy to sami i jesteśmy bogatsi w nowe doświadczenia
Tak jest w USA
Myślę że powinien powstać dział coś w stylu "zrób to sam" jak na innych forach
Dużo zdjęć i punkt po punkcie opisane jest jak co robić – bardzo to pomaga innym a jest już parę takich tematów na temat M6
Wyciągamy schowek z zatrzasków do siebie i odpinamy spowalniacz
i już jesteśmy w "domu"
Jeszcze klapka – dwa zaczepy u dołu
Przy wyciąganiu trzeba go trochę wygiąć bo po prawej jest taki wspornik metalowy
Może się to komuś przyda
Po 5 min. cieszymy się że zrobiliśmy to sami i jesteśmy bogatsi w nowe doświadczenia
Tak jest w USA
Myślę że powinien powstać dział coś w stylu "zrób to sam" jak na innych forach
Dużo zdjęć i punkt po punkcie opisane jest jak co robić – bardzo to pomaga innym a jest już parę takich tematów na temat M6
pozdrawiam
- Od: 14 maja 2008, 18:43
- Posty: 30
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6S 3,0 V6 '07 manual
popieram tomekw112, super robota, dzisiaj filtr, ale jutro nie wiadomo co komu sie przyda, a instrukcja czasem blacha przyda sie kazdemu, aby czegos nie polamac przy rozbieraniu, jak np, odczepienie tapicerki z drzwi, niby proste i blache, ale zarazem przy sciaganiu, lamia sie plaskikowe kolki trzymajace ja, no i klopot, od taka moja reflekscja na temat instrukcji rysunkowych lub foto,
pozdrawiam
pozdrawiam
Darko12345 :)
- Od: 27 lip 2008, 17:57
- Posty: 148
Tez jestem za. Problem w tym, ze przydalby sie zupelnie "inny byt" niz forum do tego, bo jesli zrobimy to na forum to nadal pozostaje problem wylawiania zdjec spomiedzy rozmow. Ew. moderatorzy musieliby sami separowac instrukcje od rozmow, a jednoczesnie linkowac jedno z drugim, bo rozmowy przydatne tez sa czasem, zalezy kto czego szuka.
Ja bym do tego dedykowane forum zrobil z wstepem tylko do wlasnych watkow, bez mozliwosci odpowiedzi i jeszcze z moderowaniem postow przed wklejeniem jesli kazdy mialby miec mozliwosc publikacji instruktazy.
Ja bym do tego dedykowane forum zrobil z wstepem tylko do wlasnych watkow, bez mozliwosci odpowiedzi i jeszcze z moderowaniem postow przed wklejeniem jesli kazdy mialby miec mozliwosc publikacji instruktazy.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
zbigi napisał(a):Swietna instrukcja tomekw112 w M6 2.3 US jest taki sam wklad filtra odnosnie oznaczen... Powiedz tylko gdzie kupiles nowy filtr, bo ja mam problem – jest inny od europejskiego
Nie kupiłem tylko ciekawiło mnie jak jest u mnie czytając ten wątek
Może tu warto zadzwonić mają trochę tego http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1
pozdrawiam
- Od: 14 maja 2008, 18:43
- Posty: 30
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6S 3,0 V6 '07 manual
Witam.Całkiem niedawno zakupiłem mazda 6 2.0 136 kuców reg.2002.Miałem bardzo słaby nadmuch ,zajrzałem do filterka kabinowego.Oczywiście czerń i szarość + listki i inne brudy.Ale co najciekawsze sam filtr był odwrotnie założony.Czy to mogło byc przyczyną słabego nawiewu? Pozdro.
-
piotran
Dzięki martin.Filtry zamówione.Po odwróceniu filtra kabinowego na własciwa pozycje nawiew poprawił się,szyby nie parowały,ale za to wydobywa się ten nieprzyjemy zapach.Trochę teraz tu pada i powietrze pełne jest wilgoci mam wrażenie jakby ten "zapaszek"wzmógł się jeszcze bardziej.
-
piotran
z racji iz sie troche nudze czekajac na podpowiedzi dot sciagania konsoli, zapodam fotorelacje jak to wyglada w 6 po lifcie (wersja UK)
zaczynamy od otwarcia schowka
nastepnie po prawej i lewej stronie przy bocznych sciankach schowka odciagamy je lekko by wyskoczyly
po czym schowek opadnie nizej. nalezy odczepic spowalniacz
wyciagamy caly schowek jak szufladke i widzimy zaslepke od filtra kabinowego
zaslepke zdejmujemy i wyciagamy filtr po czym najlepiej wyczyscic jeszcze to mijsce (odkurzyc albo chociaz liscie wyciagnac) i wsadzic nowy filtr kabinowy
pozdro
EDIT:
Na zaślepce oraz na filtrze narysowane są strzałki,które wskazują prawidłowy kierunek ułożenia filtra
zaczynamy od otwarcia schowka
nastepnie po prawej i lewej stronie przy bocznych sciankach schowka odciagamy je lekko by wyskoczyly
po czym schowek opadnie nizej. nalezy odczepic spowalniacz
wyciagamy caly schowek jak szufladke i widzimy zaslepke od filtra kabinowego
zaslepke zdejmujemy i wyciagamy filtr po czym najlepiej wyczyscic jeszcze to mijsce (odkurzyc albo chociaz liscie wyciagnac) i wsadzic nowy filtr kabinowy
pozdro
EDIT:
Na zaślepce oraz na filtrze narysowane są strzałki,które wskazują prawidłowy kierunek ułożenia filtra
- Od: 13 cze 2009, 23:57
- Posty: 140
- Skąd: West Midlands
Wymiana filtra kabinowego to 30 sekund pracy, a w NorAuro powidzieli mi, że za względu na demontaż schowka życzą sobie za to 45 zł (samo wyjęcie i wlożenie nowego (sic!)). No rozbój w biały dzień. Nadmienię, że Pan wiedział w jakim samochodzie to należy zrobić (M6).
A dlaczego zgłosiłem się do nich? Bo chciałem odgrzybić klimatyzację. Chyba sam to będę robił, z tym że nie wiem dokładnie gdzie ta rurka z preparatem powinna wylądować. Bartsun skoro się nudzisz, to może fotorelację z odgrzybiania zrobisz, a dokładnie, gdzie powinienem rurkę wetknąć, aby zaaplikować środek.
A dlaczego zgłosiłem się do nich? Bo chciałem odgrzybić klimatyzację. Chyba sam to będę robił, z tym że nie wiem dokładnie gdzie ta rurka z preparatem powinna wylądować. Bartsun skoro się nudzisz, to może fotorelację z odgrzybiania zrobisz, a dokładnie, gdzie powinienem rurkę wetknąć, aby zaaplikować środek.
Cantore napisał(a):gdzie powinienem rurkę wetknąć, aby zaaplikować środek
Wyjmij filtr przeciwpylkowy i rurke w jego miejsce pakuj, chyba najlepsza metoda. Poza tym we wszystkie wywietrzniki
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Zapomnij o takim odgrzybianiu ( nie w 6 ) parownik jest szczelnie obudowany , nie miej pomysłu lac piany przez kratki wentylacyjne nad radiem bo zalejesz cały sprzet.Cantore napisał(a):gdzie powinienem rurkę wetknąć
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jesli pianka to ja nie wiem – ja sprayem robilem i niczego nie zalalem. Spray nazywal sie silvernano za 45 zl z Norauto i cos zdzialal. Po wszystkim bylo lepiej. Czy wlazlo w parownik nie wiem, ale skoro Forte wlazi zasysane od spodu to i to wejdzie, bo niczym metoda sie nie rozni, tak samo wpuszcza sie wlotem, tyle ze z gory zamiast z dolu.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Jaksa napisał(a):Zapomnij o takim odgrzybianiu ( nie w 6 ) parownik jest szczelnie obudowany
To jaki sposób odgrzybiania proponujesz? Mi "profesjonalna firma" zajmująca się klimatyzacjami odgrzybiała właśnie w ten sposób – wsadziła rurkę do parownika i w sprayu jakiś płyn wtłoczyła. Powiem szczerze, że jeszcze delikatny zapach po uruchomieniu klimatyzacji da się wyczuć i jest on dokładnie taki sam, jaki był przed odgrzybianiem, więc coś musi być na rzeczy. Proszę więc o propozycję, jak to zrobić skutecznie.
Cantore napisał(a):Mi "profesjonalna firma" zajmująca się klimatyzacjami odgrzybiała właśnie w ten sposób – wsadziła rurkę do parownika i w sprayu jakiś płyn wtłoczyła. Powiem szczerze, że jeszcze delikatny zapach po uruchomieniu klimatyzacji da się wyczuć i jest on dokładnie taki sam, jaki był przed odgrzybianiem, więc coś musi być na rzeczy.
Tak, jest. Sposob obslugi w trakcie "wtlaczania". Istotne jest zeby wykonac to tak, jak jest napisane w opisie do specyfiku Forte.
Czyli po pierwsze, najpierw "rozbujac" klime, po drugie ustawic jej obieg zamkniety i maks dmuchawe, po trzecie otworzyc ile sie da nawiewow (jesli sie da to wszystkie na raz, jesli nie to w trakcie odgrzybiania przelaczyc tak, zeby wszystkie "oblecialo"), po czwarte po skonczeniu sie specyfiku, podtrzymywac nadal operacje, bo preparat jaki sobie wybierzesz nadal unosi sie w powietrzu.
Sposob wykonania absolutnie potrafi zepsuc skutek dzialania specyfiku, a z tego co zauwazylem, niewiele osob robi to jak powyzej w skrocie opisalem i jak dokladnie opisuje Forte w swojej ulotce. Srebro jest na przyklad wysoce bakteriobojcze i nieszkodliwe dla czlowieka, a tez niespecjalnie szybko "znika", wiec w teorii preparat silvernano powinien byc tak samo skuteczny jak Forte (ktore byc moze rowniez zawiera srebro).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Nie znam Twojego specyfiku ( byc moze tez dobry ) od 2 lat pracuje na Forte – nie miałem reklamacji .krzych napisał(a): wiec w teorii preparat silvernano powinien byc tak samo skuteczny jak Forte
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Nie znam Twojego specyfiku ( byc moze tez dobry ) od 2 lat pracuje na Forte – nie miałem reklamacji .krzych napisał(a): wiec w teorii preparat silvernano powinien byc tak samo skuteczny jak Forte
No ja tez po tym jak u Ciebie bylem nie narzekam na Forte. Dziala dobrze, to na pewno. Ale zwracam uwage, ze metoda zastosowania prawdopodobnie ma najwiekszy wplyw na to i ze zastosowane przeze mnie silvernano mimo ze wtedy jeszcze nie znalem zasady i tak pomoglo, wiec w taki sposob tym bardziej powinno, bo ja to zrobilem wyjatkowo niechlujnie (do tego stopnia, ze mialem nawet otwarte okno... coz, nie pomyslalem w ogole i zastosowalem sie do wskazowek z opakowania). Poki co nie moge potwierdzic dokladnie takiej samej skutecznosci, ale nie omieszkam kiedys sprawdzic (czytaj, za rok, bo teraz klima slicznie "pachnie" ).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6