Rdza i lakierowanie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Enkidu » 23 cze 2009, 14:24

Z tą rdzą w takich stosunkowo młodych autach to jakaś paranoja.

W rodzinie mamy VW POLO (2003r) ,Seata Cordobę (2005r),Golfa (1998r) na których nie uświadczy się jakiegokolwiek bąbelka czy purchla.

Natomiast w mojej Madzi zaczynają mi rdzewiec tylne nadkola, zaś niewielkie bąbelki zauważyłem nawet w komorze silnika na nadkolach.(obok śrób od amortyzatora)

Znacie jakiś dobry zakład w pobliżu Krakowa który mógłby zając się zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia i nadowzia mojej Mazdy?

Pozdrawiam Wszystkich
Mazda 323F 2.0DiTD 85KM 2002r BJ, przebieg-199000km, olej-5w30 shell
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 wrz 2008, 12:20
Posty: 18
Skąd: Kraków

Postprzez Krisek » 23 cze 2009, 17:48

N.A. wersje maja napewno 5 lat .....
moze PL zakupione 12 ....
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez darekzdu » 30 cze 2009, 21:45

Mam wpisy o przeglądach. Dzwoniłem do ASO i kazali przyjechac to zrobią zdjęcia i wysla do Warszawy :D Juz widze jak mi nowe zakładają <lol>

Krisek napisał(a):na drzwiach? to kosztuje grosze wymiana ...


... grosze to ile Krisek? I gdzie kupić? Tylko ASO?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2009, 21:52
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 diesel 143 kM Rok 2006

Postprzez Krisek » 30 cze 2009, 22:49

Wy sie czescie ze macie 12lat bo ja mam 5 i juz jestem po :D

Jesli mowimy o tych samych czesciach to ...

BP4K-50-8V3B "front" right LIST US$11.04
BP4K-50-8V4B "back" right LIST US$10.87
BP4K-50-8W3B "front" left LIST US$11.04
BP4K-50-8W4B "back" left LIST US$10.87
30zl za element ... czyli okolo 120zl za wszystko ... to cena w US .. i wysylka nastepne 70zl I powiedzmy za 200zl ... to nie taka katastrofa

to ceny dla 3 ale mysle ze 6 nie powinna byc znaczna moze zadna ruznica


Obrazek
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez b8r » 3 lip 2009, 03:22

ip napisał(a):Po paru miesiacach rdza znowu wyszla i to na calej uprzednio malowanej powierzchni.


A czego się spodziewałeś jak tylko zamalowałeś rdzę?
Żeby pozbyć się rdzy trzeba ją całkowicie wyciąć – wyciąć kątówką ranty nadkoli, wstawić reparaturki, zaszpachlować i malować – wtedy rdza nie wyjdzie ale nie jest powiedziane że z biegiem czasu szpachla nie popęka – dlatego z japońców przesiadłem się na niemieckie fuul ocynkowane blachy i mam spokój <jupi>
Było: 121, 626, dwie 323, mazda 6, kilka Golfów II III i IV, Passat B5 i B5 FL, Audi 80 B4, A4 B5 i B6, A6 C5, Fiat Bravo, Alfa Romeo 156 i 166, pug 306 i 406, citroen Xsara, C5, Seat Leon, Mondeo mk3 ...

Jest: VW Pasiak B6 TDI 170 PS, Foczka TDCI i VW T5 TDI ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 cze 2009, 22:34
Posty: 30
Auto: VW Passat B6 TDI 170 KM

Postprzez jjmag » 3 lip 2009, 07:39

b8r napisał
dlatego z japońców przesiadłem się na niemieckie fuul ocynkowane blachy i mam spokój

po pierwsze to nie całe a do połowy dach nie jest w ocynku a po drugie to i tak zwykły kartofelwagen ,niestety blachy w nowszych mazdach nie lubią polskich dróg, a szczególnie ich zimowej wersji z dużą ilością soli i chloru a to każdej marce da radę nie wcześniej to puźniej, ip ja przed każdym zamalowaniem stosuje stary medykament jakim jest cortanina, sprawdzona i skuteczna, a jeżeli nie zabezpieczyłeś tego żadnym środkiem antykorozyjnym to nie licz na to że ruda z powrotem nie wyjdzie i raczej tylko powiększyłeś agniska korozji zamiast zabezpieczyć
Tatusiu czy ten samochód jest chory?
Nie synku to jest dizel.
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2009, 13:40
Posty: 74
Skąd: okolice Białej Podlaskiej
Auto: mazda323f BG 1,6 16V

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 24 sty 2012, 13:54.
Powód: ot

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 24 sty 2012, 13:54.
Powód: ot

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6