Pierwszą czynnością jest odpięcie akumulatora i odkręcenie jego podstawy. Chodzi o zrobienie miejsca pod maską – w przypadku V6 tego miejsca nie ma.

Obiektem naszego zainteresowania jest przekaźnik na którym spoczywa palec Jerrego.

Kolejnym krokiem jest wypięcie przewodów ze złącza (opok skrzynki) oraz zwolnienie z zatrzasków skrzynki z bezpiecznikami, wypięcie przekaźnika od przeciwmgielnych.
Za pomocą śrubokręta lub innego narzędzia luzujemy przewód z blaszką (ten skrajny od strony akumulatora) i wyciągamy go pod skrzynką bezpieczników.

Przygotowujemy przewód w tym wypadku jednożyłowy.

Zaciskamy go na uprzednio wyciągniętym niebiesko-białym przewodzie od przeciwmgielnych. Przewód z blaszką mocujemy z powrotem w podstawie przekaźnika.

Przewód na tylną klapę poprowadziliśmy przez ściankę grodziową. Skorzystaliśmy z otworów zrobionych pod instalację LPG.

CDN