Wymiana oleju w skrzyni 2,0 benzyna

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez VPM » 5 mar 2013, 21:22

właśnie wymieniłem olej w skrzyni na mobil bylo 2.5L a weszło 2.85
od razu czuć różnice :)
na zdjęciach widać otwór spustowy i do poziomu
Załączniki
Zdjęcie1453.jpg
Zdjęcie1456.jpg
Zdjęcie1457.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez Guinness » 5 mar 2013, 21:31

Przesmaruj jeszcze mechanizm zmiany biegów w kabinie , efekt od razu odczuwalny .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez bliźniak » 6 mar 2013, 13:40

Rozumiem, że w celu przesmarowania mechanizmu zmiany biegów , należy rozebrać szare plastiki osłaniające owy mechanizm i we wnętrzu przesmarować?. Jaki smar użyć, zwykły tawot?
kupię uszczelkę do tylniej szyby w klapie MPV,
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2012, 23:53
Posty: 30
Skąd: Górny Śląsk
Auto: MPV, LW, FS, 2.0, 16V, 2001r

Postprzez kolo_00 » 6 mar 2013, 17:42

Możesz powiedzieć w czym jest ta róznica w wybieraniu ?? Czy pracy podczas jazdy?
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez Guinness » 6 mar 2013, 17:54

bliźniak napisał(a):Rozumiem, że w celu przesmarowania mechanizmu zmiany biegów , należy rozebrać szare plastiki osłaniające owy mechanizm i we wnętrzu przesmarować?. Jaki smar użyć, zwykły tawot?

Może byc zwykły smar , a przesmarowanie ma na celu poprawienie pracy mechanizmu i nie dopuścic do przycierania się .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez VPM » 6 mar 2013, 19:17

chwila moment towot to przy -5 zamarza znajomy od którego kopiłem kiedyś samochód tak zrobił a ja musiałem wszystko wymieniać bo popękało w zimę powinien być jakiś lepszy smar
różnica jest w wybieraniu biegów zwłaszcza 2 która kiepsko wchodziła
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez Guinness » 6 mar 2013, 19:30

Konkretnie to użyty był zwykły smar ŁT43 ( odporny w temp. -30 do 130 ) .
Skoki lewarka zmiany biegów to już taki urok , już w nie jednym ogólnym opisie na necie jest o tym mowa , np. http://www.auto-swiat.pl/1-mazda-mpv
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez VPM » 6 mar 2013, 21:12

chodziło mi o fakt ze biegi nie chciały wchodzić a teraz jest oki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy