Koszt łożysk 6203 z indeksem C3 24zł, sprzęgiełko 220zł
Łożyska wychodzą pod prasą bez najmniejszych kłopotów
Z wciśnięciem także nie ma problemów.
Natomiast do odkręcenia sprzęgiełka alternatora potrzebny jest specjalny klucz i najlepiej odkręcać udarowo
Nie ma potrzeby wyjmować alternator z samochodu ( i tak jest ciężko )
Wystarczy wykręcić śruby mocujące alternator i pochylić go na bok aby dojść kluczem udarowym do sprzęgiełka. Nowe sprzęgiełko zakręca się tym samym kluczem i w tej samej pozycji.
Wymiana łożyska rolek paska i sprzęgiełko alternatora.
Strona 1 z 1
a to jest do diesla czy do benzyny, gdybyś Norby miał rodzaj silnika w profilu nie musiał był pytać
bo przymierzam się do MPV w benzynie i nie wiem teraz czy na to uważać
bo przymierzam się do MPV w benzynie i nie wiem teraz czy na to uważać
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
To jest diesel niepotrzebnie wymieniłem nie zawsze świergotanie to sprzęgiełko. Akurat to nie powinno zaprzątać ci głowy w benzynie to są jedne z lepszych silników. Próbowałem uaktualnić profil ale nie mogę pisałem nawet do moderatorów ale bez odzewu.
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
Norby piszesz że nie potrzebnie wymieniłeś, a jakie był powód dla którego postanowiłeś wymienić? W mojej Madzi podczas włączenia klimatyzacji, nawiewów, radia itp, słychać ćwierkanie z okolic alternatora, słychać to nie zawsze, i często słychać tylko przy zimnym silniku.
-
piotrek5103
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości