luzy zaworow w silniku RF 5 i 7 nalezy co ok. 30 tys km regulowac
pozdr.
E
Regulacja luzów zaworowych
1, 2
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
tak to juz wyregulowalem tylko ze mi chodzi o luz nie zaworów lecz na walku rozrzadu jak sa krzywki zaworowe to "jezdza" mi po walku z prawej do lewej itd. jakies 2 mm luzu i chcialem sie dowiedziec czy to moze byc przyczyna klepania w silniku
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
seba1177 napisał(a):.krzywki zaworowe to "jezdza" mi po walku z prawej do lewej itd. jakies 2 mm luzu i chcialem sie dowiedziec czy to moze byc przyczyna klepania w silniku
nie, ten luz jest ok.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Hubix napisał(a):Co 30 tys ? Coś za często, w moto się reguluję co 24 tys, ale tam jest ponad 10 tys. obrotów.
wg. listy producent przewiduje pierwszą regulacje po 30 tys i raczej jest w tym jakiś sens..
w sumie wiadomo, ze wielu użytkowników nie reguluje lub wogole nie ma pojęcie o tej regulacji i jej konieczności... dobrzy że wiedzą że treba olej wymienić (nie pisze tu o oleju w skrzyni biegów )
no a przy srednim jeżdzeniu autem wychodzi co dwa moze trzy lata taka potrzeba a wg. mnie warto sprawdzic ich luzy.. ale kazdy zrobi jak mu pasuje..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kolego Enduro a czy spotkałeś się może z takim metalicznym klepaniem jakby wtrysk zawór, sprawdzałem jedno i drugie wtrysk był walnięty to wymieniłem zawory ustawiłem jedyne co to te krzywki mają lekki luz i myślałem , że to przez to tak "klepie" wiesz może co to może być dodam ze najbardziej jest słyszalne jak auto albo jest pod obciązeniem np jak podjezdzam pod górke lub jak go przydusze
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
seba1177 napisał(a):Kolego Enduro a czy spotkałeś się może z takim metalicznym klepaniem jakby wtrysk zawór, sprawdzałem jedno i drugie wtrysk był walnięty to wymieniłem zawory ustawiłem jedyne co to te krzywki mają lekki luz i myślałem , że to przez to tak "klepie" wiesz może co to może być dodam ze najbardziej jest słyszalne jak auto albo jest pod obciązeniem np jak podjezdzam pod górke lub jak go przydusze
jak dla mnie to albo dalej "klepie" wtrysk albo uszkodzony jest jeden z tlokow (bocznie).
opisz czy jak dasz w pedal i odejmiesz gaz, czy wtedy dalej to klepanie slyszysz?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
seba1177 napisał(a):jak daje gazu przy obciążonym silniku to klepie ale jak puszcze pedał gazu to przestaje, klepie tylko jak trzymam na gazie i najbardziej przy obciążonym silniku
czyli wtryski lub ich sterowanie
bo to klepanie , wg mnie, to spalanie nieidealnej dawki paliwa, czyli zle rozyplonej lub w kiepskim "stosunku" lub czasie!
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
czyli to może być wina albo wtrysku albo sterowania? a to nie będzie jakaś wina kabli może gdzies jest zle napiecie czy to niemozliwe?miałem walniety wtrysk i jak go przekladalem z 2 na 3 pozycje to komputer pokazywal tam blad gdzie byl przelozony wtrysk, stwierdziłem wtedy ze to wtrysk najpierw kupilem jeden blad wystepowal dalej to kupilem drugi bo stwierdzilem ze moze jest tez uszkodzony lecz tez na drugim nic sie nie zmienilo i teraz sie zastanawiam czy mam pecha do wtrysków czy to moze jakas inna przyczyna?
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
seba1177 napisał(a):.. teraz sie zastanawiam czy mam pecha do wtrysków czy to moze jakas inna przyczyna?
tego nikt tu tobie nie stwierdzi.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość