Czy możliwa wymiana pierścieni bez wyjmowania silnika ?

Witam.
Mazda MPV MZR-CD 2.0 Diesel RP. 2002 silnik RF5C
Czy ktoś orientuje się, czy jest możliwe rozkręcenie korbowodów i wyciągnięcie tłoków do góry celem wymiany pierścieni bez zdejmowania dolnego plastra znajdującego się pomiędzy blokiem i miską olejową i ruszania wału na głównych ?
Niestety około 1000 km temu miałem wyciągnięty silnik i robiony szlif wału, ale nie robiłem góry. Teraz się okazuje, że łyka ok. 0,6 l. oleju. Mam do zrobienia jeszcze próbę olejową, co powinno rozjaśnić sytuację.
Jeszcze jedno pytanie.
Szlif na głównych zrobiony został na 2 nadwymiar, a korbowych na 4!. (Mazda w oryginałach panewek ma tylko do 3, więc założone były zamienniki które występują do 5 nadwymiaru). Czy waszym zdaniem istnieje duże ryzyko, że wał padnie?
Mazda MPV MZR-CD 2.0 Diesel RP. 2002 silnik RF5C
Czy ktoś orientuje się, czy jest możliwe rozkręcenie korbowodów i wyciągnięcie tłoków do góry celem wymiany pierścieni bez zdejmowania dolnego plastra znajdującego się pomiędzy blokiem i miską olejową i ruszania wału na głównych ?
Niestety około 1000 km temu miałem wyciągnięty silnik i robiony szlif wału, ale nie robiłem góry. Teraz się okazuje, że łyka ok. 0,6 l. oleju. Mam do zrobienia jeszcze próbę olejową, co powinno rozjaśnić sytuację.
Jeszcze jedno pytanie.
Szlif na głównych zrobiony został na 2 nadwymiar, a korbowych na 4!. (Mazda w oryginałach panewek ma tylko do 3, więc założone były zamienniki które występują do 5 nadwymiaru). Czy waszym zdaniem istnieje duże ryzyko, że wał padnie?