Wyłączenie silnika podczas jazdy, bez możliwości ponownego uruch

A który z poniższych błędów...
===DTC C1119===
===DTC B2450-FF===
===DTC P0113-FF===
===DTC P0102-FF===
...spowodowałby wyłączenie silnika podczas jazdy, bez możliwości ponownego uruchomienia?
Błędy 113 i 102 związane są z przepływomierzem. Wtyczkę od przepływomierza odpinałem, wymieniając filtr powietrza i filtr paliwa (już po awarii). W logu z programu jest wymieniona przyczyna błędu: "czujnik był wcześniej odłączony". Nie wiem czy powinienem kasować te błędy programem, czy próbować czyścić przepływomierz i sprawdzać przewody. Czy jak skasuję te błędy to one już się nie pokażą, nawet jeśli uszkodzenie będzie nadal?
Czy gdyby zerwał się pasek rozrządu to program pokazałby taki błąd?
Odpiąłem wężyk przy filtrze paliwa i żadne paliwo z baku tam nie dociera podczas kręcenia rozrusznikiem. Nie wiem czy pompa paliwowa zmarła, czy system ją odłączył z okazji innej awarii?
Mam wrażenie, że rozrusznik kręci szybciej i z mniejszymi oporami (tak jakby nie musiał pokonywać kompresji w silniku).
Czy łatwo jest sprawdzić obecność paska rozrządu?
===DTC C1119===
===DTC B2450-FF===
===DTC P0113-FF===
===DTC P0102-FF===
...spowodowałby wyłączenie silnika podczas jazdy, bez możliwości ponownego uruchomienia?
Błędy 113 i 102 związane są z przepływomierzem. Wtyczkę od przepływomierza odpinałem, wymieniając filtr powietrza i filtr paliwa (już po awarii). W logu z programu jest wymieniona przyczyna błędu: "czujnik był wcześniej odłączony". Nie wiem czy powinienem kasować te błędy programem, czy próbować czyścić przepływomierz i sprawdzać przewody. Czy jak skasuję te błędy to one już się nie pokażą, nawet jeśli uszkodzenie będzie nadal?
Czy gdyby zerwał się pasek rozrządu to program pokazałby taki błąd?
Odpiąłem wężyk przy filtrze paliwa i żadne paliwo z baku tam nie dociera podczas kręcenia rozrusznikiem. Nie wiem czy pompa paliwowa zmarła, czy system ją odłączył z okazji innej awarii?
Mam wrażenie, że rozrusznik kręci szybciej i z mniejszymi oporami (tak jakby nie musiał pokonywać kompresji w silniku).
Czy łatwo jest sprawdzić obecność paska rozrządu?