Stukot w silniku

Postprzez tonidriver » 27 kwi 2012, 05:36

Bo wystarczyło dać sam wał do szlifu a głowica to naciąganie na koszta robocizny.Miałeś robić dół silnika a nie cały.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez j4cek » 27 kwi 2012, 13:34

to co radzicie? probowac szlifowac i wysylac silnik do innego miasta czy nie bawic sie w to i kupic inny? jakbyscie zrobili bo jestem w kropce? i drugie pytanie z tego co widze na aukcjach jak sa te silniki to na niektorych jest napisane ilosc koni 121,134 czy to musi byc dokladnie tyle koni co mialem czyli 121? czy moge kupic np ten mocniejszy i nie bedzie problemow??
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2012, 17:51
Posty: 14
Auto: Mazda 626 V 97r 1,8B+G

Postprzez tonidriver » 27 kwi 2012, 13:36

jak zrobisz wał to wiesz na czym jeździsz a skąd wiesz za ile padnie silnik który kupisz ? skąd wiesz jak ktoś nim jeździł ?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy