Problem polega na tym, ze na 4 i 5 biegu, powyżej 3 tyś. obr. auto słabo ciągnie i przyspiesza. Na biegach 1,2,3 tego nie czuć.
Przy jeździe na 5 biegu i osiągnięciu około 140 km/h i 3,5 tyś. obr. zapala się kontrolka pompy paliwowej i gaśnie silnik. Po odczekaniu kilku minut auto znowu odpala (kontrolka normalnie po odpaleniu gaśnie).
Dodam, że pompa wtryskowa była wymieniana (na starej było identycznie).
Czy ktoś wie o co chodzi ?
P.s. Czy może być to związane z filtrem paliwa – nie wymieniałem i na razie nie wiem gdzie jest i jak to zrobić.
Silnik to 2.0 diesel 136 km
Pompa wtryskowa – zaświeca się kontrolka.
Strona 1 z 1
Dobrze zasugerowałeś filtr paliwa skoro o pompie napisałeś "na starej było identycznie".
Tu masz jak to się robi
viewtopic.php?f=90&t=51787&hilit=wymiana+filtra+paliwa
Tu masz jak to się robi
viewtopic.php?f=90&t=51787&hilit=wymiana+filtra+paliwa
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
Wymieniłem filtr paliwa zgodnie z informacjami jakie znalazłem w proponowanym temacie. Problem – jak ręką odjął – auto nie do poznania – ciągnie jak szalone.
Wielkie dzięki i pozdrawiam.
Wielkie dzięki i pozdrawiam.
Szwarc ! I wszystko jasne.
- Od: 21 cze 2011, 23:23
- Posty: 16
- Skąd: Złotoryja
- Auto: Mazda MPV 2.0 136 Km, 2003 r.
Wyszedłem z założenia, że takich przypadków sporo w dziale diesel ( MZR-CD (CiTD)). Wystarczy wiedzieć jaki ma się silnik. Wiem wiem, nie wszyscy wiedzą czym jeżdżą, ale to nie jest argument by tematy, które mają swój dział były w innym.
Pozdrawiam
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości