Filtr powietrza – pytanie o doprowadzone do niego wężyki

Postprzez thomeq » 23 sie 2011, 12:40

myqel napisał(a):EGR terkocze u jednych ciszej u innych glosniej w okolicy 1500-2000 obr i nic sie na to nie poradzi bo zawor jest wystawiony na dzialanie sporych cisnien. Z obu stron" atakuja go (w dolocie powietrze od turba i od strony wydechu spaliny) a jesli u Ciebie terkotanie wystepuje powyzej 2000 a nawet przy 2700 to ciezka sprawa. Zrob test: odepnij i zaslep wezyk od zaworu EGR. Jesli zlosliwy dzwiek ustanie to masz odpowiedz a jesli nie to pozostaje chyba tylko hamownia i przy otwartej masce wsluchiwanie sie bo zakladam ze na wolnych obrotach terkotania nie ma?

pozdr. mql


egr mam zaślepiony i to nie jest dźwięk wydobywający się z niego
wrócę do tej pompki wspomagania, czy jej grzechot jest na biegu jałowym (bez dodawania gazu) ?
bo u mnie auto w stanie spoczynku bez gazowania chodzi normalnie
thomeq
 

Postprzez myqel » 23 sie 2011, 13:30

Hej a czy ten dzwiek jest na tyle slyszalny w trakcie jazdy abys mogl go nagrac? Byloby latwiej cos zdiagnozowc slyszac to.

pozdr. MQL
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 13:08
Posty: 30 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2003 2,0 MZR-CD kombi 136KM

Postprzez agnostyk » 25 sie 2011, 05:10

thomeq napisał(a):
agnostyk napisał(a):to nie mogłeś od razu tak napisać, a nie zaczynasz od <dupa> strony <rotfl> Te twoje wężyki nie maja nic wspólnego z grzechotaniem... raczej. Poczytaj w poradniku co grzechocze pod maską, a szczególnie w okolicach pompy vacuum <faja>


wymieniłem już 2 pompy vacuum i dalej grzechocze


na nowe czy używane? Bo to różnica...

Przeważnie grzechocze sprzęgiełko łączące vacuum z wałkiem rozrządu, część wymienna, koszt nowej około 500 zł. Nie trzeba od razu wymieniać całej pompy... Znany problem w M6, aczkolwiek można spokojnie sobie z tym jeździć.
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez BloodyGT » 27 gru 2011, 21:49

<czytaj>
Ja mam takie pytanie,jezeli wężyki na obudowie beda zle podlaczone,czy to moze miec jakies zle skutki w pracy silnika??Jakie??
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 19:34
Posty: 48
Skąd: Bristol-United Kingdom
Auto: Była:
Mazda 6 2003R 2.0 Disel 136 TS2
Jest:
Mazda 6 2010R 2.2 Disel 163 TS

Postprzez damianw12345 » 2 kwi 2012, 21:50

Ja mam takie pytanie,jezeli wężyki na obudowie beda zle podlaczone,czy to moze miec jakies zle skutki w pracy silnika??Jakie??

Podbijam pytanie?:)
damianw12345
 

Postprzez smile » 3 kwi 2012, 11:21

damianw12345 napisał(a):damianw12345

Jakie auto? Jakie wężyki? Jakieś foto?
A na początek uzupełnij profil Skąd/Auto.
damianw12345 napisał(a):Ja mam takie pytanie,jezeli wężyki na obudowie beda zle podlaczone,czy to moze miec jakies zle skutki w pracy silnika??

Tak.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Bartu » 24 paź 2014, 18:38

Posiada ktoś może fotki gdzie te 3 dolne wężyki są wpięte?
U mnie jest tylko jeden długi ten górny, oraz dwa spięte razem wychodzące z metalowej "listwy" podciśnień.
Brak jest jednego wężyka do dolnego króćca. Skąd on wychodzi?

Dzięki.
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2013, 17:20
Posty: 30
Auto: Mazda 6 GY

Postprzez grzegorzpopek » 18 paź 2015, 18:26

Witam. Prośba o pomoc niedawno zakupiłem MPV i zauważyłem ze w układzie podcisnienia brakuje jednego wężyka (został kawałeczek – z 2 niebieskimi kreskami) gdzie on powinien być podłączony, ewentualnie prośba o jakiś schemat podłączeń.Dzieki
Załączniki
koncowka 1.png
Początkujący
 
Od: 16 paź 2015, 16:26
Posty: 4
Skąd: Brzeg-Opole
Auto: MPV Diesel 2.0 2005r

Postprzez Dave » 23 paź 2015, 19:11

pokazałem twoje fotkę koledze nunych76 (jest mechanikiem Mazd) i powiedział że tam powinien być mały filtr

Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Siemandero
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 sie 2013, 22:59
Posty: 1399 (412/119)
Skąd: Bydgoszcz, Pruszcz k./Gostycyn
Auto: Obecnie: Mazda 5 2.0 Pb+LPG '07
Mitsubishi Colt CZ3 1.3 '05
Kiedyś: Mazda 323c BA 1.3 '94
Mazda 323f BA 1.8 '94
Mazda MPV LW 2.0 '00

Postprzez Dave » 23 paź 2015, 19:11

powietrza rzecz jasna ;–)

Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Siemandero
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 sie 2013, 22:59
Posty: 1399 (412/119)
Skąd: Bydgoszcz, Pruszcz k./Gostycyn
Auto: Obecnie: Mazda 5 2.0 Pb+LPG '07
Mitsubishi Colt CZ3 1.3 '05
Kiedyś: Mazda 323c BA 1.3 '94
Mazda 323f BA 1.8 '94
Mazda MPV LW 2.0 '00

Postprzez grzegorzpopek » 25 paź 2015, 16:20

jak ten filtr powinien wyglądać i czy powinien byc gdzieś jeszcze wpiety.
Początkujący
 
Od: 16 paź 2015, 16:26
Posty: 4
Skąd: Brzeg-Opole
Auto: MPV Diesel 2.0 2005r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy