myqel napisał(a):EGR terkocze u jednych ciszej u innych glosniej w okolicy 1500-2000 obr i nic sie na to nie poradzi bo zawor jest wystawiony na dzialanie sporych cisnien. Z obu stron" atakuja go (w dolocie powietrze od turba i od strony wydechu spaliny) a jesli u Ciebie terkotanie wystepuje powyzej 2000 a nawet przy 2700 to ciezka sprawa. Zrob test: odepnij i zaslep wezyk od zaworu EGR. Jesli zlosliwy dzwiek ustanie to masz odpowiedz a jesli nie to pozostaje chyba tylko hamownia i przy otwartej masce wsluchiwanie sie bo zakladam ze na wolnych obrotach terkotania nie ma?
pozdr. mql
egr mam zaślepiony i to nie jest dźwięk wydobywający się z niego
wrócę do tej pompki wspomagania, czy jej grzechot jest na biegu jałowym (bez dodawania gazu) ?
bo u mnie auto w stanie spoczynku bez gazowania chodzi normalnie