Jaksa napisał(a):nynuch76 napisał(a):Koledze chodziło o miejsce montażu pierścieni ( oporowych/dystansowych) na środkowej podporze za którą wał pękł.
Dokładnie ( widzę ze ktos tu rozumie jezyk mechanika
) Robert , miałem okazje wymieniac silniki przez ten problem ale zawsze byly to silniki "dłubane" przez pseudo-mechanikow . Wal szlifuja do dorabianych panewek aby tylko auto sprzedac . Nominalnego wału nie widzialem w takim stanie.
W moim przypadku po sprawdzeniu nie wygląda aby szlif był robiony. Tak się zastanawiam, czy wobec licznych przypadków takiej awarii, również w nie szlifowanych wałach może powinienem poszukać innego wału zamiast oryginalnego po 1 szlifie .. widuje takie firmy MOTUS (to chyba jakaś Turecka firma).
Oryginał, to oryginał, ale jeszcze nie znalazłem żadnej informacji, aby pękł inny niż oryginalny, tym bardziej, że w koło powtarza się opinia o wadach materiałowych ...
Wiem, że temat od dawna zagrzebany, ale dla mnie jak najbardziej żywy (niestety).