Mazda MPV 2004 2.0D Kopci
Strona 1 z 1
Witam wszystkich. Nie dawno kupilem Mazde MPV z 2oo4 roku 2.0 Diesel 136 kM i zauwazylem ze w zakresie niskich obrotow czyli od 800 do 1400 przy ruszaniu zakopci. Komputer nie wskazuje zadnych bledow wiec czy ktos sie orientuje co moze byc?
- Od: 2 lip 2010, 23:26
- Posty: 14
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MPV 2.0 D, 2004, 136kM, po lifcie
Dzięki za podpowiedź
Ale za dużo to sie nie dowiedziałem. Czy może być ktoś tak miły i powiedzieć mi o co chodzi z tymi podkładkami. czy są to podkładki pod wtrysk, a może są to jakieś podkładki w wtrysku które swoją wysokością regulują ciśnienie wtrysku?
Mój problem jest taki: Auto fajnie jeździ tylko jak by na niskich obrotach od 800-1400 nie miało mocy no i zakopci, jak daje gwałtownie gazu też zakopci ale po chwili przestaje i to jest chyba normalne.
Czy możecie mi polecić jakiegoś speca który się tym zajmuje w szczecinie?
Ale za dużo to sie nie dowiedziałem. Czy może być ktoś tak miły i powiedzieć mi o co chodzi z tymi podkładkami. czy są to podkładki pod wtrysk, a może są to jakieś podkładki w wtrysku które swoją wysokością regulują ciśnienie wtrysku?
Mój problem jest taki: Auto fajnie jeździ tylko jak by na niskich obrotach od 800-1400 nie miało mocy no i zakopci, jak daje gwałtownie gazu też zakopci ale po chwili przestaje i to jest chyba normalne.
Czy możecie mi polecić jakiegoś speca który się tym zajmuje w szczecinie?
- Od: 2 lip 2010, 23:26
- Posty: 14
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MPV 2.0 D, 2004, 136kM, po lifcie
Turbina włącza się dopiero po 2000 tzw turbo dziura dlatego nie ciągnie. Podkładki są pod wtryskami
viewtopic.php?f=90&t=45789&hilit=wymiana+podk%C5%82adek
tym możne się skończyć.
viewtopic.php?f=90&t=45789&hilit=wymiana+podk%C5%82adek
tym możne się skończyć.
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
Czyli lekkie kopcenie az wlaczy sie turbina jest normalne?
Auto ma przejechane 100000km wiec raczej nie mozliwe zeby to byly wtryski.
Slyszalem ze jest jeszcze czujnik na listwie paliwowej czy on moze byc przyczyna.
Auto ma przejechane 100000km wiec raczej nie mozliwe zeby to byly wtryski.
Slyszalem ze jest jeszcze czujnik na listwie paliwowej czy on moze byc przyczyna.
- Od: 2 lip 2010, 23:26
- Posty: 14
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MPV 2.0 D, 2004, 136kM, po lifcie
Kolego pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić po zakupie auta to wymiana podkładek pod wtryskami i sprawdzenie drożności smoka w misce olejowej. Niestety są to bolączki tych silników a zaniedbanie kończy się kosztownie. Czy masz ubytki oleju?
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
smok był czyszczony a oleju ubyło i to sporo.
Ale dzięki za podpowiedź teraz wymienię te podkładki i zobacze efekt.
A olej mam do wymiany za 5000km wtedy znowu smoka sprawdze.
ostatnio na trasie spalił mi 7.5l/100km więc wtryski chyba są ok.
w mieście z klimą na razie pali 9 ,10 l/100km ale też jeszcze nie moge tego dokładnie określić.
Ale dzięki za podpowiedź teraz wymienię te podkładki i zobacze efekt.
A olej mam do wymiany za 5000km wtedy znowu smoka sprawdze.
ostatnio na trasie spalił mi 7.5l/100km więc wtryski chyba są ok.
w mieście z klimą na razie pali 9 ,10 l/100km ale też jeszcze nie moge tego dokładnie określić.
- Od: 2 lip 2010, 23:26
- Posty: 14
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MPV 2.0 D, 2004, 136kM, po lifcie
Podkładki wymienione, ale był wielki problem z wyjęciem i są dwa patenty na to 1 to sprobować na ciepłym silniku, 2 zalać wtryski ksylenem (rozpuszczalnik) i poczekać. Jak sie nie wymienia wtrysku to nie trzeba konfigurować.
Wymieniony rozrząd, ale odkręcenie pompy wody zajoło ponad 5godz, wyczyszczono smoka i miske olejową, wymieniono wszystkie filtry, Korzystałem z pomocy znajomego mechanika i za wszystko skasował mnie 450zł Koszt części to 1550zł
Teraz zobaczymy efekty.
Wymieniony rozrząd, ale odkręcenie pompy wody zajoło ponad 5godz, wyczyszczono smoka i miske olejową, wymieniono wszystkie filtry, Korzystałem z pomocy znajomego mechanika i za wszystko skasował mnie 450zł Koszt części to 1550zł
Teraz zobaczymy efekty.
- Od: 2 lip 2010, 23:26
- Posty: 14
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MPV 2.0 D, 2004, 136kM, po lifcie
witam.
Od ostatniej mojej wizyty na forum i wymianie podkładek jak i rozrządu to z autem nie mam żadnych problemów. Auto nie kopci, no chyba że gwałtownie da się gazu ale po chwili wszystko wraca do normy. Oleju nie bierze. Jestem bardzo zadowolony z wyników jakie otrzymałem po wymianie wszystkiego.
Od ostatniej mojej wizyty na forum i wymianie podkładek jak i rozrządu to z autem nie mam żadnych problemów. Auto nie kopci, no chyba że gwałtownie da się gazu ale po chwili wszystko wraca do normy. Oleju nie bierze. Jestem bardzo zadowolony z wyników jakie otrzymałem po wymianie wszystkiego.
- Od: 2 lip 2010, 23:26
- Posty: 14
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MPV 2.0 D, 2004, 136kM, po lifcie
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość