Strona 1 z 1

Wymiana pierścieni olejowych i uszczelniaczy zaworowych

PostNapisane: 27 mar 2013, 00:18
przez kolo_00
Witam,

Chciałem napisac ze na problemy z braniem oleju i kopceniem wysztarczy wymienić pierścienie olejowe + uszczelniacze i moża zapomniec o porannym kopceniu i braniu oleju!!!

A mazda od lat wmawia ze ten model tak ma :) Dziś nigdy bym nie kupil nowej mazdy bo to skandal po 70 tys bierze olej a rdza sie pojawia po 3 latach.

Re: Wymiana pierścieni olejowych i uszczelniaczy zaworowych

PostNapisane: 27 mar 2013, 13:08
przez bliźniak
Można coś więcej napisac na ten temat samej wymiany.
jaki dodatkowe prace związane z wymianą pierścieni?
Jaki koszt pierścieni i uszczelniaczy?
Czy jest to skąplikowana czynność?
czy można to wykonac razem z monatażem instalacji LPG?

Re: Wymiana pierścieni olejowych i uszczelniaczy zaworowych

PostNapisane: 3 kwi 2013, 09:31
przez hrabia82
lepiej oddać auto do warsztatu który się zajmuje takimi rzeczami. ja u siebie robiłem taki zakres remontu silnika i jak na razie (już 45 tys km temu) jest wszystko ok.

w zakres wchodziło jak dobrze pamiętam:
1. wymiana uszczelniaczy
2. wymiana pierścieni
3. planowanie głowicy + nowa uszczelka głowicy
4. regulacja luzów zaworowych.

u mnie kosztowało to około 2200zł brutto ale w tej kwocie miałem jeszcze wymianę sprzęgła (a samo sprzęgło kosztowało prawie 600zł).