MPV 2.0 Benzyna – spadające obroty

Postprzez hrabia82 » 31 sty 2012, 17:53

Witam,

Mam problem z obrotami w swojej MPVce, zarówno na zimnym jak i ciepłym benzyna czy LPG, po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy, przy po przygazowaniu na parkingu obroty spadają do około 400 obr i po 2-3 sek wracają do właściwych. kilka razy na zakręcie zgasł, na szczęście jechałem wolno i nic się nie stało.

w czym może być problem? dodam że przepustnica ostatnio była czyszczona.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 21:29
Posty: 377 (4/1)
Skąd: Białystok
Auto: Jest: VOLVO XC90 3.2L 248KM AT 20p7r.
Była: Mazda 5 CR 2008r lift, 2.0 BP AT TOP
LPG STAG 300Premium + Hana

Postprzez gazparts » 1 lut 2012, 08:37

wyciągałeś przepustnicę do czyszczenia?
ten problem miałeś przed czyszczeniem ?
nie bawiłeś się krokowym tps-em?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez hrabia82 » 1 lut 2012, 10:07

to było już przed czyszczeniem przepustnicy, ale dziś rano byłem u swojego autoelektryka, okazało się że wysypały się mapy czy adaptacje. i teraz jest już ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 21:29
Posty: 377 (4/1)
Skąd: Białystok
Auto: Jest: VOLVO XC90 3.2L 248KM AT 20p7r.
Była: Mazda 5 CR 2008r lift, 2.0 BP AT TOP
LPG STAG 300Premium + Hana

Postprzez hrabia82 » 10 mar 2012, 13:32

no nie mogę z niego wydobyć co tak naprawdę zrobił.

Spróbuj odłączyć aku na 30 minut, potem podłącz i pojeździj na benzynie, tak spokojnie w miarę możliwości jednostajnymi prędkościami. jak nie pomoże to daj znać spróbuję ponękać mojego elektryka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 21:29
Posty: 377 (4/1)
Skąd: Białystok
Auto: Jest: VOLVO XC90 3.2L 248KM AT 20p7r.
Była: Mazda 5 CR 2008r lift, 2.0 BP AT TOP
LPG STAG 300Premium + Hana

Postprzez enkai » 10 mar 2012, 17:24

EGR zaślepić a dyfer zaspawać. Alleluja i do przodu.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez kolo_00 » 13 mar 2012, 14:37

http://www.youtube.com/watch?v=tRzChOACak0

No i problem sam rozwiązalem. W serwisie mazdy pan powiedzial, żebym tak jezdzil jezeli mi to nie przeszkadza :) Kij im w ucho. Po paru przejsciach z blachymi problemami mam juz wyrobione zdanie o aso mazda. Kiedyś mialem problem z szarpaniem to powiedzieli zebym cewki wymienil na nowe :) Ale to moze tez nie pomoc bo to 10 letnie auto. problem polegal na tym ze w fajce od cewki jest taka sprezynka i byla zardzewiala wiec szarpalo:) po przeczyszczeniu zrobilem juz 60 tys i jest wszystko ok:) Te fajki wystepuja tylko w 323 bj 1.5 i 1.6 FS(rowniez w mazdzie protage 2.0 USA:)) i w premacy 1.8 i 2.0 FS no i oczywiście w mpv 2.0 FS-DS 122 konie oraz 2.0 FS 120 koni .
Ostatnio edytowano 14 mar 2012, 22:19 przez kolo_00, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez adacho01 » 13 mar 2012, 22:25

kolo_00 napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=tRzChOACak0

w fajce od cewki jest taka sprężynka i była zardzewiała wiec szarpało:) po przeczyszczeniu zrobilem juz 60 tys i jest wszystko ok:) Te fajki wystepuja tylko w 323 bj 1.5 i 1.6 FS(również w mazdzie protage 2.0 USA:)) i w premacy 1.8 i 2.0 FS no i oczywiście w mpv 2.0 FS.


mam ten sam problem, szarpie i na gazie i na benzynce chociaż ma benzynie duzo mniej, czekam juz na kable wn (zamówione) i do wymiany świece, lecz jak usłyszałem ze cewka tez moze do wymiany to juz nie było wesoło, 300 x dwie cewki,,, wiec pomyślałem ze to możne przebicie jest gdzieś na fajce lecz oddzielnie fajki chyba sie nie kupi, powiedz jak mozna bez uszkadzania odłączyć fajkę od cewki??? zajrzę do środka moze problem jest w tej sprężynce, możesz dokładniej opisać jak to zrobić??? <co?> <cisza> <co?>
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2010, 00:36
Posty: 40
Skąd: Białystok
Auto: mazda MPV (LW) 2,0 PB +LPG 2000r

Postprzez kolo_00 » 14 mar 2012, 19:55

Otrzymałeś odpowiedz :) ??
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez adacho01 » 14 mar 2012, 20:28

tak tak :) , wielkie dzięki ;) bardzo cenne informacje <czytaj> , właśnie świeczki wymieniłem na nowe i podczas odkręcania świec ukręciłem dwa klucze już myślałem ze coś urwę świecę lub zerwę gwint tak ciężko szło (strasznie zapieczony gwint) ale jakoś sie udało, wiec nowe świece (gwinty) posmarowałem smarem tak żeby na przyszłość było łatwiej , jedna świeca była zalana olejem z zewnątrz wiec uszczelka pokrywy zaworów do wymiany :( niestety,, oczyściłem (wymyłem) kable, napsikałem wd40 oczyściłem cewki również całość popryskałem wd, doszedłem do sprężynki w fajce o której pisałeś i faktycznie skorodowana ostro i jeśli nie teraz to w niedalekiej przyszłości byłyby z nią problemy a jak znam machaniorów to po wymianie wszystkiego (świece, kable itp) diagnoza by była- cewki,, i nikt by nawet do środka nie zaglądał, wiec sprężynkę papierkiem ściernym potraktowałem i dokładnie oczyściłem oraz śrubkę w cewce do której sprężynka sie dotyka ta też ostro skorodowana była, najpierw śrubokrętem odskrobałem z rdzy, sprężynkę oraz śrubkę (połączenie) popsikałem takim psikaczem do połączeń elektrycznych http://allegro.pl/elektrosol-spray-styk ... 09762.html ,,,,, wszystko złożyłem i madzia odżyła <jupi> nic nie szarpie nic nie rwie jest ok na gazie i na benzynce, teraz jeszcze muszę opanować niskie obroty, z tego co czytałem to czyszczenie przepustnicy trzeba zrobić i może coś pomoże, może za pare dni jak będzie chwila wolna,
jeszcze raz dzieki za pomoc <ok> <spoko>
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2010, 00:36
Posty: 40
Skąd: Białystok
Auto: mazda MPV (LW) 2,0 PB +LPG 2000r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy