Problem z gaśnięciem i spalaniem

Postprzez pittspeed » 7 wrz 2011, 22:21

Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.
Na samochodah się specyjalnie nie znam, dlatego pisze do was drodzy koledzy z prośbą o podpowiedź co jest nie tak.

Jestem posiadaczem Mazdy MPV 2.0 (122km) benzyna z gazem rocznik 2000 przebieg 220tyś

Samochód po odpaleniu gaśnie, tz jadąc trzymając na gazie, to będzie jechał, odrazu przy zatrzymaniu , lub spuszczeniu nogi z gazu samochód zgaśnie
jest tak przez jakiś momęt tz, aż się silnik nagrzeje, może 5 minut jazdy i jest już w miare normalnie, przestaje gasnąć, przy czym obroty z rzedu 0,5
przytym zaczoł palić bardzo dużo tz około 15l gazu na trasie !!!

pewna osoba doradzała mi sprawdzić prądy na alternatoże, inna wymieńić cewki

silnik się cały trzęsie na luzie, a podobno te silniki mają pracować bez trgań

i następnie doszliśmy do tego, po małym teści, tz wyciagaliśmy cewki, w jednym cylindrze po wyciągnięciu cewki praca silnika się nie zmieniła, i doszliśmy do wniosku, że ten cylinder nie pracuje prawidłowo

narazie nic nie robiłem , jestem zdany wyłącznie na siebie, mechanicy odpadają

co możecie mi doradzić

w którym kierunku mam się kierować, tz chodzi o to aby nie kupować niepotrzebnych częśći, tylko to co potrzebne jest

sam myślałem zaczać od zmiany cewki
pittspeed
 

Postprzez gazparts » 7 wrz 2011, 22:36

zamień cewki na cylindrach (są takie same), potem zmień świece między cylindrami i zobacz czy na tym złym coś się zmieniło. Jaką masz instalację ?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez say » 8 wrz 2011, 08:31

Uzupełnij profil o dane auta i miasto. Może okazać się, że znamy kogoś dobrego, kto jest niedaleko.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez zaqcde » 8 wrz 2011, 22:46

podjedź może do mechanika i sprawdź sobie ciśnienie na cylindrach (przy benzynie wystarczy wyjąć świece) zajmie to chwile a wykluczy naprawdę sporo rzeczy
Początkujący
 
Od: 30 sty 2011, 23:18
Posty: 19
Auto: mazda mpv 2,0 d 2004 r

Postprzez pittspeed » 9 wrz 2011, 19:40

Jestem z Rzeszowa, a teraz jestem za granicą, gdzie godzina w warsztacie kosztuje około180-200zł
niestety nie stać mnie na to, prubuje narazie sam coś zdziałać

jeszcze jedno pyt czy moze to być przez wtyczke, tz prąd płynący w kablu co idzie do cewek?

czy podłonczenie pod komputer mogło by coś pomuc?

jutro coś posprawdzam i zdam raport, co i jak się dzieje



z góry dzięki za podpowiedzi
pittspeed
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy