2.0 benzyna- silnik grzeje się

Witam serdecznie,
od marca tego roku posiadam Mazdę MPV 2001, 2.0 benzynę. Niestety trafiłem na nieszczęśliwy egzemplarz i od tamtej pory rozpoczęło sie pasmo przywracania jej do życia jak do tej pory nie zakończone. Po pierwsze były właściciel ukrył przede mną padnięte pierścienie, więc na dzień dobry czekał mnie remont silnika. Potem poszło zawieszenie, rozrząd- wszystkie te rzeczy zrobiłem z myślą, że warto na starcie zrobić aby potem mieć spokój. Niestety od samego początku mam problem z przegrzewającym się silnikiem- zwłaszcza teraz w gorące dni. Do tej pory nie pisałem zapytań, bo odpowiedzi znajdywałem w historii forum. Tym razem nie znajduje odpowiedzi na mój problem. W korkach, zwłaszcza z włączoną klimą, i przy większych prędkościach wskazówka wskakuje na 3/4 a czasem nawet wyżej (do H jeszcze nie dopuściłem, ale jadąc ostro pod górkę pewnie bym tego dopiął). Wymieniłem pompę wody (GMB), termostat, przepłukałem chłodnicę i dupa. Ostatnio nawet próbowałem odpowietrzyć układ, ale jak zagrzał się silnik (na 3/4) zaczęło tak chlapać, że musiałem przerwać. Wiatraki załączają sie normalnie. Nie znam się, ale zaskakujące jest ( a może wcale nie?), że chłodnica jest zaledwie letnia, a przewody gorące na maksa. Dodam jeszcze, że obroty mi lekko pływają, a w trakcie jazdy lekko zawiesza się po wrzuceniu na luz na 1500 obrótów, ale nie wiem czy ma to związek. Mam juz dość- mpv-ka pociągnęła mnie już ostro po kieszeni, a problem nie zniknął. Z góry dzięki za pomoc.
od marca tego roku posiadam Mazdę MPV 2001, 2.0 benzynę. Niestety trafiłem na nieszczęśliwy egzemplarz i od tamtej pory rozpoczęło sie pasmo przywracania jej do życia jak do tej pory nie zakończone. Po pierwsze były właściciel ukrył przede mną padnięte pierścienie, więc na dzień dobry czekał mnie remont silnika. Potem poszło zawieszenie, rozrząd- wszystkie te rzeczy zrobiłem z myślą, że warto na starcie zrobić aby potem mieć spokój. Niestety od samego początku mam problem z przegrzewającym się silnikiem- zwłaszcza teraz w gorące dni. Do tej pory nie pisałem zapytań, bo odpowiedzi znajdywałem w historii forum. Tym razem nie znajduje odpowiedzi na mój problem. W korkach, zwłaszcza z włączoną klimą, i przy większych prędkościach wskazówka wskakuje na 3/4 a czasem nawet wyżej (do H jeszcze nie dopuściłem, ale jadąc ostro pod górkę pewnie bym tego dopiął). Wymieniłem pompę wody (GMB), termostat, przepłukałem chłodnicę i dupa. Ostatnio nawet próbowałem odpowietrzyć układ, ale jak zagrzał się silnik (na 3/4) zaczęło tak chlapać, że musiałem przerwać. Wiatraki załączają sie normalnie. Nie znam się, ale zaskakujące jest ( a może wcale nie?), że chłodnica jest zaledwie letnia, a przewody gorące na maksa. Dodam jeszcze, że obroty mi lekko pływają, a w trakcie jazdy lekko zawiesza się po wrzuceniu na luz na 1500 obrótów, ale nie wiem czy ma to związek. Mam juz dość- mpv-ka pociągnęła mnie już ostro po kieszeni, a problem nie zniknął. Z góry dzięki za pomoc.