problem z dostaniem sie do korbowodow/odkrecenie misy/

Postprzez ramzes00 » 14 mar 2010, 19:40

przesiedzialem caly dzien i nie moge zdjac tej misy olejowej tej czesci przykreconej do bloku,miske zdjelem ta blaszana i odkrecilem wszystkie sruby i nic niechce sie zdjac odchodzi troszke od strony misy a od sprzegla niechce,,czytalem troszke fora ale nic niema,nic znalesc nie moge,czy mozecie mi doradzic albo jakies zdjecie wyslac co z tym zrobic jak ja zdjac.niema tam zadnych gumowych zaslepek jak pisza inni ,nie widac zadnych wiecej srub,co mam zrobic zeby ja zdjac?posiadam mazde mpv 2001r 2,0 benzyna
Początkujący
 
Od: 14 mar 2010, 19:13
Posty: 4

Postprzez Norby » 14 mar 2010, 20:44

Jeżeli odkręciłeś wszystkie śruby wokół to nic ci już nie trzyma oprócz silikonu na który jest zamontowana misa, tak samo ją założysz na silikon.
Była MPV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2009, 06:16
Posty: 272
Skąd: Lubin
Auto: MPV

Postprzez gazparts » 14 mar 2010, 21:29

Dokładnie fsy były na silikonie :D
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez ramzes00 » 17 mar 2010, 19:12

dzisiaj wlasnie udalo mi sie wyjac ten plaster a wiec zdejmuje sie go nastepujaco,jesli odkrecilismy wszystkie sruby i trzyma nam od strony kola zamachowego to znaczy ze sa jeszcze 2 sruby 6 ,jesli niema od dolu zagluszek gumowych to znaczy tak jak bylo w moim przypadku trzeba bylo odkrecic skrzynie biegow!!! i dopiero dostalem sie i odkrecilem dluga nasadowa 10..tyle problemow i nerwow przez 2 srubki!!! brak slow na konstruktora ze te 2 srubki tam schowal...
Początkujący
 
Od: 14 mar 2010, 19:13
Posty: 4

Postprzez Raviking » 11 mar 2019, 22:56

Potwierdzam,dzisiaj walczyłem z tym samym problemem <glupek2> ,gdybym wcześniej trafił na temat rozbierania FSa w 626 prawdopodobnie wywierciłbym otwory w plastrze miodu a później wstawił zaślepki. Najlepsze jest to,że na kole zamachowym są wyżłobienia do odkręcania "od dołu" bez ściągania skrzyni.
Będzie fotorelacja.
Początkujący
 
Od: 30 paź 2011, 02:21
Posty: 19 (0/2)
Skąd: Kamieniec Wrocławski
Auto: Mazda 3 1.6 b 2006
Starlet 1997
MPV 2.0 b 2000

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy