Wymiana pierścieni olejowych i uszczelniaczy zaworowych

Postprzez kolo_00 » 27 mar 2013, 00:18

Witam,

Chciałem napisac ze na problemy z braniem oleju i kopceniem wysztarczy wymienić pierścienie olejowe + uszczelniacze i moża zapomniec o porannym kopceniu i braniu oleju!!!

A mazda od lat wmawia ze ten model tak ma :) Dziś nigdy bym nie kupil nowej mazdy bo to skandal po 70 tys bierze olej a rdza sie pojawia po 3 latach.
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez bliźniak » 27 mar 2013, 13:08

Można coś więcej napisac na ten temat samej wymiany.
jaki dodatkowe prace związane z wymianą pierścieni?
Jaki koszt pierścieni i uszczelniaczy?
Czy jest to skąplikowana czynność?
czy można to wykonac razem z monatażem instalacji LPG?
kupię uszczelkę do tylniej szyby w klapie MPV,
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2012, 23:53
Posty: 30
Skąd: Górny Śląsk
Auto: MPV, LW, FS, 2.0, 16V, 2001r

Postprzez hrabia82 » 3 kwi 2013, 09:31

lepiej oddać auto do warsztatu który się zajmuje takimi rzeczami. ja u siebie robiłem taki zakres remontu silnika i jak na razie (już 45 tys km temu) jest wszystko ok.

w zakres wchodziło jak dobrze pamiętam:
1. wymiana uszczelniaczy
2. wymiana pierścieni
3. planowanie głowicy + nowa uszczelka głowicy
4. regulacja luzów zaworowych.

u mnie kosztowało to około 2200zł brutto ale w tej kwocie miałem jeszcze wymianę sprzęgła (a samo sprzęgło kosztowało prawie 600zł).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 21:29
Posty: 377 (4/1)
Skąd: Białystok
Auto: Jest: VOLVO XC90 3.2L 248KM AT 20p7r.
Była: Mazda 5 CR 2008r lift, 2.0 BP AT TOP
LPG STAG 300Premium + Hana

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy