Witam.
Zakupiłem niedawno sprowadzoną z Belgii MPV-ke.
Autko bez siedzeń z tyłu.
Zamierzam zatrzymać to cacko, znalazłem ładne wnętrze w przyzwoitych pieniądzach.
Jest to jednak środek z samochodu 2003-2004, siedzenia czarne, ładne ciemne plastiki.
Generalnie chciałbym wybebeszyć moja Magdę i dać jej nowe lepsze wnętrze.
Czy ktoś może powiedzieć mi czy deska, podłoga, siedzenia, boczki czy to wszystko da się zamontować w moim modelu z 2000roku?:)
(Znalazłem jeszcze wnętrze z 2001 to ten sam model jednak inny układ foteli nie 2-3-2 a 2-2-kanapa, ktoś może się orientuje czy da się to jakoś zamontować?
W układzie 2-2-kanapa w drugim rzędzie jest szyna do jednego z foteli jest od suwany na boki ja mogę to wszystko mieć ale czy da się to zamontować.
?)
Z góry dziękuję za odpowiedz.
Jeżeli temat jest nie z tego działu przepraszam moderatora i proszę o przeniesienie do odpowiedniego:)
Pozdrawiam.
MPV 2.0 2000r pytanie o wnetrze.
Strona 1 z 1
W układzie foteli 2+2+ kanapa jest inna podłoga z tyłu , a mianowicie jest wnęka w którą kanapa się chowa po złożeniu i uzyskuje się równą podłogę . Przy takim ustawieniu koło zapasowe jest podwieszone pod podłogą w miejscu drzwi przesuwnych z prawej strony . Jeśli jest to układ 2+3+2 to podłoga bagażnika jest płaska i koło zapasowe jest podwieszone z tyłu za tylnym zderzakiem . Ogólnie to większość części tapicerki pasuje chodz np. w MPV z pierwszych lat produkcji mają inny tunel środkowy przy lewarku zmiany biegów
ps. Jeśli dołożysz fotele powinieneś zrobić ekspertyzę u rzeczoznawcy , okazać ją w wydziale komunikacji gdzie dokonają wpis w dowód rejestracyjny i kartę pojazdu . Brak takiego odnotowania w najlepszym przypadku może być zabranie dowodu rejestracyjnego przez policję w czasie kontroli drogowej a w najgorszym jeśli pojazd uczestniczyłby w kolizji lub wypadku sprawą w sądzie .
ps. Jeśli dołożysz fotele powinieneś zrobić ekspertyzę u rzeczoznawcy , okazać ją w wydziale komunikacji gdzie dokonają wpis w dowód rejestracyjny i kartę pojazdu . Brak takiego odnotowania w najlepszym przypadku może być zabranie dowodu rejestracyjnego przez policję w czasie kontroli drogowej a w najgorszym jeśli pojazd uczestniczyłby w kolizji lub wypadku sprawą w sądzie .
Hmm o ekspertyzie nie wiedziałem dzięki za uwagę:)
Teraz sprawa z mazdą 2004r jest już jednak nieaktualna. Wciąż nie wiem czy otwory w podłodze będą pasować do kanapy z wersji 2-3-2 którą posiadam. Jest też kwestia 2 rzędu foteli w mojej maździe fabrycznie były 3 fotele teraz mam zamiar wmontować tam dwa fotele z czego jeden jest na szynie i nie wiem znów czy pod taki montaż moja podłoga jest przystosowana.
O wytłoczonym tyle w wersji 2-2-kanapa wiedziałem jestem w stanie znieść brak wytłoczenia. Tylko kwestia montażu mnie męczy:)
Czy ktoś może wie czy te podłogi różnią się otworami czy może fotel z szyną pasuje też do modelu 2-3-2.
Dzięki za odp.
Teraz sprawa z mazdą 2004r jest już jednak nieaktualna. Wciąż nie wiem czy otwory w podłodze będą pasować do kanapy z wersji 2-3-2 którą posiadam. Jest też kwestia 2 rzędu foteli w mojej maździe fabrycznie były 3 fotele teraz mam zamiar wmontować tam dwa fotele z czego jeden jest na szynie i nie wiem znów czy pod taki montaż moja podłoga jest przystosowana.
O wytłoczonym tyle w wersji 2-2-kanapa wiedziałem jestem w stanie znieść brak wytłoczenia. Tylko kwestia montażu mnie męczy:)
Czy ktoś może wie czy te podłogi różnią się otworami czy może fotel z szyną pasuje też do modelu 2-3-2.
Dzięki za odp.
- Od: 29 mar 2012, 18:44
- Posty: 4
Moim zdaniem otwory nie pasują to całkiem inny układ mocowań.Będziesz musiał przerabiać a to już ingerencja w podłogę i nie wiadomo jaki będzie efekt.
A swoja drogą dlaczego chcesz ten rozkład foteli ,moim zdaniem Twój oryginalny jest bardziej praktyczny tym bardziej że nie będziesz mógł chować kanapy.Szukaj takiego jak Twój.
A co do zmiany na osobowy
Uważaj żebyś się nie zdziwił za jakiś czas,może to być nawet dwa lata(przerabiałem to ostatnio na aucie landrower defender).
Ci smutni panowie jak to pisał kolega wyżej mogą domagać się akcyzy za to auto i uwierz mi skutecznie .
A swoja drogą dlaczego chcesz ten rozkład foteli ,moim zdaniem Twój oryginalny jest bardziej praktyczny tym bardziej że nie będziesz mógł chować kanapy.Szukaj takiego jak Twój.
A co do zmiany na osobowy
dczeczen napisał(a):Więc po montażu foteli jadę na przegląd, jeżeli samochód przejdzie przegląd nic mnie już później nie interesuje .
Uważaj żebyś się nie zdziwił za jakiś czas,może to być nawet dwa lata(przerabiałem to ostatnio na aucie landrower defender).
Ci smutni panowie jak to pisał kolega wyżej mogą domagać się akcyzy za to auto i uwierz mi skutecznie .
- Od: 16 lis 2011, 19:02
- Posty: 15
- Skąd: Białystok
- Auto: MAZDA MPV (LW) 2.0 – MZR-CD '04 136km
IVECO 35-10 2,5tdi
vw lt 35 2,5tdi
Moim zdanie, które opieram na rysunkach EPC, choćby http://allmazda.net/parts/MPV/AELV03/Y4/6860A/ jest takie, że może pasować bo podłogi Karakuri (2+2+3) i z kołem z tyłu (2+3+2) są identyczne. Jednak skoro nie masz siedzeń, to ściągnij wykładzinę i będziesz wiedzieć, co masz pod nią.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Sorka że zaniedbałem temat wcześniej wspomniana mazda ma całkiem nowe wnętrze
Zakupiony został rozbitek z ciemnym wnętrzem 7 foteli to chyba minimalnie inna wersja ale wszystko pasowało.
Jedyny problem to tunel, inny rozstaw śrub w dieslu z nowszym odrobinę wnętrzem dwie dziurki i odpowiednie gwinty w podłogę zamontowane na silikonie załatwiły sprawę.
Auto o wiele lepiej się prezentuje w tej ciemniejszej tapicerce i desce Masę pracy ale efekt też dość duży.
Jeżeli chodzi o montaż foteli i przegląd wystarczyła faktura z warsztatu;)
Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Zakupiony został rozbitek z ciemnym wnętrzem 7 foteli to chyba minimalnie inna wersja ale wszystko pasowało.
Jedyny problem to tunel, inny rozstaw śrub w dieslu z nowszym odrobinę wnętrzem dwie dziurki i odpowiednie gwinty w podłogę zamontowane na silikonie załatwiły sprawę.
Auto o wiele lepiej się prezentuje w tej ciemniejszej tapicerce i desce Masę pracy ale efekt też dość duży.
Jeżeli chodzi o montaż foteli i przegląd wystarczyła faktura z warsztatu;)
Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
- Od: 29 mar 2012, 18:44
- Posty: 4
dczeczen napisał(a):wcześniej wspomniana mazda ma całkiem nowe wnętrze
moze zdjecia przed i po?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Odkopię temat dodając coś apropo podatków i akcyz,
otóż jeżdżę do pracy "ciężarowym" vito w którym jest 9 foteli z kratką, z czego 6 jest dodanych choć oryginalnych, legalizacja tych dodatkowych foteli odbyła się w ten sposób że właściciel auta pojechał nim na dodatkowy przegląd (koszt chyba 90zł) po którym diagnosta wystawił jakiś papier, z którym trzeba bylo udać się do wydziału komunikacji z dowodem rej. i kartą pojazdu, tam został dokonany wpis że samochód ma 9 miejsc, a typ pojazdu jest ciężarowy uniwersalny
tym sposobem nie odwiedzą go ci smutni panowie
otóż jeżdżę do pracy "ciężarowym" vito w którym jest 9 foteli z kratką, z czego 6 jest dodanych choć oryginalnych, legalizacja tych dodatkowych foteli odbyła się w ten sposób że właściciel auta pojechał nim na dodatkowy przegląd (koszt chyba 90zł) po którym diagnosta wystawił jakiś papier, z którym trzeba bylo udać się do wydziału komunikacji z dowodem rej. i kartą pojazdu, tam został dokonany wpis że samochód ma 9 miejsc, a typ pojazdu jest ciężarowy uniwersalny
tym sposobem nie odwiedzą go ci smutni panowie
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
nie wiem czy miał papier, ale fotele zamontował sam, a faktura na ich montaż od mechanika to nie problem, ale na pewno nie był u żadnego rzeczoznawcy
z resztą jak sobie dokupisz i sam zamontujesz hak holowniczy nawet nie oryginalny, to nie trzeba żadnych faktur ani papierów na montaż, jedziesz na przegląd i diagnosta sprawdza czy jest ok i wystawia na to papier z którym jedziesz do wydziału komunikacji
a tu montujesz oryginalne fotele które mocujesz do fabrycznych mocowań
z resztą jak sobie dokupisz i sam zamontujesz hak holowniczy nawet nie oryginalny, to nie trzeba żadnych faktur ani papierów na montaż, jedziesz na przegląd i diagnosta sprawdza czy jest ok i wystawia na to papier z którym jedziesz do wydziału komunikacji
a tu montujesz oryginalne fotele które mocujesz do fabrycznych mocowań
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości