Filtr pyłkowy mpv 2004

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez yaroslaw » 3 sie 2011, 13:09

Czy ktoś wie gdzie go szukać?
Od jakiegoś czasu słabo dmucha i sądzę, że czas najwyższy do niego zerknąć...
Jeżeli ktoś to już przerabiał w tym modelu to proszę o odpowiedź...
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2011, 19:01
Posty: 12
Auto: Mazda MPV 2.0 Diesel

Postprzez sokoli_majster » 3 sie 2011, 13:24

Proszę bardzo kolego:

Wymiana filtra pyłkowego

Otwierasz schowek przed pasażerem, silnym ruchem pociągasz do siebie przy zawiasie (chyba) z lewej strony. Puści mocowanie i z prawej strony wysuwasz schowek. Twoim oczom ukazuje się wnętrze i tam jest taka plastikowa, czarna klapka za która schowany jest filtr. Jak będziesz wymieniał to dołóż parę groszy i kup węglowy. Lepiej filtruje zanieczyszczenia i zapachy.
sokoli_majster
 

Postprzez yaroslaw » 3 sie 2011, 14:08

dzięki wielkie za szybką odpowiedź...
zaraz idę się tym zająć...
na początek sprawdzę czy to w ogóle w tym filtrze leży przyczyna, zdam relację po ogarnięciu tematu...
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2011, 19:01
Posty: 12
Auto: Mazda MPV 2.0 Diesel

Postprzez enkai » 3 sie 2011, 14:48

Wiedz, że do MPV można zainstalować zarówno zwykły filtr od grubego kurzu za ~30zeta, mniej lub bardziej węglowy za 70 albo jak wynika z opisów porządny filtr formaldehydowy ale za ~100kilkadziesiąt (LDY3-61-J6X)

Sam spróbowałem zrobić coś co miało blokować smród dizli i nawet się udało, ale mocno ogranicza przepływ. Wygląda to jakoś tak. Pełny opis może będzie w moim wątku o wyjątku.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PS
Całość relacji w opisie mojego babskiego auta w wersji amerykańskiej.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez Blondas » 5 paź 2011, 11:31

ja nie widziałem wielkiej różnicy w działaniu między węglowym i normalnym, natomiast węglowy zapycha się 3 x szybciej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2008, 14:51
Posty: 43
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MPV, 2004, 2.0 MZR-CD

Postprzez enkai » 7 paź 2011, 23:48

Węglowy zatrzymuje smród dizli.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez darekm » 22 kwi 2014, 19:35

Temat filtra kabinowego/pyłowego czy jak mu tam, jest u mnie na czasie.
Może ktoś podpowie jak stwierdzić jaki powinienem założyć, ale w sensie,
pojedynczy czy podwójny, bo w moim aucie jest tam "przeciąg" czyli nic/zero.
Jakiś niemiec/turek/libańczyk, którego nazwisko widniało na brifie, sprzedał auto
bez filtra. Pewnie szkoda mu było parę euro, więc po wywaleniu starego filtra, nowego nie włożył.
Wyczytałem gdzieś, że w tym modelu występowały dwa rodzaje. Jak stwierdzić jaki?
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 18 mar 2014, 12:54
Posty: 8
Skąd: Pomorskie
Auto: MPV 2.0 benz. 2000r.

Postprzez Guinness » 22 kwi 2014, 23:00

Najpewniej po numerze VIN . Możesz skożystac z tej strony – http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mazda . wpisz vin i poszukaj w zakładkach
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 21:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy