z lewego nawiewu na szybę i z lewej kratki przy środkowej konsoli cały wieje zimne powietrze, reszta jest okej, podejrzewam że coś się zblokowało w tych całych mechanizmach
Problem z nawiewem
Strona 1 z 1
Otóż sprawa wygląda następująco:
z lewego nawiewu na szybę i z lewej kratki przy środkowej konsoli cały wieje zimne powietrze, reszta jest okej, podejrzewam że coś się zblokowało w tych całych mechanizmach
będę szukał aż zrobię
może ktoś miał podobny problem i jakieś wskazówki zawsze się przydadzą. no chyba że przyczyna jest jakaś inna 
z lewego nawiewu na szybę i z lewej kratki przy środkowej konsoli cały wieje zimne powietrze, reszta jest okej, podejrzewam że coś się zblokowało w tych całych mechanizmach
Ciekawa usterka, w sam raz na zimę :/ Chodzi tylko o lewą stronę i w każdej pozycji mechanizmu kierującego nadmuch?
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Gdy daje np na nogi to nie wieje:D jest tylko problem z regulacja temperatury a raczej jej brakiem
ale dziś znalazłem grubszy problem:D 2 termostat chyba daje



Jestem ciekawy, co z tego wyjdzie
Jak ogarniesz temat, to opisz dla potomnych.
A tymczasem, trzymaj się ciepło
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
A tymczasem, trzymaj się ciepło
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Prawdopodobnie Twoim problemem jest nagrzewnica.Aktualnie sam mam to do ogarniecia.Przy probie odkamienienia układu ciepłe powietrze powrociło do lewych kratek nawiewu,ale na krotko.Mam nadzieje ze przepłukanie nagrzewnicy pod cisnieniem pomoze..
cepo12 napisał(a):
Otóż sprawa wygląda następująco:
z lewego nawiewu na szybę i z lewej kratki przy środkowej konsoli cały wieje zimne powietrze, reszta jest okej, podejrzewam że coś się zblokowało w tych całych mechanizmach![]()
Jeżeli, nie cały układ, tylko jedna strona, to niemam zielonego pojęcia. A jeżeli cały układ to np. :
-nagrzewnica
-niedobór płynu chłodniczego w układzie
-termostat itd. itp.
A pisał że tylko część układu, dlatego nagrzewnice przesunął bym, na dalszy plan weryfikacji.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Tylko jedna strona bo nagrzewnica jest częściowo drożna.Drożna jest część prawa,czyli ta przy której jest wlot i wylot płynu chłodniczego,część lewa ,położona dalej od wlotu,jest zamulona..
BIGMASTER napisał(a):Tylko jedna strona bo nagrzewnica jest częściowo drożna.Drożna jest część prawa,czyli ta przy której jest wlot i wylot płynu chłodniczego,część lewa ,położona dalej od wlotu,jest zamulona..
Jestem bogatszy o wiedzę
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
płukanie nagrzewnicy pomogło, teraz jest bajka
wszedzie leci ciepło
ale i ile wiadomo problem z przerdzewiałymi rurkami od tylniej nagrzewnicy dał o sobie znać i podczas płukania się troszkę rozleciały
5 min roboty i naprawione


Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości