Gdy złapiesz koło (kazde z osobna) i szarpiesz nim to czujesz luz (sprawdzając z tyłu zwolnij ręczny). Tak czy inaczej, nawet jeśli jest jakiś luz, to moim zdaniem nie byłoby wibracji, zwłaszcza przy takiej prędkości, uważam również, że ona sama jest za niska by wibracje powodowało złe wyważenie opon. Czy kierownicą delikatnie poszarpuje przy skręcaniu w czasie jazdy? Jeśli tak, wskazywałoby to problem na przedniej osi (koła), jeśli tylko zaczyna wibrować kierownica lub/i przenosi się to na budę to problem raczej z tyłu. Niezależnie czy to tył czy przód takie objawy, przy niższych prędkościach, daje krzywa felga, zząbkowana opona, balon na jej boku. Oczywiście zacznij od sprawdzenia wyważenia i przy tej okazji niech sprawdzą stan opon (np. owe zząbkowanie) + felgi, czy proste. Oby
Yard miał rację

.