Problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa.

Witaj.
Zdecydowałem się na założenie nowego tematu (wiem, że w innych działach podobne tematy były opisywane) ponieważ nie wiem z jakiego modelu jest wzięta pompa wraz z pływakiem a w tym dziale nie było podobnego wątku.
Auto kupiłem sprowadzone z Niemiec i jak tylko wsiadłem pierwszym razem zauważyłem, że wskazuje rezerwę. Zatankowałem do pełna i nic ... dalej rezerwa. Po przyjeździe do lublina wyciągnąłem pompę paliwową i poruszałem pływakiem sprawdzając odczyty na desce no i wyglądało ok ale po wsadzeniu pompy z powrotem do zbiornika znowu wskazania były dziwne. Raz pół baku, raz rezerwa a innym znowu razem 1/4 baku, pomimo iż zatankowany był na full. W zasadzie nigdy wskazówka nie przekroczyła połowy baku nie mówiąc o zbliżeniu się do F. Wczoraj rozebrałem to ustrojstwo jeszcze raz i okazało się, że styki na płytce od pływaka są brudne. Przeczyściłem je i podłączyłem pompę z powrotem do kostki. Przyjrzałem się tym razem dokładniej i wychylanie pływaka bardzo ładnie odzwierciedla się na wskaźniku na desce. Wynika z tego, że układ elektryczny jest sprawny. Zmierzyłem rezystancję "pływaka" i waha się ona w granicach 20-120 gdzie największa jest przy pustym baku. Wsadziłem pompę z powrotem, zatankowałem do pełna a wskazówka pokazuje 2 kreski ponad E.
Czy możecie coś doradzić? Mnie brakuje już pomysłów....
OT. Czy w premacy wskaźnik ma zostawać na swojej pozycji po wyłączeniu stacyjki?
Pozdrawiam.
Zdecydowałem się na założenie nowego tematu (wiem, że w innych działach podobne tematy były opisywane) ponieważ nie wiem z jakiego modelu jest wzięta pompa wraz z pływakiem a w tym dziale nie było podobnego wątku.
Auto kupiłem sprowadzone z Niemiec i jak tylko wsiadłem pierwszym razem zauważyłem, że wskazuje rezerwę. Zatankowałem do pełna i nic ... dalej rezerwa. Po przyjeździe do lublina wyciągnąłem pompę paliwową i poruszałem pływakiem sprawdzając odczyty na desce no i wyglądało ok ale po wsadzeniu pompy z powrotem do zbiornika znowu wskazania były dziwne. Raz pół baku, raz rezerwa a innym znowu razem 1/4 baku, pomimo iż zatankowany był na full. W zasadzie nigdy wskazówka nie przekroczyła połowy baku nie mówiąc o zbliżeniu się do F. Wczoraj rozebrałem to ustrojstwo jeszcze raz i okazało się, że styki na płytce od pływaka są brudne. Przeczyściłem je i podłączyłem pompę z powrotem do kostki. Przyjrzałem się tym razem dokładniej i wychylanie pływaka bardzo ładnie odzwierciedla się na wskaźniku na desce. Wynika z tego, że układ elektryczny jest sprawny. Zmierzyłem rezystancję "pływaka" i waha się ona w granicach 20-120 gdzie największa jest przy pustym baku. Wsadziłem pompę z powrotem, zatankowałem do pełna a wskazówka pokazuje 2 kreski ponad E.
Czy możecie coś doradzić? Mnie brakuje już pomysłów....
OT. Czy w premacy wskaźnik ma zostawać na swojej pozycji po wyłączeniu stacyjki?
Pozdrawiam.