Witam,
ostatnio miałem małego dzwona z drzewem, niestety drzewo całe a madzia ucierpiała.
Większość uderzenia dostało koło od strony pasażera. Niestety tak niefartownie, że przesunął się [waaaco?] i wygiął się drążek kierowniczy. I tu jest problem bo nie mogę go nigdzie dostac (oprócz serwisu oczywiście). Może ktoś się orientuje czy od 323 nie jest taki sam. Słyszałem że mają dużo części wspólnych.
Pozdrawiam wszystkich mazdowiczów.
Problemy z drążekiem kierowniczym.
Strona 1 z 1
- Od: 28 wrz 2007, 17:31
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Premacy, 1,8 benz, 2000r
http://www.allegro.pl/search.php?string ... ry=620&p=2
Tu mają do rozbebeszenia kilka....Jest i 1,8 benzyna.
Tu mają do rozbebeszenia kilka....Jest i 1,8 benzyna.
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
dzięki Panowie sprawdzę...
- Od: 28 wrz 2007, 17:31
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Premacy, 1,8 benz, 2000r
Witam !
Wracam właśnie z operacji wymiany stabilizatorów i zauważyłem wprost mówiąc masakrę na prawym drążku układu kierowniczego (koncówka drążka). Nadaje się toto szybko do wymiany. Czy ktoś z Was wymieniał w/w elementy ? Oryginałów raczej nie kupię – nasze drogi zabiją je zbyt szybko... Ma ktoś dobre doświadczenia z konkretnym producentem ? Prośba o opinię. Z góry dziękuję!
Wracam właśnie z operacji wymiany stabilizatorów i zauważyłem wprost mówiąc masakrę na prawym drążku układu kierowniczego (koncówka drążka). Nadaje się toto szybko do wymiany. Czy ktoś z Was wymieniał w/w elementy ? Oryginałów raczej nie kupię – nasze drogi zabiją je zbyt szybko... Ma ktoś dobre doświadczenia z konkretnym producentem ? Prośba o opinię. Z góry dziękuję!
- Od: 29 maja 2010, 20:06
- Posty: 12
- Skąd: Będzin/Sosnowiec
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD 74kW 2004r.
Ja ostatnio kupowałem w Carspeed końcówki firmy CTR, coś koło 50 zł. za szt.
- Od: 22 cze 2010, 11:20
- Posty: 35
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda Premacy 1.8 benz. 2001 r. 100 KM
To mam pytanie uzupełniające – koreańskie koncówki, które zakupiłeś mają nakrętkę zwykłą, a oryginały są z koronką i zawleczką. Zastananawiam się, czy ma to jakiekolwiek znaczenie – a z rozwiązaniem bliższym oryginałowi są części od Yamato. Możesz coś powiedzieć o trwałości i ewentualnych problemach z ustawieniem zbieżności ?
Edytka: Znalazłem też CTR z koronkową nakrętką – jaką dostałeś ? Z góry dzięki za info.
Edytka: Znalazłem też CTR z koronkową nakrętką – jaką dostałeś ? Z góry dzięki za info.
- Od: 29 maja 2010, 20:06
- Posty: 12
- Skąd: Będzin/Sosnowiec
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD 74kW 2004r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości