Strona 1 z 1

Plastikowa osłona pod silnikiem

PostNapisane: 17 kwi 2008, 13:07
przez PierogK
Witam,

posiadam Mazdę Premacy z 2000r. i pod silnikiem nie mam tych plastików osłaniających silnik ponieważ Madzia była po stłuczce i miała wymieniany zderzak.

Czy takie plastiki osłaniające silnik będą pasowały z 626 ? Czytałem na forum, że silniki są z 323F a podwozie z 626...

Pozdrawiam

PostNapisane: 17 kwi 2008, 13:13
przez Grzyby
PierogK napisał(a):Czy takie plastiki osłaniające silnik będą pasowały z 626 ?

na 99% nie

PostNapisane: 17 kwi 2008, 14:14
przez PierogK
Wielkie dzięki za szybką odpowiedź, szkoda że akurat nie po mojej myśli :]
Pytałem już kilku handlarzy częściami i niestety takie osłony dla Premacy to rzadkość (używki) ciekawe ile kosztuje oryginał....

Pzdr

PostNapisane: 17 kwi 2008, 14:16
przez Grzyby
PierogK napisał(a):Pytałem już kilku handlarzy częściami i niestety takie osłony dla Premacy to rzadkość (używki)

Z osłonami jest problem (sam to mam w szóstce). Z reguły są inne w zależności od rodzaju silnika (benzyna – diesel). Co gorsza – w szóstce były 2 rodzaje tych osłon montowanych w dieslu przed liftingiem :|
No i kupiłem taką która nie pasuje :/

PostNapisane: 17 kwi 2008, 14:28
przez PierogK
Właśnie dzwoniłem do serwisu z zapytaniem o tą część i w sumie to są 2 rodzaje tych osłon, 1-częściowe i 2-częściowe. W zależności od rodzaju silnika i skrzyni... Do mnie przychodzi ponoć 2-częściowa, a koszt to 110pln sztuka...
jeszcze się z tym prześpię...

[Usunięte]

PostNapisane: 18 kwi 2008, 07:50
przez ivo
PostTen post został usunięty przez Yard 20 gru 2012, 23:51.
Powód: porządki

[Usunięte]

PostNapisane: 18 kwi 2008, 09:21
przez PierogK
PostTen post został usunięty przez Yard 20 gru 2012, 23:52.
Powód: porządki

PostNapisane: 8 maja 2008, 15:14
przez Robson33
Orginalna osłona pod silnikiem w ASO do Premacy 2.0 DITD kosztuje 800 zł na zamówienie :(

PostNapisane: 9 maja 2008, 07:17
przez ivo
Nie chciałbym wyjść na to, że jestem pomysłowy Dobromir <lol> ale podpatrzyłem i sam dawno temu stosowałem staroniemiecką (NRD jeszcze :| ) karimatę. Twardą jak ch...a, sztywną, ale wytrzymałą.
Można by zastosować ten patent w naszych bolidach. Łatwe w dopasowaniu, przycinaniu i mocowaniu. Poza tym elastyczne, nie pęknie przy uderzeniu, raczej sie podda.
No i teraz są karimaty z folią alu, co ze wzgl. bezpieczeństwa jest wskazane (oczywiście folią do silnika :) ).
Co wy na to ??