Strona 1 z 1

Wymiana tulejki i sworznia wahacza – po jednej sztuce czy cały komplet?

PostNapisane: 3 sty 2015, 16:09
przez jakniktinny
Witam wszystkich forumowiczów,

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Premacy 2.0 w benzynie z 2003 roku. Udało mi się kupić auto bardzo zadbane, z niskim (rzekomo ;)) przebiegiem. W chwili wolnej porobię jakieś fotki i wrzucę na forum:).

Będąc na stacji diagnostycznej stwierdzono, że wszystko jest idealnie oprócz dwóch rzeczy do wymiany (+ podciągnięcie hamulca ręcznego):
– tulejka wahacza lewego tylna
– sworzeń wahacza prawy

Czy wystarczy faktycznie wymienić pojedyncze podzespoły czy może warto już zrobić cały komplet – czyli sworzeń prawy lewy i tulejkę prawą i lewą?

PS. Na jakie zamienniki się nastawić? Czytałem już trochę – wiem, że np. sworzeń pasuje od KIA Clarus. Czy jest jakiś dobry stacjonarny sklep na Śląsku? (Rybnik, Gliwice)
Pewien gość z allegro zaproponował mi takie:
tuleja wahacza – 28zł MOOG
sworzeń wahacza – 23zł MAXGEAR

Pozdrawiam

Re: Wymiana tulejki i sworznia wahacza – po jednej sztuce czy cały komplet?

PostNapisane: 5 sty 2015, 10:50
przez szczurek326
Zadzwoń lub napisz do Carspeed tam ci doradzą http://www.carspeed.pl
Ja od nich zawsze kupuję części i jest ok.

Re: Wymiana tulejki i sworznia wahacza – po jednej sztuce czy cały komplet?

PostNapisane: 5 sty 2015, 18:48
przez polokokt
Tez polecam CarSpeed z Lublina. Sporo osob sie u nich zaopartuje. Majasporą wiedzę o częściach (chyba do wszystkich japończykó) i jak mogą polecić dobry zamiennik to polecaja. Jak lepiej uzyć oryginału (niedużo czasem droższego) to też mówią.
Zresztą widziałem że wystawiają też aukcje na allegro.

Re: Wymiana tulejki i sworznia wahacza – po jednej sztuce czy cały komplet?

PostNapisane: 6 sty 2015, 09:12
przez jakniktinny
Dzięki panowie.
Zamówiona tuleja oryginał z mazdy oraz sworzeń wahacza prawy z CTR. Ciekawe ile zapłacę za montaż ;)