Wymiana tulejki i sworznia wahacza – po jednej sztuce czy cały komplet?

Witam wszystkich forumowiczów,
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Premacy 2.0 w benzynie z 2003 roku. Udało mi się kupić auto bardzo zadbane, z niskim (rzekomo
) przebiegiem. W chwili wolnej porobię jakieś fotki i wrzucę na forum:).
Będąc na stacji diagnostycznej stwierdzono, że wszystko jest idealnie oprócz dwóch rzeczy do wymiany (+ podciągnięcie hamulca ręcznego):
– tulejka wahacza lewego tylna
– sworzeń wahacza prawy
Czy wystarczy faktycznie wymienić pojedyncze podzespoły czy może warto już zrobić cały komplet – czyli sworzeń prawy lewy i tulejkę prawą i lewą?
PS. Na jakie zamienniki się nastawić? Czytałem już trochę – wiem, że np. sworzeń pasuje od KIA Clarus. Czy jest jakiś dobry stacjonarny sklep na Śląsku? (Rybnik, Gliwice)
Pewien gość z allegro zaproponował mi takie:
tuleja wahacza – 28zł MOOG
sworzeń wahacza – 23zł MAXGEAR
Pozdrawiam
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Premacy 2.0 w benzynie z 2003 roku. Udało mi się kupić auto bardzo zadbane, z niskim (rzekomo
Będąc na stacji diagnostycznej stwierdzono, że wszystko jest idealnie oprócz dwóch rzeczy do wymiany (+ podciągnięcie hamulca ręcznego):
– tulejka wahacza lewego tylna
– sworzeń wahacza prawy
Czy wystarczy faktycznie wymienić pojedyncze podzespoły czy może warto już zrobić cały komplet – czyli sworzeń prawy lewy i tulejkę prawą i lewą?
PS. Na jakie zamienniki się nastawić? Czytałem już trochę – wiem, że np. sworzeń pasuje od KIA Clarus. Czy jest jakiś dobry stacjonarny sklep na Śląsku? (Rybnik, Gliwice)
Pewien gość z allegro zaproponował mi takie:
tuleja wahacza – 28zł MOOG
sworzeń wahacza – 23zł MAXGEAR
Pozdrawiam