Zalezy ile robisz km rocznie tyle pojezdzisz ale nie spodziewaj sie codow.
Fabryczne lozyska to roznie nawet 250tys km zrobisz i nic a zamiennik to musisz sam zdecydowac albo wyprobowac.
Nie jestem pewien jesli chodzi o smarowanie, ale to sie laczy z ta sama robota jak wymiana.
Napewno bylo by lepiej z nowym smarem. Moze odkrec je sprawdz jak ze smarem czy bardzo czarny
i przykrecajac wyreguluj to bedziesz mial pewnosc ze nikt za mocno nie dokrecil jak bylo juz wymieniane.
Regulacja polega na odkreceniu lozyska i dokreceniu go wlasciwie, nie za mocno.
Kolo powinno miec lekki opor jak nim krecisz tylko za piaste, ale jak zalozysz felge i nia pokrecisz to powinno samo sie obracac chwile
Edit
Tego lozyska nie da sie za mocno dokrecic, poprostu ten typ tak ma, ze regulacja tylnego najwyrazniej nie wystepuje.
Skrecasz do kupy i ma byc dobrze.
Prosze bardzo, tak to sie robi
Odkrecamy dwie srubki trzymajace beben do piasty i wkrecamy jaka kolwiek srube w ten dodatkowy otwor ktory jest przewidziany do pomocy w zepchnieciu bebna z piasty.
Trzeba ja wkrecic delikatnie, opukac beben mlotkiem, pozniej wykrecic i w to miejsce psiknac WD i tak kilkukrotnie az beben sam pusci.
By
sebabrccrx at 2011-05-26
Po zdjeciu bebna pora odkrecic lozysko. Nasadka 35mm.
By
sebabrccrx at 2011-05-26
Moje lozysko ze starosci sie rozeszlo

By
sebabrccrx at 2011-05-26
Nowe lozysko z piasta, pamietajmy przy kupnie ze piasta ma miec zeby do ABS-u.
By
sebabrccrx at 2011-05-26
By
sebabrccrx at 2011-05-26
Zakrecamy lozysko.
By
sebabrccrx at 2011-05-26
Zakladamy beben, przykrecamy te dwie male srubki na krzyzak i zrobione.
Mozesz w tytule zmienic na fotorelacja z wymiany lozyska to moze komus sie przyda.
Pozdrawiam.