jarekzgora napisał(a):Tył madzi stoi trochę niżej od przodu
Po części sam sobie

Jeśli faktycznie tak jest, to zacząłbym od sprawdzenia stanu zawieszenia z tyłu, tj. stan sprężyn i amortyzatorów, najlepiej na stacji diagnostycznej aby mieć pogląd nie tylko wizualny ale i mierzalny. Myślę, że po takim przeglądzie będziesz miał jasność co do stanu zawieszenia, bo być może jest już zużyte co świadczyło by o "siadnięciu" tyłu i tym samym słabej sprężystości i amortyzacji tylnego zawieszenia, przez co nadwozie na zakrętach za bardzo się wychyla i tym samym koła ocierają o wewnętrzne nadkola – po prostu zawiecha straciła sztywność. Słaby stan zawieszenia oczywiście będzie się przekładać na szybsze zużycie innych jego elementów o których wspominasz (np. łączniki) – ale to chyba każdy wie

Podaj jeszcze szerokość i ET felg na których aktualnie jeździsz
