Problemy ze sprzęgłem
Czesc mam takie pytanie gdzie znajduje sie linka od sprzegla czy wogole jest tam linka czy moze sprzeglo jest hydrauliczne? poniewaz strasznie nisko mi wchodzi sprzeglo musze go wciskac praktycznie do samej podlogi aby zmienic bieg jak to naciagnac badz wyregulowac? moja mazda to premacy 99r 2.0 ditd 90KM pozdro
oto chodzi ze nigdzie tego nie widze od gory?? nawet nie wiem czego szukac?
Odpalam samochód wciskam sprzęgło i strasznie głośno szumi , po za odgłosem nic się nie dzieje bierze przy samej górze i nie ciągnie na biegu. Jazda na biegu też jest normalna tylko przy wcisniętym jest taki szum. Wcześniej nie zwróciłem uwagi bo z zapłonem zawsze włancza się radio i zagłuszało co może być przyczyną madzia ma dopiero 140000 najechane.
- Od: 10 wrz 2010, 19:42
- Posty: 21
- Skąd: szczecin
- Auto: Premacy 1.8 B
2000r.
Witam Szczecinianina, niestety Yard ma rację, łożysko oporowe do wymiany, w sumie to całość czyli tarcza docisk i owe łożysko, dorzuciłbym uszczelniacz, nie ma sensu płacić za robociznę 2 razy.
Pozdrawiam
Z nogą na sprzegle nie jezdze ale często stoje na biegu czekając na zielone.
Ostatnio wyciągałem kolege z zaspy , usiadł na piachu po same osie walka ze 20 min. moze to dobiło łozysko.
Powiedzcie mi jeszcze panowie ile taka operacja będzie mnie kosztowała i czy można to samemu zrobić w garazu z kanałem bez specjalistycznych narzedzi.
Ostatnio wyciągałem kolege z zaspy , usiadł na piachu po same osie walka ze 20 min. moze to dobiło łozysko.
Powiedzcie mi jeszcze panowie ile taka operacja będzie mnie kosztowała i czy można to samemu zrobić w garazu z kanałem bez specjalistycznych narzedzi.
- Od: 10 wrz 2010, 19:42
- Posty: 21
- Skąd: szczecin
- Auto: Premacy 1.8 B
2000r.
Linka? a od czego skoro to hydrauliczne sprzęgło.
Moim zdaniem to nieszczelność układu.
Moim zdaniem to nieszczelność układu.
jak dla mnie to sie troche to kupy nie trzyma... chyba (tarcza, docisk, łożysko) a nie tarcze (chyba ze chodzi o hamulcowe) ale to mniejsza z tym... wysprzeglik po wymianie trzeba odpowietrzyc a nie "przepychac" i nie tak jak hamulce 3-4 razy a co najmniej 8-10 powtorzen... czy wysprzeglik nie cieknie
(miedzy tłoczkiem a korpusem, trzeba odchylic gume zeby to zobaczyc...) a moze ktos zapomnial "popychacza" wsadzic przy wymianie pomiedzy wysprzeglik a łape sprzegla. poza tym wymieniany na zamiennik?? hehehe.... no to moze juz szajsaluminiowy tłoczek sie wytarl, bo byl przekoszony na fundamenciku obudowy odlanym w foremce po jajkach... jako jedyny i sluszny zamiennik polecam firme TRW...(pozostałe służą ok 3 miesiecy)
- Od: 30 cze 2007, 21:32
- Posty: 103
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001
a przewody też wymieniałeś? gdzieś już czytałem o tym tylko nie wiem gdzie... 

Witam!!
Mam mazde 323f 2003r 2.0 DiTD 101KM i taki problem. Głównie dzieje się to na mocno zagrzanym silniku. Gdy na 4 biegu ostro dodaje gazu np przy wyprzedzaniu obroty rosną do 2200 następnie cofną się do 2000, urosną do 2500 cofną się znów trochę i tak kilka razy, a gdy przekroczę 2800 obrotów już normalnie idą do góry i auto gna do przodu. Co to może być? Zaznaczam, że komputer nie podaje żadnych błędów. Pozdrowienia
Mam mazde 323f 2003r 2.0 DiTD 101KM i taki problem. Głównie dzieje się to na mocno zagrzanym silniku. Gdy na 4 biegu ostro dodaje gazu np przy wyprzedzaniu obroty rosną do 2200 następnie cofną się do 2000, urosną do 2500 cofną się znów trochę i tak kilka razy, a gdy przekroczę 2800 obrotów już normalnie idą do góry i auto gna do przodu. Co to może być? Zaznaczam, że komputer nie podaje żadnych błędów. Pozdrowienia
- Od: 12 lis 2011, 15:07
- Posty: 13
- Auto: Mazda 323F 2.0 TDVI 101KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości