Dławienie na zimnym silniku w zakresie 1900 – 3000 obrotów

Postprzez yarekcl » 13 lip 2010, 11:39

Filtry oleju i paliwa wymienione na nowe – nadal takie objawy. Nadal podejrzewam zawór SPV na pompie, ale nie mam jak tego sprawdzić. A jak nie jestem pewien, to nie chcę zamawiać części za 1400 zł, by pootem okazało się, ze to np. cała pompa do wymiany...
Początkujący
 
Od: 25 lis 2008, 20:41
Posty: 15
Skąd: Mrągowo
Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD
2000 r.

Postprzez mildan » 19 lip 2010, 10:30

U mnie było tak: szarpała mi moja Mazda 626 1999 r DiTD powyżej 1800-1900 obr/min, czasami nawet gasła w czasie jazdy. Komputer wywalał różne błędy, a okazało się , że wtyczka do zaworu SPV miała utlenione, zanikające styki. Po wymianie wtyczki problem zniknął, choć zimą, dopóki silnik się porządnie nie rozgrzeje silnik wciąż szarpie i przerywa powyżej 1800 obr/min. Moim zdaniem generalnie jedną w wielu przyczyn spadku mocy DiTD jest szybkie zużycie kabli elektrycznych, złączek itd. Jak ktoś ma chęć, czas i trochę kaski niech wymieni newralgiczne kable zasilające i sprawdzi zmianę mocy w DiTD. Pozdro
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 13:38
Posty: 40
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 626 1999 r. DiTD 101 KM

Postprzez krzys » 4 gru 2012, 00:45

Odświeżam temat. Czy ktoś z kolegów dokładnie zdjagnozował problem z obrotami na zimnym silniku bo mam podobnie dopóki wskazówka temp. nie osiągnie połowy to zakres pracy silnika do 1700 i wzrasta wraz z temperaturą. Chciał bym wiedzieć czy to SPV czy inne coś.
2. Przy dobrze rozgrzanym silniku na wolnych obrotach(stanie na światłach) obroty falują miedzy 1000 a 700. nie wiem czy te dwie sprawy są powiązane, ale jakby sie udało odrazu pozbyć obu problemów było by super.

pozdr.
Początkujący
 
Od: 16 lis 2011, 09:41
Posty: 11
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda 626 GW kombi,Rf-2A 101KM. 2000r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy