Dławienie na zimnym silniku w zakresie 1900 – 3000 obrotów
1, 2
Filtry oleju i paliwa wymienione na nowe – nadal takie objawy. Nadal podejrzewam zawór SPV na pompie, ale nie mam jak tego sprawdzić. A jak nie jestem pewien, to nie chcę zamawiać części za 1400 zł, by pootem okazało się, ze to np. cała pompa do wymiany...
- Od: 25 lis 2008, 20:41
- Posty: 15
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD
2000 r.
U mnie było tak: szarpała mi moja Mazda 626 1999 r DiTD powyżej 1800-1900 obr/min, czasami nawet gasła w czasie jazdy. Komputer wywalał różne błędy, a okazało się , że wtyczka do zaworu SPV miała utlenione, zanikające styki. Po wymianie wtyczki problem zniknął, choć zimą, dopóki silnik się porządnie nie rozgrzeje silnik wciąż szarpie i przerywa powyżej 1800 obr/min. Moim zdaniem generalnie jedną w wielu przyczyn spadku mocy DiTD jest szybkie zużycie kabli elektrycznych, złączek itd. Jak ktoś ma chęć, czas i trochę kaski niech wymieni newralgiczne kable zasilające i sprawdzi zmianę mocy w DiTD. Pozdro
- Od: 13 lip 2009, 13:38
- Posty: 40
- Skąd: Sieradz
- Auto: Mazda 626 1999 r. DiTD 101 KM
Odświeżam temat. Czy ktoś z kolegów dokładnie zdjagnozował problem z obrotami na zimnym silniku bo mam podobnie dopóki wskazówka temp. nie osiągnie połowy to zakres pracy silnika do 1700 i wzrasta wraz z temperaturą. Chciał bym wiedzieć czy to SPV czy inne coś.
2. Przy dobrze rozgrzanym silniku na wolnych obrotach(stanie na światłach) obroty falują miedzy 1000 a 700. nie wiem czy te dwie sprawy są powiązane, ale jakby sie udało odrazu pozbyć obu problemów było by super.
pozdr.
2. Przy dobrze rozgrzanym silniku na wolnych obrotach(stanie na światłach) obroty falują miedzy 1000 a 700. nie wiem czy te dwie sprawy są powiązane, ale jakby sie udało odrazu pozbyć obu problemów było by super.
pozdr.
- Od: 16 lis 2011, 09:41
- Posty: 11
- Skąd: Swarzędz
- Auto: Mazda 626 GW kombi,Rf-2A 101KM. 2000r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości