Strona 1 z 14

Silnik przerywa

PostNapisane: 30 gru 2008, 15:37
przez Parys
Witam.

Temat był już wałkowany, nie mniej jednak proszę o pomoc.
W mojej BJ od jakiegoś czasu zaczął przerywać silnik, szarpać podczas jazdy. Zjawisko zaobserwowałem od czasu obniżenia temperatury poniżej 10 stopni. Auto wcześniej chodziło beż zarzutu, później na zimnym silniku zaczęło szarpać podczas jazdy. Od tygodnia zaobserwowałem pogorszenie sytuacji. Rano jak go odpalę (pali bez zarzutu) silnik przerywa tak około 2-3 razy. Po kilkuminutowej pracy na postoju czas w drogę :) Niestety 1-ka przerywa , 2-ka również itd. Dopiero po nabraniu temp. sytuacja się poprawia nie mniej jednak od czasu do czasu silnik potrafi jeszcze dać o sobie znać. Byłem dwa razy u mechaników niestety nie mogą podpiąć się pod mój komputer by stwierdzić jakieś błędy. W poniedziałek zostawiam Madzie u jednego z nich i mają szukać. Tylko czego mogę się spodziewać????? Dodam jeszcze, że wymieniłem filtr paliwa ale to nic nie dało.

Pozdrawiam

PostNapisane: 30 gru 2008, 19:03
przez aczek
Niestety u mnie podobnie od wczoraj wieczór jadąc do pracy 4 bieg i tak około 3000o/min zaczoł przerywać wyglądało to tak jakby nie dostawał paliwa na dworze było około +5. Rano jeszcze gorzej na dworze -3 i silnik przerywał na każdym biegu po przekroczeniu 2000 obrotów. Gdy wysprzęgle wkręca się na obroty bez problemu. Parys daj znać co zdiagnozują mechanicy.

PostNapisane: 30 gru 2008, 19:12
przez thomass
moja rada_ zmiencie cpn.wlejcie do baku preparat do czyszczenia wtryskow.powinno byc ok.polecam paliwo z shella.sam tylko tankuje na tym cpn jak jestem w polsce i jest zawsze ok.

PostNapisane: 30 gru 2008, 19:23
przez Parys
Ja tankuje na PKN Orlen na którym zresztą pracowałem przez długi czas. Wierze w jakoś tego paliwa mimo , że tej konkretnej stacji nie znam.

PostNapisane: 30 gru 2008, 19:29
przez thomass
.ja tankowalem na orlenie to nie powiem bo auto szlo ale kupa dymu za mna zostawala i to bylo w lecie.wlej ceramic do diesla 13 zl w tesco.daje rade.ja wlalem do 30 litrow ropy.robi robote.zobatrzysz co bedzie dalej.ale powinno byc ok.

PostNapisane: 30 gru 2008, 20:39
przez rexwolf
kolega WITEK OD 626 DITD z Warszawy ma podobnie od roku . Jak temp. okolo 0 to zanim sie nagrzeje silnik mam problemy z obrotami, zmienial czujnik tem paliwa na pompie ale nic nie pomoglo, dlaczego tak jest......?Jak jest juz tylu "narzekających" zrzuta na czujnik, lub niech ktos dobra uzywke pozyczy za pare groszy.

PostNapisane: 30 gru 2008, 21:34
przez Iktorn92
Zalejcie dobrej ropki wyjezdzijcie z bak dwa, jak sie nie poprawi to mozna zaczac sie martwic nad czesciami :) Sprawdźcie zawór TCV moze leje sie z niego ropa?

PostNapisane: 30 gru 2008, 21:41
przez bodzioklb
co do paliwa z orlenu... na nim wzrastalo mi zuzycie /zwykly ON/ ja jakos nie przepadam za nim...

wole bp lub shel... tez zwykly ON a nie jakieś tam świecone ultimate czy vpower

PostNapisane: 30 gru 2008, 22:27
przez thomass
na zwyklym ON madzia smiga najlepiej :D

PostNapisane: 31 gru 2008, 00:19
przez rexwolf
ja zauwazylem ze nie jest najwazniejsze jaka stacja ale gdzie ona. Shell nie jest rowny shellowi to wiem na wlasnej skorze, ja dolewalem mixolu a teraz vpower bez dodatkow i jak dzisiaj dobrze

PostNapisane: 31 gru 2008, 09:28
przez Paweł Mo
Ostatnio zalewam wyłącznie Shella. Różnica pomiędzy zwykłym ON a V-Power jak dla mnie nieodczuwalna tzn. i jeden i drugi są bardzo dobre, na pewno lepsze niż najlepsza Verva z Orlenu.

PostNapisane: 31 gru 2008, 11:21
przez Parys
Dzisiaj zalałem bak dodatkiem STP do czyszczenia wtryskiwaczy a później ON na Neste do pełna. Nie sądzę jednak by to coś zmieniło na lepsze. Mimo wszystko auto dzisiaj całkiem dobrze śmigało mimo że dwa dni na mrozie stała bez odpalania.

PostNapisane: 31 gru 2008, 19:20
przez aczek
U <glupek2> mnie niestety to pompa paliwowa tak stwierdził pan z servisu regeneracja z robocizną 1000 funciaków!!!!!!!! <głaszcze>

PostNapisane: 31 gru 2008, 19:40
przez rexwolf
teraz czegos nie rozumiem, jesli wspominsz o walucie brytyjskej to z pewnoscia jestes gdzies na wyspach, slyszlem takie historie ze tam mozna ze szrotu z rozpitka na marne grosze wyciagnac pompe. A Ty sie zastanawiasz na naprawa za 1000 funtow, za ktore mozna penie kupic ze 3 rozbite mazdy....

PostNapisane: 31 gru 2008, 22:29
przez aczek
Ja tylko pisze co stwierdzono w servisie i ile kosztuje. A pompki oczywiście szukam używanej.

PostNapisane: 1 sty 2009, 12:06
przez rexwolf
Jak się rozeznasz co i jak napisz, ciekawe jak to naprawdę wygląda.

PostNapisane: 1 sty 2009, 12:07
przez rexwolf
Jak się rozeznasz co i jak napisz, ciekawe jak to naprawdę wygląda.

PostNapisane: 2 sty 2009, 19:07
przez hoffman.auto.pl
I panowi jak szukacie... to szukajcie po dobrym numerach pomp...

Miałem klienta który właśnie, próbował zaoszczędzić w taki sam sposób jak Wy, jak sie potem okazało przysłał dwie pompy... i wkońcu naprawialiśmy tą pierwotną...

PostNapisane: 2 sty 2009, 22:32
przez Grzechmazda 323fD
To nie paliwo to pewnie wina zaworu spv. Miałem takie same objawy co wy zalejcie to na pełen baczek ropki http://www.autokosmetyki.pl/plastmal_bm ... ,p307.html
Własnie wróciłem z gór. Tem dochodziła do -20 stopni mazda paliła codziennie rano stała na dworze. Zrobiłem po zalaniu tego srodka około 1500 km i jest ok NIE SZARPIE:) A zawór TCV mi cieknie. Polecam ten specyfik.

PostNapisane: 3 sty 2009, 17:54
przez aczek
hoffman.auto.pl napisał(a):I panowi jak szukacie... to szukajcie po dobrym numerach pomp...

ale ja nie widze tam żadnych numerów może po wykręceniu dopiero będą widoczne a do pracy musze powoli ale dojechać. A pompe już zamówiłem za 1400pln w http://automarpo.pl/ zna ich ktoś są godni zaufania?