Strona 1 z 1

wtryski

PostNapisane: 25 gru 2008, 14:01
przez LU82
witam szanownych użytkowników forum właśnie kupiłem sobie mazdę premacy z 2000 roku 2.o disel i po jakimś czasie silnik zaczoł wydawać metaliczne dźwięki w górnej części żadnych zpadków mocy na zimnym i na ciepłym tak samo zdiołem wygłuszenie silnika i zauważyłem jak trzeci i czwarty przewód wysokiego ciśnienia przy odpalonym silniku rusza się do środka i z powrotem jak je pociągłem do siebie to dźwięk zdawał się cichszy zdiołem pokrywe zaworów i okazało się że mam na tych dwóch wtryskach pęknięte przewody przelewowe i teraz pytanie brzmi co z tym fantem zrobić czy mógłby ktoś podać jakomś procedure jak krok po kroku to naprawić

wtryski

PostNapisane: 25 gru 2008, 14:38
przez Enduro
lukalaser napisał(a):....i okazało się że mam na tych dwóch wtryskach pęknięte przewody przelewowe i teraz pytanie brzmi co z tym fantem zrobić .

wymienic je trzeba!
jesli kasa domowa na to pozwala to: na nowe!
jesli nie to uzywki
a przed montazem trzeba je sprawdzic!
E.

PostNapisane: 25 gru 2008, 16:37
przez LU82
masz może takie wtryski i wężyki przelewowe co trzeba jeszcze wymienić jak i gdzie można sprawdzić

PostNapisane: 25 gru 2008, 18:33
przez thomass
koniecznie podkladki pod przelwy.[od mana pasuja]zajrzyj do poradnikaX andy tam znajdziesz wszystko.

PostNapisane: 26 gru 2008, 16:54
przez Enduro
u mnie brak!
pozdr
E.

PostNapisane: 26 gru 2008, 17:31
przez Globy
Witaj,

popraw proszę temat na zgodny z Regulaminem, dopisując w opisie model auta i typ silnika, by inni Forumowicze mogli łatwiej zlokalizować Twój problem <usmiech>

PostNapisane: 4 sty 2009, 18:00
przez LU82
temat rozwiązany to nie uszkodzony wtrysk tylko jakiś mechanior nie założył jednej podkładki i wtrysk był niedociśnięty do głowicy nowe rurki się oberwały ale pospawałem podkładki od mana tylko jest problem z rególacją zaworów czy by mi mógł ktoś wytłumaczyc krok po kroku jak to zrobic od podstaw

PostNapisane: 5 sty 2009, 14:14
przez lukaszp
lukalaser napisał(a):czy by mi mógł ktoś wytłumaczyc krok po kroku jak to zrobic od podstaw

Jest w poradniku opisana reagulacja w silniku MZR-CD, dokładnie tak samo jest w DITD