Strona 1 z 1

Pompa wody

PostNapisane: 24 paź 2008, 15:22
przez York
Mam pytanko, podczas wymiany rozrządu chciałbym wymienić również pompę wody, mój silnik to pierwsza generacja RF2F czy pompa z silnika RF3F będzie do niej pasować?

Pytam bo znalazłem taką aukcję:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=459046262

Tylko z opisem pompa do RF3F. Będę wdzięczny za poradę :)

PostNapisane: 25 paź 2008, 09:49
przez poflek
Wg mnie ten opis w aukcji jest jakiś skopany :|
Na moje oko to zamiast RFT powinno być RF2A (pasuje moc – 74kW), poza tym to kto widział RF3F w 626GF ??

Jaksa napisał(a):Wszystkie DiTD maja te same rozrzady i nie ma roznicy

PostNapisane: 27 paź 2008, 18:59
przez Janusz626
York napisał(a):mój silnik to pierwsza generacja RF2F czy pompa z silnika RF3F będzie do niej pasować

.. u mnie tez RF2A i to jest wlasnie taka pompa co z Twojego linku z allegro..

dodam ze nawet w sklepie sieci IC nie wspominajac juz o sklepach tragicznej sieci sprzedajacej czesci do mazd czyli FOTA czy innych, ale maja bledne oznaczenia pompy i wychodzi pompa ta wieksza czyli z wirnikiem na wierzchu do benzyny, nie do diesla
....tyle ode mnie

ta pompa na zdjeciach jest do benzynowych a nie do DITD:

Obrazek--Obrazek


ps: poprawilem troche swoje wypociny, bo pozniej przeczytalem co napisalem i nic nie zrozumialem <killer>

PostNapisane: 27 paź 2008, 20:17
przez Jaksa
Fotki wyzej przedstawiaja pompę wody od benzynowego motoru ( FP/FS )
Diesle maja jedna wspolna dla wszystkich produkowanych po 97 roku .

PostNapisane: 27 paź 2008, 23:30
przez Riki
Jaksa napisał(a):Diesle maja jedna wspolna dla wszystkich produkowanych po 97 roku .


Jarku czyli pompa od CiTD podpasi do DiTD?

Janusz626 i jak udało się zwrócić pompę? jak do mnie dzwoniłeś to przeszło mi przez myśl że dali Ci od benzyny... ehh

PostNapisane: 28 paź 2008, 00:07
przez Jaksa
Riki napisał(a):Jarku czyli pompa od CiTD podpasi do DiTD?
Oczywista...

PostNapisane: 28 paź 2008, 00:24
przez Riki
Jaksa napisał(a):Oczywista


no i super.. dzięki

PostNapisane: 28 paź 2008, 10:05
przez xANDy
A co z rozmiarem zębatki – DiTD ma węższy pasek niż CiTD więc jak to jest – w którą stronę idzie zamienić (czy można zmienić samą "rolkę-zębatkę"?)

PostNapisane: 28 paź 2008, 11:07
przez Riki
xANDy dobre pytanie :P

PostNapisane: 28 paź 2008, 14:06
przez Jaksa
Przestańcie juz wnikac ....pompy sa identyczne , szkoda w ogole rozmawiac o tym dalej.

PostNapisane: 28 paź 2008, 22:27
przez Riki
Jaksa napisał(a):Przestańcie juz wnikac


zawsze wnikam w coś co mnie ciekawi a być może w przyszłości będę mógł to wykorzystać..


Jaksa napisał(a):pompy sa identyczne


to już wiemy..... :)

PostNapisane: 29 paź 2008, 00:21
przez Jaksa
Riki napisał(a):zawsze wnikam w coś co mnie ciekawi
W takim razie podjedz do Wojtka (lub do mnie )niech pokaze Ci pompe wody i sam zobaczysz co i jak.....

PostNapisane: 2 lis 2008, 18:24
przez xANDy
Jaksa – do Ciebie mam jakieś... 320km.
Myślę, że taniej będzie jak napiszesz w dwóch zdaniach i dylemat zostanie zakończony.

PostNapisane: 2 lis 2008, 20:01
przez Jaksa
xANDy napisał(a):Myślę, że taniej będzie jak napiszesz w dwóch zdaniach
Pompy wodne jak i ich napęd jest taki sam , to ze koła rozrzadu w CiTD sa szersze od DiTD nie robi roznicy , paski roznia sie tylko i wyłącznie szerokoscią , jako ciekawostke napisze ze widzielismy w mazdzie 6 CiTD pasek od DiTD <lol> na takim pasku auto przyleciało z Belgii do kraju .....dobre co ? <lol>

PostNapisane: 2 lis 2008, 22:58
przez xANDy
Jaksa napisał(a):jako ciekawostke napisze ze widzielismy w mazdzie 6 CiTD pasek od DiTD na takim pasku auto przyleciało z Belgii do kraju .....dobre co ?

Jarku – silnik DiTD bardziej szarpie paskiem niż CD więc myślę, że żywotność tego paska nie byłaby problemem.
Czy rolka zębata w pompie od DITD jest takiej samej szerokości jak w CD?

PostNapisane: 2 lis 2008, 23:43
przez Jaksa
xANDy napisał(a):Czy rolka zębata w pompie od DITD jest takiej samej szerokości jak w CD?


Jaksa napisał(a):Pompy wodne jak i ich napęd jest taki sam