Przepalający się bezpiecznik od świec żarowych

Witam,
Podczas uruchamiania zimnego silnika załącza się kontrolka świec żarowych (temat wielokrotnie poruszany) i po sprawdzeniu okazało się że przepalony jest bezpiecznik 40A od świec żarowych. Zakupiłem nowy i po zamontowaniu okazało się że odrazu się przepalił.
Skontrolowałem osobno poszczególne świece (na ciepłym silniku) i okazało się że przez każde z nich przepływa prąd około 9A co w sumie daje prąd 36A. Czy to nie za dużo
Nic dziwnego chyba że opornik 40A się przepala przy zimnym silniku. Co może być przyczyną, jakie natężenie znamionowe powinno przechodzić przez bezpiecznik przy rozruchu
? Skąd można załatwić schemat elektryczny (W stopce usera Gofnet do PREMACY jest tylko manual, czy schemat elektryczny lub serwisówka od innego modelu jest adekwatny
)?? Chciałbym też sprawdzić przekaźnik ale nie wiem który to – domyślam się że w prawo od zielonego głównego ale nie wiem czy dobrze myślę ("Circuit or SPV"). Na logikę pomiędzy kablem dochodzącym do listwy od świec żarowych a przekaźnikiem powinno byc połączenie galwaniczne ale żadna nóżka po skontrolowaniu omomierzem nie ma z kablem połączenia.
Dla potwierdzenia sprawdziłem też błąd DTC i uzyskałem błąd 0380 co w jednym ze źródeł daje "Glow plug / Heater Circuit "A" Malfunction".
Czy możliwe jest że poprzedni właściciel wymienił wszystkie 4 świece na jakieś niedobre (o niewłaściwej charakterystyce)??
Czy macie jakieś sugestie , podpowiedzi
Z góry dzięki za odpoweidzi
PS. Czytałem regulamin i mam nadzieje że utworzyłem posta zgodnie z nim
Podczas uruchamiania zimnego silnika załącza się kontrolka świec żarowych (temat wielokrotnie poruszany) i po sprawdzeniu okazało się że przepalony jest bezpiecznik 40A od świec żarowych. Zakupiłem nowy i po zamontowaniu okazało się że odrazu się przepalił.
Skontrolowałem osobno poszczególne świece (na ciepłym silniku) i okazało się że przez każde z nich przepływa prąd około 9A co w sumie daje prąd 36A. Czy to nie za dużo
Nic dziwnego chyba że opornik 40A się przepala przy zimnym silniku. Co może być przyczyną, jakie natężenie znamionowe powinno przechodzić przez bezpiecznik przy rozruchu
Dla potwierdzenia sprawdziłem też błąd DTC i uzyskałem błąd 0380 co w jednym ze źródeł daje "Glow plug / Heater Circuit "A" Malfunction".
Czy możliwe jest że poprzedni właściciel wymienił wszystkie 4 świece na jakieś niedobre (o niewłaściwej charakterystyce)??
Czy macie jakieś sugestie , podpowiedzi
Z góry dzięki za odpoweidzi
PS. Czytałem regulamin i mam nadzieje że utworzyłem posta zgodnie z nim