Świst i/lub szelest przy dodawaniu gazu.

Postprzez Marek podlaskie » 21 lut 2008, 15:50

Szkoda ze jestes tak daleko moze bys cos poradzil i zobaczyl.Wpadaj na Bialystok <piwo> .Musze skontaktowac sie z Markiem61 albo wypijemy piwo albo pogadamy o Premacy.Mysle ze Jaksa duzo wyjasni.A czy filtr paliwa moze miec wplyw na jazde.Zaznaczam ze od 3 przy dodawaniu gazu reakcja jest dobra tzn.Ciagnie i zwieksza sie predkosc,Tylko na 1-2 woooooooooołłłłłłłłłłłłłłłłłłłł <jelen> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez say » 21 lut 2008, 16:12

Marek podlaskie napisał(a):A jezeli chodzi o tego potwora na 1-2 co o co chodzi ze smiga czy ciezko ja ruszyc
Rwie do przodu strasznie :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Marek podlaskie » 21 lut 2008, 16:42

To niestety nie u mnie.Wiec CO to moze byc.Zawory ,co jeszcze? :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez say » 21 lut 2008, 17:02

moze technika jazdy?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Marek podlaskie » 29 lut 2008, 18:43

Ok Szymon.Warto bylo jechac do ASO a nie sie wk....ac <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Marek podlaskie » 29 lut 2008, 18:45

say napisał(a):
Marek podlaskie napisał(a):A jezeli chodzi o tego potwora na 1-2 co o co chodzi ze smiga czy ciezko ja ruszyc
Rwie do przodu strasznie :)


SZYMON A JAKIE OBROTY STOSUJESZ .GOSC Z ASO troche wiecej cisnal 2200-2500 i jedzie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Jaksa » 29 lut 2008, 21:55

DiTD ładnie sie kreci od 1800 do 3500 wyzej mozna sobie darowac bo motor nie ma juz siły <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Marek podlaskie » 29 lut 2008, 22:21

Wlasnie Jaksa powiedz jak jest z tym silnikiem.Tutaj na forum pisza ze jezdza 1800- :) -2200 ale ja po czynnosciach serwisowych czyszczenie EGR i IC ,regulacja zaworow widze ze to auto potrzebuje 2500 w gore do jazdy.Gosc z ASO CISNAL nawet ponad 3000 i mowil ze auto wtedy jedzie.Pozdrawiam Marek :)
teraz do Ciebie Jaksa na wymiane rozrzadu i badanie stetoskopem :) I moze z tego auta bede zadowolony :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Jaksa » 29 lut 2008, 22:52

Marek podlaskie napisał(a):Jaksa powiedz jak jest z tym silnikiem
Jak wszystko jest zgrane czyli dobrze przeregulowane zawory , sprawna pompa wtryskowa to auto wkręca sie bardzo ładnie , jak dasz mi kierownice to powiem czy Twoje auto jezdzi tak jak powinno..... sporo modeli ktore obsługujemy maja problemy z mocą ( niby jezdza ale .... to nie to co być powinno ) Uwazam ze to co zrobiłes jest oczywiscie na plus dla oddechu ale główny problem jest w samej pompie wtryskowej , są tutaj ludzie ktorzy po naprawie pompy nie poznawali swoich samochodów ( nie zrozum mnie zle , nie chce tutaj wmawiac ze kazde DiTD ma pompe do roboty ) Na ten temat mozesz porozmawiac z kolegą " bafanabafana" przekonał sie na własnym przykładzie.....
Jaksa napisał(a):DiTD ładnie sie kreci od 1800 do 3500
Co prawda jednostki tak mają ale znam takie samochody ktore w tym zakresie obrotów pięknie smigaja.
Marek podlaskie napisał(a):teraz do Ciebie Jaksa na wymiane rozrzadu
Oczywiscie zapraszam ( moi chłopcy kochają rozrządy w DiTD i CiTD <lol> )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Marek podlaskie » 29 lut 2008, 23:08

Dziek Jaksa i bardzo.Wiesz musialem to zrobic ,bo auto juz wystawione bylo na sprzedaz ,tak serdecznie mialem dosc Premacy.Moje niby jezdzilo ale nie jezdzilo.Ja przejechalem od zakupu 9000 i widzialem ze jest cos nie tak i gorzej sie jedzie ,Pisalem i narzekalem na Premacke na forum.Wiec narazie do wymiany i wizyty u Ciebie bede jezdzil.A jak sam piszesz dam Ci kierownice to powiesz cos na temat auta (kurcze jak wrozka ha ha).I kto tak moze diagnozowac auta.Tylko Jaksa :D .Pozdrawiam Marek Pozdrow chlopakow co lubia rozrzady w Ditd .p.s tak niesmialo zapytam sie a znaja sie <jupi> )zartowalem bo ciesze sie ze moja mazda jezdzi .A juz szukalem C maxa <glupek2>
Ostatnio edytowano 29 lut 2008, 23:10 przez Marek podlaskie, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Pawnik » 29 lut 2008, 23:10

Jaksa napisał(a):moi chłopcy kochają rozrządy w DiTD i CiTD łoł

Potwierdzam – widziałem ten błysk w oczach na widok zdjętej osłony rozrządu! :D . Sorki za OT,ale nie mogłem się opanować.. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Marek61 » 29 lut 2008, 23:37

A tak oprócz syfiącego się często IC ,zatkanego Egr-a i pompy która bywa dosc częstym przedmiotem rozmów Premacowiczów co fajnego jest w silniku DiTD (moze oprócz tego ,ze jak peknie pasek rozrzadu to demolka jest mniejsza niż w innych dieslach). Co jest mocnym punktem tego silnika???
Naprawdę pytam poważnie ,bo już szukam od dawna mocnych punktów na Forum i nie moge znalezc.
Moze troche OT ,ale nie moge się powstrzymac. :)
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 12:23
Posty: 156 (0/2)
Skąd: Białystok / Fox Mountain
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2002

Postprzez Marek podlaskie » 29 lut 2008, 23:49

Wlasnie .Co jest atutem tego silnika bo na forum malo jest pozytywnych atutow tego silnika.:) .Wiec jak to jest z ta mazda i jej silnikami :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Jaksa » 29 lut 2008, 23:52

Marek podlaskie napisał(a):Pozdrow chlopakow co lubia rozrzady
Jutro to zrobie – dzięki
Pawnik napisał(a):widziałem ten błysk w oczach na widok zdjętej osłony rozrządu
<lol> Mogę napisac szczerze , załogę dobrałem perfekcyjnie ( nie było łatwo , jest mechanik i mechanik a ja jestem dość wybredny i moze dlatego jest jak jest , po prostu wiem czego chce – miałem dobrego nauczyciela :) )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Pawnik » 29 lut 2008, 23:57

Marek61 napisał(a):Co jest mocnym punktem tego silnika?

Z tego co wiem z tego Forum i od 2 taksówkarzy z DiTD: Zero problemów ze sprężarką, wtryskami, kołem 2-masowym ( którego nie ma :] ). Prawidłowo serwisowany jest trwały i ma niezły ciąg z dołu. Zresztą niech Xandy się wypowie, bo on w tym temacie siedzi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez xANDy » 1 mar 2008, 18:17

Pawnik napisał(a):Zresztą niech Xandy się wypowie, bo on w tym temacie siedzi...

Siedzę to w konfesjonale.
W temacie siedziałem jak miałem DiTD
teraz mam CiTD i bardzo mi brakuje słodkiego grzechotu i ciągnącego jak czołg DiTD – od dołu – właśnie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 2 mar 2008, 11:01

xANDy napisał(a):ciągnącego jak czołg DiTD – od dołu – właśnie.


Jadąc autem zawsze przekładam biegi przy 2200-2400obr.min. To poporostu wystarczy... uwielbiam charakterystykę pracy tego silnika :) 1500rpm i odjeżdżasz..
a jak trzeba to i do 5000 się dokręci :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Marek podlaskie » 2 mar 2008, 11:28

Ja tez zauwazlylem ze te obroty ktore podaje Riki jak najbardziej pasuja dla mojej Premaski :)
Ostatnio edytowano 2 mar 2008, 11:32 przez Marek podlaskie, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Marek podlaskie » 2 mar 2008, 11:30

Riki napisał(a):
xANDy napisał(a):ciągnącego jak czołg DiTD – od dołu – właśnie.

a jak trzeba to i do 5000 się dokręci :[/quote]


Czvli jak rozumiem 3000-3500 nie sa szkodliwe dla silnika? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Riki » 2 mar 2008, 11:48

Marek podlaskie napisał(a):Czvli jak rozumiem 3000-3500 nie sa szkodliwe dla silnika


Na zimnym silniku.. owszem. Na rozgrzanym absolutnie nie :)

"Jedynka" w DiTD jest dośc krótka więc czasami wskazówka obrotomierza powędruje pod czerwone pole ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy