Świst i/lub szelest przy dodawaniu gazu.
Szkoda ze jestes tak daleko moze bys cos poradzil i zobaczyl.Wpadaj na Bialystok .Musze skontaktowac sie z Markiem61 albo wypijemy piwo albo pogadamy o Premacy.Mysle ze Jaksa duzo wyjasni.A czy filtr paliwa moze miec wplyw na jazde.Zaznaczam ze od 3 przy dodawaniu gazu reakcja jest dobra tzn.Ciagnie i zwieksza sie predkosc,Tylko na 1-2 woooooooooołłłłłłłłłłłłłłłłłłłł
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
To niestety nie u mnie.Wiec CO to moze byc.Zawory ,co jeszcze?
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Ok Szymon.Warto bylo jechac do ASO a nie sie wk....ac
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
say napisał(a):Rwie do przodu strasznieMarek podlaskie napisał(a):A jezeli chodzi o tego potwora na 1-2 co o co chodzi ze smiga czy ciezko ja ruszyc
SZYMON A JAKIE OBROTY STOSUJESZ .GOSC Z ASO troche wiecej cisnal 2200-2500 i jedzie
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
DiTD ładnie sie kreci od 1800 do 3500 wyzej mozna sobie darowac bo motor nie ma juz siły
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wlasnie Jaksa powiedz jak jest z tym silnikiem.Tutaj na forum pisza ze jezdza 1800- -2200 ale ja po czynnosciach serwisowych czyszczenie EGR i IC ,regulacja zaworow widze ze to auto potrzebuje 2500 w gore do jazdy.Gosc z ASO CISNAL nawet ponad 3000 i mowil ze auto wtedy jedzie.Pozdrawiam Marek
teraz do Ciebie Jaksa na wymiane rozrzadu i badanie stetoskopem I moze z tego auta bede zadowolony
teraz do Ciebie Jaksa na wymiane rozrzadu i badanie stetoskopem I moze z tego auta bede zadowolony
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Jak wszystko jest zgrane czyli dobrze przeregulowane zawory , sprawna pompa wtryskowa to auto wkręca sie bardzo ładnie , jak dasz mi kierownice to powiem czy Twoje auto jezdzi tak jak powinno..... sporo modeli ktore obsługujemy maja problemy z mocą ( niby jezdza ale .... to nie to co być powinno ) Uwazam ze to co zrobiłes jest oczywiscie na plus dla oddechu ale główny problem jest w samej pompie wtryskowej , są tutaj ludzie ktorzy po naprawie pompy nie poznawali swoich samochodów ( nie zrozum mnie zle , nie chce tutaj wmawiac ze kazde DiTD ma pompe do roboty ) Na ten temat mozesz porozmawiac z kolegą " bafanabafana" przekonał sie na własnym przykładzie.....Marek podlaskie napisał(a):Jaksa powiedz jak jest z tym silnikiem
Co prawda jednostki tak mają ale znam takie samochody ktore w tym zakresie obrotów pięknie smigaja.Jaksa napisał(a):DiTD ładnie sie kreci od 1800 do 3500
Oczywiscie zapraszam ( moi chłopcy kochają rozrządy w DiTD i CiTD )Marek podlaskie napisał(a):teraz do Ciebie Jaksa na wymiane rozrzadu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dziek Jaksa i bardzo.Wiesz musialem to zrobic ,bo auto juz wystawione bylo na sprzedaz ,tak serdecznie mialem dosc Premacy.Moje niby jezdzilo ale nie jezdzilo.Ja przejechalem od zakupu 9000 i widzialem ze jest cos nie tak i gorzej sie jedzie ,Pisalem i narzekalem na Premacke na forum.Wiec narazie do wymiany i wizyty u Ciebie bede jezdzil.A jak sam piszesz dam Ci kierownice to powiesz cos na temat auta (kurcze jak wrozka ha ha).I kto tak moze diagnozowac auta.Tylko Jaksa .Pozdrawiam Marek Pozdrow chlopakow co lubia rozrzady w Ditd .p.s tak niesmialo zapytam sie a znaja sie )zartowalem bo ciesze sie ze moja mazda jezdzi .A juz szukalem C maxa
Ostatnio edytowano 29 lut 2008, 23:10 przez Marek podlaskie, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
A tak oprócz syfiącego się często IC ,zatkanego Egr-a i pompy która bywa dosc częstym przedmiotem rozmów Premacowiczów co fajnego jest w silniku DiTD (moze oprócz tego ,ze jak peknie pasek rozrzadu to demolka jest mniejsza niż w innych dieslach). Co jest mocnym punktem tego silnika???
Naprawdę pytam poważnie ,bo już szukam od dawna mocnych punktów na Forum i nie moge znalezc.
Moze troche OT ,ale nie moge się powstrzymac.
Naprawdę pytam poważnie ,bo już szukam od dawna mocnych punktów na Forum i nie moge znalezc.
Moze troche OT ,ale nie moge się powstrzymac.
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
Wlasnie .Co jest atutem tego silnika bo na forum malo jest pozytywnych atutow tego silnika. .Wiec jak to jest z ta mazda i jej silnikami
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Jutro to zrobie – dziękiMarek podlaskie napisał(a):Pozdrow chlopakow co lubia rozrzady
Mogę napisac szczerze , załogę dobrałem perfekcyjnie ( nie było łatwo , jest mechanik i mechanik a ja jestem dość wybredny i moze dlatego jest jak jest , po prostu wiem czego chce – miałem dobrego nauczyciela )Pawnik napisał(a):widziałem ten błysk w oczach na widok zdjętej osłony rozrządu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Marek61 napisał(a):Co jest mocnym punktem tego silnika?
Z tego co wiem z tego Forum i od 2 taksówkarzy z DiTD: Zero problemów ze sprężarką, wtryskami, kołem 2-masowym ( którego nie ma ). Prawidłowo serwisowany jest trwały i ma niezły ciąg z dołu. Zresztą niech Xandy się wypowie, bo on w tym temacie siedzi...
Pawnik napisał(a):Zresztą niech Xandy się wypowie, bo on w tym temacie siedzi...
Siedzę to w konfesjonale.
W temacie siedziałem jak miałem DiTD
teraz mam CiTD i bardzo mi brakuje słodkiego grzechotu i ciągnącego jak czołg DiTD – od dołu – właśnie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):ciągnącego jak czołg DiTD – od dołu – właśnie.
Jadąc autem zawsze przekładam biegi przy 2200-2400obr.min. To poporostu wystarczy... uwielbiam charakterystykę pracy tego silnika 1500rpm i odjeżdżasz..
a jak trzeba to i do 5000 się dokręci
Ja tez zauwazlylem ze te obroty ktore podaje Riki jak najbardziej pasuja dla mojej Premaski
Ostatnio edytowano 2 mar 2008, 11:32 przez Marek podlaskie, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Riki napisał(a):xANDy napisał(a):ciągnącego jak czołg DiTD – od dołu – właśnie.
a jak trzeba to i do 5000 się dokręci /quote]
Czvli jak rozumiem 3000-3500 nie sa szkodliwe dla silnika?
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Marek podlaskie napisał(a):Czvli jak rozumiem 3000-3500 nie sa szkodliwe dla silnika
Na zimnym silniku.. owszem. Na rozgrzanym absolutnie nie
"Jedynka" w DiTD jest dośc krótka więc czasami wskazówka obrotomierza powędruje pod czerwone pole
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości