Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez marecki0701 » 21 paź 2013, 16:46

Witam wszystkich. Moja Premasa też już zaczęła swoje tańce. :( A było tak: jadę sobie grzecznie, pseudo góreczka czyli troszkę ciężej dla silnika i słyszę to Wasze kle, kle, kle... panie :P . Mały kawałeczek dalej zapaliła się kontrolka silnika i auto straciło moc. Kompletnie. Na równym ledwo rozpędziłem się do ok. 60 km/h. Na lekkim wzniesieniu ledwie 2 bieg... niedobrze. Rano do mechanika (dobrze, że tylko ok 5 km) ale 1 bieg był w użyciu, góreczka mała była <nie> . Komp wykazał błąd kąta wtrysku no i pompa zasyfiona. Mechanik wymienił jakąś sprężynkę (jest słabsza, delikatniejsza) przez co zmniejszył ciśnienie pompy czy też w pompie i pompa działa jak należy, nie wykazując błędów. Jednak jest inny problem. Opada paliwo i jest problem z odpalaniem jej po dłuższym postoju. Właśnie prawdopodobnie zakłada nowy TCV to zobaczymy, ale mam już niedobre myśli, że jeśli ciśnienie to może SPV <co?> . A może jednak trzeba będzie regenerować <co?> <płacze> . Czy ktośma jakieś pomysły???
Sprzedam pompę wtryskową do 2.0 DITD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2009, 12:56
Posty: 13
Skąd: Tarnow
Auto: Premacy 2.0 Ditd 2004rok. 101 KM

Postprzez marecki0701 » 4 gru 2013, 15:53

Witajcie! Widzę, że już się pompy nikomu nie psują. a moja Madzialena nadal strajkuje... <płacze> .
Sprawdzone:
pompa była w Hoffmanie. Pooglądali, coś tam pogrzebali, poustawiali(?), zrobili "małą naprawę" (cokolwiek to znaczy) i stwierdzili, ze ma hulać;
rozrząd sprawdzony
układ paliwowy sprawdzony od zbiornika do wejścia do pompy; przejechane kawałek na paliwie z butelki, filtr wymieniony
czujnik położenia wału sprawdzony
przekaźnik b4b5 sprawdzony
TCV niby "cyka" ale właśnie uzmysłowiłem sobie, że słyszałem nie pojedyncze co kilka sekund, ale jednostajne jakby świerszcz
I teraz tak: komp wykazuje błąd P0216, ale TCV podmienialiśmy i nic nie dało. Jest baaardzo słaby. Odpala niby normalnie. Przed wizytą u Hoffmana nie chciał palić na ciepło (dlatego diagnoza wydawała się być już dosyć pewna). Jest jeszcze jedno: ten zawór obok SPV- tam jest jakaś sprężynka (jakiś zawór przelewowy?) w każdym razie gdy auto odpalimy na oryginalnym to ponoć powoduje większe ciśnienie w pompie i błąd pokazuje się nawet na wolnych obrotach, zaraz po odpaleniu. gdy zawór ten zostanie podmieniony na taki sam ale od pompy oplowskiej ( tam ponoć jest delikatniejsza sprężynka i cieńsza podkładka co powoduje mniejsze ciśnienie) silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie, dopiero po mocnym przegazowaniu (obciążeniu) silnika pojawia się błąd – oczywiście P0216. No i pompa się tłucze – kle, kle, kle ;P . To jest taki odgłos jak w starych Fordach Transitach. No i poszukujemy pomimo wszystko pompy na próbę na podmianę....(RF4F) . I kończą się już pomysły :|
HELP!
Sprzedam pompę wtryskową do 2.0 DITD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2009, 12:56
Posty: 13
Skąd: Tarnow
Auto: Premacy 2.0 Ditd 2004rok. 101 KM

Postprzez karlo8 » 8 lut 2014, 19:44

to moze i mnie pomozecie:)
czy ta pompa ma jakas regulacje
viewtopic.php?f=465&t=164517
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez puding » 8 lut 2014, 20:38

no widzę że nie tylko mnie trapi ten problem a może jakis duch transita wszedł w nasze madzie <co?> dwa lata sie z tym mecze i powiem tylko że do hofmana bym madzi nie oddał nie jestem sadomasochistą <nie>
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy