Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez tom-ko » 12 sty 2008, 14:53

ja też mam problem z pompą wtryskową w 626 2.0 DiTD. Otórz zauważyłem że z czujnika konta wyprzedzenia wyrysku kapie mi ropa. Na początek zalany został rozrusznik( musiałem regenerować) . Teraz tylko kapie i to mnie wkurza. Pali na dotyk, pracuje równo, ale kapie. Orientujecie się ile kosztuje taki czujnik i gdzie go dostać???
tom-ko
Początkujący
 
Od: 25 lis 2007, 10:44
Posty: 6
Auto: 626 kombi 2.0 td,110 KM 2002 r

Postprzez badolog » 12 sty 2008, 16:35

w wpsikaniu do filtra powietrz autostartu na ciepłym silniku odpala czyli można wykluczyc elektrykę. dziś z rana (-4C) odpaliła normalnie potem na krotkich postojach odpalała od 1/2 obrotu beż zadnych problemów po 1 godz postoju znowu cyrk z odpalaniem [tiiit] juz mam normaaaaalnie dosyć tego auta druga moja mazda i znów problemy ta słynna bezawaryjnosć to stek bzdur i kłamstw wczesniej śmigałem nissanani i nigdy mnie nie zawiodły ,w poniedziałek jade do mechaniora wyrwać pompe paliwową i wysyłam ją do naprawy do wa-wy mam nadzieje ze zrobią i bedzie ok
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez magicadm » 12 sty 2008, 17:02

badolog napisał(a):ta słynna bezawaryjnosć to stek bzdur i kłamstw

Rozumiem, że jesteś pierwszym właścicielem? Lejesz tylko najlepsze paliwo, regularnie wymieniesz filtry itp?
Inaczej nie widzę uzasadnienia Twojej wypowiedzi...

badolog napisał(a):wczesniej śmigałem nissanani i nigdy mnie nie zawiodły

To tez japończyki :D
i były oczywiście w dieslu?

PS
Nie ma aut kretynoodpornych – To oczywiście nie do Ciebie :)
Ostatnio edytowano 15 sty 2008, 00:26 przez magicadm, łącznie edytowano 1 raz
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez badolog » 14 sty 2008, 10:51

auto sprowadziłem z niemiec od grubego niemca taki typowy bawarczyk serwisy reguralne wpisane w ksiązkę robione w ASO cholera wie co lał do baku ale tam paliwko podobno jest lepsze w polsce lałem tylko paliwko wysokiej jakości +xremic co 3 tankowanie niesadze zeby to od paliwa sie działo poprostu mazda ma delikatne pompy a firma pali głupa ze to przez jakośc paliwa a co mają mowic ze to wina słabej jakosci aut? antyreklame sobie robic ? jadą ze to przez paliwo a wszyscy im wierza i tyle.a co do nissanów to robione były w angli a do baku lałem różne G... red bula ,zieloną rybacką i sie nic nie dzialo 150tys km i nic a w madziach 100tys km i powazne naprawy i w tej i w poprzeniej to co mam myśleć ? te auta sa bardzo delikatne i tyle renome zrobiły im stare modele np 323 czy 626 w dieslach latały jak głupie po 300 tys km bez poważnych napraw a do baku to mozna było nasikac i jechały pozdrawiam
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez magicadm » 14 sty 2008, 11:26

badolog napisał(a): co do nissanów to robione były w angli a do baku lałem różne G...

A te nissany to pewnie dCI???

badolog napisał(a):w polsce lałem tylko paliwko wysokiej jakości +xremic co 3 tankowanie

badolog napisał(a):do baku lałem różne G... red bula ,zieloną rybacką

Z czego wynikała taka zmiana podejścia do jakości paliwa????
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez sboard » 14 sty 2008, 11:34

badolog napisał(a):paliwko wysokiej jakości +xremic co 3 tankowanie

Co za dużo to niezdrowo. Zalecane jest nie częściej jak co 10 000 km.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2007, 13:10
Posty: 93
Skąd: Poznań
Auto: 626 GF 2.0 DITD '98 HB

Postprzez kierownik » 15 sty 2008, 10:32

badolog napisał(a):niesadze zeby to od paliwa sie działo poprostu mazda ma delikatne pompy a firma pali głupa ze to przez jakośc paliwa a co mają mowic ze to wina słabej jakosci aut? antyreklame sobie robic ? jadą ze to przez paliwo a wszyscy im wierza i tyle

racja – po prostu niektórzy nie chcą się do tego przyznać :) jakby była pompa ok, to by jeździła na zwykłej ropie ze zwykłej stacji, a nie stworzonej specjalnie pod pompę Denso w Mazdach...
ja na razie nie narzekam, ale to nie znaczy, że się nie obawiam, że któregoś pięknego dnia będę musiał brać kredyt na regeneracje pompy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez magicadm » 15 sty 2008, 11:27

k.kierownik napisał(a):racja

A do mnie przemawia opinia tomekrvf-a, który porównując pompę Denso do VAG określił konstrukcje pierwszej jako "pancerną".
k.kierownik napisał(a):była pompa ok, to by jeździła na zwykłej ropie ze zwykłej stacji,

Tylko, że u nas ciężko taką zwykłą stację znaleźć.

Co do kredytów na naprawy – kupujecie skrzynie biegów używane, silniki, kawałki balchy – a tylko z pompą wybieracjie sie do najdrozszego ASO...:|
Zero woli walki, a używki po 800zł podobno...tylko Mabi... :|

Co do opinibadolog-a. Mam małe wątpliwości. Najpierw lał byle g. do nissana i nic sie nie psuło, potem kupił DITD i nie wiadomo czemu zaczął lać dobre paliwo z (nadmiarem???) uszlachetniacza – i padło.

Kupujemy używki, niewiadomo po kim, a potem wieszamy psy na producencie...:|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez kierownik » 15 sty 2008, 12:10

magicadm napisał(a):Tylko, że u nas ciężko taką zwykłą stację znaleźć.

nie przesadzaj – większością innych aut tankujesz na zwykłej stacji i jeździsz, a w Mazdzie musisz się modlić, żeby się pompie spodobało...
magicadm napisał(a):Kupujemy używki, niewiadomo po kim

to racja, ale nie tylko Mazdy a tutaj problem jest duży.
magicadm napisał(a):a potem wieszamy psy na producencie...ysz

opinie użytkowników i tyle...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 15 sty 2008, 13:28

Panowie prawda jest taka.... DiTD to motor specjalnej troski i ani my ani juz producent tego nie zmieni.... trzeba pamietac o kilku podstawowych zasadach bo jesli o nich zapomnimy to rodzi sie problem... i wydatki.

Pozdrawiam..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Paweł Mo » 15 sty 2008, 15:03

Hmm.. powiem Wam, że zaczynam mieć poważne wątpliwości co do tego czy dobrze zrobiłem kupując diesla. Widzę, że nagminnie zaczynają pojawiać się problemy związane z pompami, zaworami SPV itp. Przyznam szczerze, że rzadko słyszy się podobne usterki w innych markach. Trochę racji jest w stwierdzeniu:
większością innych aut tankujesz na zwykłej stacji i jeździsz, a w Mazdzie musisz się modlić, żeby się pompie spodobało...

Nie dziwię się też producentowi, któremu ciężko było by przyznać się teraz do spieprzonej roboty.

Z drugiej strony bardzo mądrze napisał kolega Magicadm:
Co do kredytów na naprawy – kupujecie skrzynie biegów używane, silniki, kawałki balchy – a tylko z pompą wybieracjie sie do najdrozszego ASO...

Nie można dać się zwariować, nie wpadajmy w panikę gdy przydarzy się coś związanego z układem paliwowym. Rzeczywiście lepiej troszkę dłużej poszukać używki znacznie tańszym kosztem niz wymieniać co się da w Mabi.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez Riki » 15 sty 2008, 15:18

Paweł M. napisał(a):Nie dziwię się też producentowi, któremu ciężko było by przyznać się teraz do spieprzonej roboty.


Producentowi? nie bronie tutaj Mazdy ale... prawda jest taka że zadbane egzemplarze DiTD są nie do zajechania.. tylko w tych "okazyjnie kupionych" Mazdach wychodzi po czasie "druciarstwo"...


Paweł M. napisał(a):Nie można dać się zwariować, nie wpadajmy w panikę gdy przydarzy się coś związanego z układem paliwowym.



Dokładnie.. tym bardziej że są to już stare auta...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kierownik » 15 sty 2008, 15:34

ja wiem, że zrobiłem dobrze- zanim kupiłem moje DiTD, to się naczytałem ok miesiąc czasu o nich na forum i dla porównania o benzynówkach, o M6 i myślę, że nie popełniłem błędu. czas pokaże, czy będę sobie w brodę pluł, ale to był mój świadomy wybór i byłem "powiadomiony" o ryzyku...
na razie jestem zadowolony – jak już pisałem wyżej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 15 sty 2008, 15:43

k.kierownik napisał(a):na razie jestem zadowolony


...i to jest najważniejsze <spoko>

hmm.. jak mi padnie pompa to sprzedam ją w piss..&*^%$ :P :] na razie jest super :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kierownik » 15 sty 2008, 15:45

Riki napisał(a):hmm.. jak mi padnie pompa to sprzedam ją w piss..&*^%$ język krzywy na razie jest super zeby

a ktoś nieobeznany w temacie kupi i dowie się ile za naprawę i będzie koment: "ale kiepskie i drogie te Mazdy"...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 15 sty 2008, 15:47

k.kierownik napisał(a):ktoś nieobeznany w temacie kupi i dowie się ile za naprawę i będzie koment: "ale kiepskie i drogie te Mazdy"...


Wie co bierze... :) ......dobra nie kracze już :P

P.S
Male OT <lol> potem posprzątam...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez badolog » 15 sty 2008, 20:24

hehehe :D samochody były firmowe :P a na paliwie sie robiło wałki a jak kupiłem mazdę to poczytałem forum diesla i sie mało nie zes...em ze strachu takie koszta naprawy niestety błąd w wyborze teraz bym w zyciu niekupił mazdy ale niestety było po ptakach , mówie trzeba lać na shelu i płakac kilka lat posmigac i do ludzi oddac a tak nic mi niepozostało tylko brac kredyt na naprawe pompy i płakac najgorsze jest to ze zadne badania w aso przed kupnem tego nie wykryją

chętni do kupna ditd 5 X zastanowić się
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez magicadm » 15 sty 2008, 21:02

badolog napisał(a):chętni do kupna ditd 5 X zastanowić się

To samo można powiedzieć o każdym nowym dieslu, mnożąc przez kolejne 5 :D

Jak się ustosunkujesz do wypowiedzi tomekrvf-a, który naprawiał zawodowo pompy wtryskowe i ma nawiększe pojęcie o nich na forum???

PS
Czemu nie poszukasz pompy-używki??? "|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez magicadm » 15 sty 2008, 21:07

Riki napisał(a):jak mi padnie pompa to sprzedam ją w piss..&*^%$

to sobie poszukasz używki...albo naprawisz w Nadarzynie
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Riki » 15 sty 2008, 23:50

magicadm napisał(a):to sobie poszukasz używki...albo naprawisz w Nadarzynie


Też jest wyjście... Nadarzyn nie jest zly :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy