DITD nagły brak mocy

Witam.
Mam problem z moją Mazdą od miesiąca. Silnik DITD RF2A 90km.
Otóż w czasie jazdy silnik nagle traci moc, nieważne czy w korkach w mieście czy na trasie. Jak straci moc, ruszenie autem jest bardzo trudne, auto bardzo mocno kopci wtedy na szaro i strasznie ciężko się rozpędza. Takie coś potrafi objawić się nagle. Wcześniej myślałem że to występuje tylko na bardzo rozgrzanym silniku, ale dziś przytafiło mi się to na delikatnie ciepłym. Taki stan rzeczy utrzymuje się raz przez chwilę, lub przez długi czas, ale objaw ten mija najczęściej jak zostawi się silniczek na jakąś chwilę na biegu jałowym , później znów może nastąpić. Oprócz tego nie ma żadnych innych objawów.
Odrazu wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Zalałem żywicą wtyk tcv bo delikatnie się pociła wtyczka (komputer suchy). Jest sprawny cyka na zapłonie – napięcie dostaje 12V.
Pompę regenerowałem 2 lata temu – sam tłokorozdzielacz z głowicą. Auto odpala na dotyk zawsze.
Czy mogą to być podkładki wtryskiwaczy? wymieniałem je też 2 lata temu ale wstawiłem tanie zamienniki Bosch F 00V C17 504. Pytam ponieważ po otwarciu korka wlewu oleju ucieka mała chmurka, chodź nie sądze że to spaliny, korek pozostawiony i nie dokręcony na włączonym silniku skacze, przy gazowaniu nie skacze.
Komputer pokazuje tylko błąd 0403 ale tak jest od zawsze (blaszka wsadzona w egr)
Wymienione 2 kondensatory elektrolity 330uF/50v w IDM.
Pomóżcie bo niewiem co to może być gdzie szukać problemu?
Mam problem z moją Mazdą od miesiąca. Silnik DITD RF2A 90km.
Otóż w czasie jazdy silnik nagle traci moc, nieważne czy w korkach w mieście czy na trasie. Jak straci moc, ruszenie autem jest bardzo trudne, auto bardzo mocno kopci wtedy na szaro i strasznie ciężko się rozpędza. Takie coś potrafi objawić się nagle. Wcześniej myślałem że to występuje tylko na bardzo rozgrzanym silniku, ale dziś przytafiło mi się to na delikatnie ciepłym. Taki stan rzeczy utrzymuje się raz przez chwilę, lub przez długi czas, ale objaw ten mija najczęściej jak zostawi się silniczek na jakąś chwilę na biegu jałowym , później znów może nastąpić. Oprócz tego nie ma żadnych innych objawów.
Odrazu wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Zalałem żywicą wtyk tcv bo delikatnie się pociła wtyczka (komputer suchy). Jest sprawny cyka na zapłonie – napięcie dostaje 12V.
Pompę regenerowałem 2 lata temu – sam tłokorozdzielacz z głowicą. Auto odpala na dotyk zawsze.
Czy mogą to być podkładki wtryskiwaczy? wymieniałem je też 2 lata temu ale wstawiłem tanie zamienniki Bosch F 00V C17 504. Pytam ponieważ po otwarciu korka wlewu oleju ucieka mała chmurka, chodź nie sądze że to spaliny, korek pozostawiony i nie dokręcony na włączonym silniku skacze, przy gazowaniu nie skacze.
Komputer pokazuje tylko błąd 0403 ale tak jest od zawsze (blaszka wsadzona w egr)
Wymienione 2 kondensatory elektrolity 330uF/50v w IDM.
Pomóżcie bo niewiem co to może być gdzie szukać problemu?