Witam. Podepnę się pod temat. Problem trochę inny ale pojawił się także po wymianie rozrządu. Może to przypadek a może nie. Po zmianie rozrządu występuje u mnie następujące objawy. Auto po jakiejś minucie pracy wchodzi w tryb awaryjny, miga kontrolna świeć. traci moc. nie dymi, pracuje równo. Dodam ze już miałem takie objawy po długotrwałej jeździe na trasie i np dohamowaniu na światłach- auto nie miało mocy jechać na pierwszych biegach ale po "przegonieniu" obrotami to przechodziło, nie świeciło się wtedy nic na desce. Nie pomogło kasowanie błędów hamulcem po odłączeniu klemy minusowej. Po diagnozie przez zworkę wyszło mi 0216. sprawdzałem dwa razy więc raczej na pewno to. Pierwsze co zrobię to wymienię jutro filtr paliwa bo już dawno na niego pora, a pytanie się nasuwa czy to może być spowodowane problemem w czujnikiem położenia wału??? w końcu to jest "naruszane" przy wymianie rozrządu. znalazłem taki wątek na innym forum i zaczęło mnie to zastanawiać.
pisano o tym tu:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2798720.html Poradźcie co robić i gdzie szukać przyczyn? Naprawiam komputery hobbystycznie, to może i tu coś sam poradzę. Czujnik abs sam zdiagnozowałem i wymieniłem to jeszcze kompletna lebioda nie jestem.
Poradźcie coś.
Premacy 2001 DiTd 101km
Edit_ dzis w czasie jazdy na chwile przestalo swiecic i auto odzyskalo moc, ale tylko na chwile,pozniej znowu to samo.Poczytalem sporo,to moze byc przez zle ustawiony rozrzad? Albo zawor tvc? Tylko ze tu po przekreceniu stacyjki slysze te charakterystyczne pykanie co jakies 2sekundy
Dopisano 23 lut 2016, 20:57:Wymieniony filtr paliwa, niestety nie ma zadnych pozytywnych zmian :–( wyczytalem na forum ze to
zapewne przeskoczony o jeden ząb rozrzad, ale blagam was, tyle specow na forum-dajcie mi jakies argumenty na jutro do reklamacji wymiany rozrzadu.