Temperatura chłodziwa na minusie i szarpanie autem

Witam. Wczoraj założyłem taki wątek w złym dziale, przez co moderator go zablokował. Teraz wrzucam tutaj i mam nadzieję ze jest ok. Ten stary jest do wyrzucenia.
Regulamin
Mimo, że przeczytałem wiele wątków o padających pompach i ich regeneracji, to nie znalazłem rozwiązania mojego problemu z 2.0 DITD, a mianowicie: w czasie jazdy po dodaniu obrotów wskazówka temperatury opada na dół, a auto zaczyna szarpać, do tego zaczęła mrugać mi kontrolka świec. Metodą znalezioną na forum sprawdziłem czemu i wymrugało mi błąd P1649 czyli moduł pompy. Ale pojechałem jeszcze do elektronika, który podłączył pod CARMANA i stwierdził ten sam błąd i dodał, że temperatura płynu chłodzącego to – 18, a paliwa – 32. Czujnik temperatury na bloku i moduł eprom na pompie został wymieniony, a dalej jest to samo. Czy pozostaje wymiana/regeneracja pompy, czy może coś innego?
Mazda odpala bezproblemu, ale czasami odrazu wskakuje na 1600 obrotów. Proszę o pomoc.
Regulamin
Mimo, że przeczytałem wiele wątków o padających pompach i ich regeneracji, to nie znalazłem rozwiązania mojego problemu z 2.0 DITD, a mianowicie: w czasie jazdy po dodaniu obrotów wskazówka temperatury opada na dół, a auto zaczyna szarpać, do tego zaczęła mrugać mi kontrolka świec. Metodą znalezioną na forum sprawdziłem czemu i wymrugało mi błąd P1649 czyli moduł pompy. Ale pojechałem jeszcze do elektronika, który podłączył pod CARMANA i stwierdził ten sam błąd i dodał, że temperatura płynu chłodzącego to – 18, a paliwa – 32. Czujnik temperatury na bloku i moduł eprom na pompie został wymieniony, a dalej jest to samo. Czy pozostaje wymiana/regeneracja pompy, czy może coś innego?
Mazda odpala bezproblemu, ale czasami odrazu wskakuje na 1600 obrotów. Proszę o pomoc.