Wtryski
Jak głośno potrafią sie tłuc wtryski. W mojej Maździe słyszę jakieś metaliczne stukanie, szczególnie na zimnym silniku, ale na ciepłym też daje się słyszeć, tylko ciszej.
Wtryskiwacze wymienia sie w DITD kompletne, czy można zmienić same końcówki??(Czy to coś daje)?
Mam nadzieję że to stukanie nie pochodzi gdzieś z wału korbowego (panewki).
Wtryskiwacze wymienia sie w DITD kompletne, czy można zmienić same końcówki??(Czy to coś daje)?
Mam nadzieję że to stukanie nie pochodzi gdzieś z wału korbowego (panewki).
- Od: 31 lip 2007, 21:01
- Posty: 243
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.
Umów się z kimś, kto ma DiTD, bo może to normalny dźwięk.
Czy miałeś regulowane zawory (one potrafią mocno i głośno klepać).
Końcówek chyba brak.
Czy miałeś regulowane zawory (one potrafią mocno i głośno klepać).
Końcówek chyba brak.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dzwiek raczej normalny, u mnie tez jest slyszalny zwlaszcza gdy nie ma obciazenia (wolna jazda np. na 3 biegu w okolicach 2000 obrotow). Znika zawsze gdy silnik dostaje obciazenia (kazdy bieg w czasie przespieszania a na 5 prawie w ogole nieslyszalne). Konfrontowalem to z innym uzytkownikiem DiTD, mial tak samo. Glosna ta bestia pod maska . Widac koniki szczekaja zlotymi zebami
Pozdrawiam
zawory miałem regulowane. Początkowo właśnie myślałem, że to któryś zawór, ale po regulacji dźwięk pozostał. nie znam nikogo kto ma DITD. kolega ma Audi 80 TDI z 1994r i jest duuuużo ciszej w środku.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
- Od: 31 lip 2007, 21:01
- Posty: 243
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.
lukaszp napisał(a): kolega ma Audi 80 TDI z 1994r i jest duuuużo ciszej w środku.
To o niczym nie świadczy na niekorzyść DITD
PS
Moje autko w opinii mechaników znających DITD pracuje bardzo przyzwoicie, ale mimo to jak po osiedlu minęła mnie inna BJ-tka w DIESLU, miałem wrażenie, że słyszę CR
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
jak po osiedlu minęła mnie inna BJ-tka w DIESLU, miałem wrażenie, że słyszę CR
Dziś ponownie byłem na giełdzie w Słomczynie oblukałem ponad 10szt DiTD (głównie zwracałem uwagę na Premacy...) i każda pracowała inaczej były takie co cicho klekotały, może jeszcze maja w baku zachodnią ropę?
lukaszp napisał(a):Czasem mnie wkurza to klekotanie, szczególnie na zimnym silniku.
Ratunkiem jest zakup diesla z CR (ale prawdę mówiąc to też diesel i na zimnym klekocze ale ma duuuuuuuzo mniejsze wibracje) albo benzynka (blee...)
lukaszp napisał(a):Riki Ty masz 626 DITD
Ano jeszcze mam
lukaszp napisał(a):Masz w środku wibracje i buczenie??
Wibracje... jak w każdym DiTD.. buczenie? raczej nie zresztą mi to jakoś nie przeszkadza...
Witam!Ja mam podobnie.To buczenie strasznie mnie wkurza.wydaje mi się że to wina poduszek. Na 90%mam walniętą przy ścianie grodziowej i skrzyni biegów,buczenie jest efektem wpadania rury wydechowej w rezonans. Sprawdziłem doświadczalnie że gdy się przytrzyma rurę ręką
buczenie ustaje
buczenie ustaje
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
U mnie wydech też jest dobrze zamocowany.Walczę z tym zjawiskiem od dnia zakupu. Jadąc do pracy mam odcinek około300m po treblince i czasami to zjawisko ustępuje i madzia jest cichutka że patrze na obrotomierz czy silnik pracuje
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
U mnie znacznie wyciszył się (trwale) silnik po zastosowaniu xeramic'a. Poza tym – ten silnik nie należy do cichych, a przy odpaleniu zimą zawsze wali jak młotem (normalne). Pompa daje chyba wyższe ciśnienie i zmienia się proporcja dawki pilotującej i głównej.
PS. zawieszenie motoru (szczególnie w autach pokolizyjnych) potrafi zdrowo nawkurzać człowieka, bo hałasy włażą do kabiny (efekt buczenia).... Popatrzeć na poduszki i albo wymienić albo wyregulować.
PS. zawieszenie motoru (szczególnie w autach pokolizyjnych) potrafi zdrowo nawkurzać człowieka, bo hałasy włażą do kabiny (efekt buczenia).... Popatrzeć na poduszki i albo wymienić albo wyregulować.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Przymierzam się do wymiany poduszek i znalazłem zamienniki w firmie "Tedgum".Czytałem że silnik jest zawieszony na 5-ciu poduszkach a ja zlokalizowałem tylko 4. Z opisu wynika że brak mi poduszki przy chłodnicy(jest tylko poduszka skrzyni biegów.Silnik w porównaniu z dniem zakupu i tak pracuje dużo ciszej. Prace wykonane przy niej to:płukanie silnika,regulacja zaworów,wstawienie strumienicy,czyszczenie dolotu(dolot pokazany w foto relacji był tylko zakurzony z tym co ja zastałem efekt 11s na5 biegu) oraz wygłuszenie ściany grodziowej i rynny.
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
a zrobiłeś zdjęcie?marek cygan napisał(a):dolot pokazany w foto relacji był tylko zakurzony z tym co ja zastałem
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
lukaszp napisał(a):ten Xeramic jaki jest dobry, bo jest kilka odmian?
http://www.parys.pl/shop/xeramic/xerami ... sel_2.html?
Ten
P.S
Było w innym wątku
xANDy napisał(a):a zrobiłeś zdjęcie?
Niestety nie. Mam zdjęci klucza jaki dorobiłem do odkręcenia sławetnej nakrętki przy pompie wtryskowej ale nie wiem jak je wkleić.Cała praca zajęła mi około 20 godzin. Ale było warto!
- Od: 5 lis 2007, 11:50
- Posty: 111
- Skąd: GóRA KALWARIA
- Auto: 323F BJ DITD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości