Wtryski

Postprzez lukaszp » 17 lis 2007, 17:03

Jak głośno potrafią sie tłuc wtryski. W mojej Maździe słyszę jakieś metaliczne stukanie, szczególnie na zimnym silniku, ale na ciepłym też daje się słyszeć, tylko ciszej.
Wtryskiwacze wymienia sie w DITD kompletne, czy można zmienić same końcówki??(Czy to coś daje)?
Mam nadzieję że to stukanie nie pochodzi gdzieś z wału korbowego (panewki).
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez xANDy » 17 lis 2007, 21:10

Umów się z kimś, kto ma DiTD, bo może to normalny dźwięk.
Czy miałeś regulowane zawory (one potrafią mocno i głośno klepać).

Końcówek chyba brak.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez say » 17 lis 2007, 23:45

Dzwiek raczej normalny, u mnie tez jest slyszalny zwlaszcza gdy nie ma obciazenia (wolna jazda np. na 3 biegu w okolicach 2000 obrotow). Znika zawsze gdy silnik dostaje obciazenia (kazdy bieg w czasie przespieszania a na 5 prawie w ogole nieslyszalne). Konfrontowalem to z innym uzytkownikiem DiTD, mial tak samo. Glosna ta bestia pod maska :). Widac koniki szczekaja zlotymi zebami :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez lukaszp » 18 lis 2007, 13:05

zawory miałem regulowane. Początkowo właśnie myślałem, że to któryś zawór, ale po regulacji dźwięk pozostał. nie znam nikogo kto ma DITD. kolega ma Audi 80 TDI z 1994r i jest duuuużo ciszej w środku.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez magicadm » 18 lis 2007, 13:12

lukaszp napisał(a): kolega ma Audi 80 TDI z 1994r i jest duuuużo ciszej w środku.


To o niczym nie świadczy na niekorzyść DITD

PS
Moje autko w opinii mechaników znających DITD pracuje bardzo przyzwoicie, ale mimo to jak po osiedlu minęła mnie inna BJ-tka w DIESLU, miałem wrażenie, że słyszę CR :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez lukaszp » 18 lis 2007, 13:18

tak cicho pracował????

Tzn, że nie ma sie czym przejmować tylko jeździć???
Czasem mnie wkurza to klekotanie, szczególnie na zimnym silniku.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez Riki » 18 lis 2007, 18:51

jak po osiedlu minęła mnie inna BJ-tka w DIESLU, miałem wrażenie, że słyszę CR


Dziś ponownie byłem na giełdzie w Słomczynie :) oblukałem ponad 10szt DiTD (głównie zwracałem uwagę na Premacy...) i każda pracowała inaczej <lol> były takie co cicho klekotały, może jeszcze maja w baku zachodnią ropę? :)


lukaszp napisał(a):Czasem mnie wkurza to klekotanie, szczególnie na zimnym silniku.


Ratunkiem jest zakup diesla z CR (ale prawdę mówiąc to też diesel i na zimnym klekocze ale ma duuuuuuuzo mniejsze wibracje) albo benzynka :P (blee...:P)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez lukaszp » 18 lis 2007, 20:04

Riki Ty masz 626 DITD??? Masz w środku wibracje i buczenie?? U mnie w 323 jest buczenie i wibracje.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez Riki » 18 lis 2007, 21:46

lukaszp napisał(a):Riki Ty masz 626 DITD


Ano jeszcze mam :)


lukaszp napisał(a):Masz w środku wibracje i buczenie??


Wibracje... jak w każdym DiTD.. buczenie? raczej nie :) zresztą mi to jakoś nie przeszkadza...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez lukaszp » 18 lis 2007, 22:03

U mnie wystęuje buczenie (uciążliwe dla ucha) szczególnie w fotelu kierowcy i nasila sie przy 2500obr/min,powyżej oslabia sie.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez marek cygan » 18 lis 2007, 22:39

Witam!Ja mam podobnie.To buczenie strasznie mnie wkurza.wydaje mi się że to wina poduszek. Na 90%mam walniętą przy ścianie grodziowej i skrzyni biegów,buczenie jest efektem wpadania rury wydechowej w rezonans. Sprawdziłem doświadczalnie że gdy się przytrzyma rurę ręką
buczenie ustaje
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 11:50
Posty: 111
Skąd: GóRA KALWARIA
Auto: 323F BJ DITD

Postprzez lukaszp » 18 lis 2007, 22:49

Ciekawe obserwacje, ale u mnie wydech jest dobrze zamocowany, sprawdzałem. Co do poduszek nie jestem pewny ale chyba są ok bo auto ma przejechane 164000.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez marek cygan » 18 lis 2007, 23:05

U mnie wydech też jest dobrze zamocowany.Walczę z tym zjawiskiem od dnia zakupu. Jadąc do pracy mam odcinek około300m po treblince i czasami to zjawisko ustępuje i madzia jest cichutka że patrze na obrotomierz czy silnik pracuje
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 11:50
Posty: 111
Skąd: GóRA KALWARIA
Auto: 323F BJ DITD

Postprzez xANDy » 19 lis 2007, 12:57

U mnie znacznie wyciszył się (trwale) silnik po zastosowaniu xeramic'a. Poza tym – ten silnik nie należy do cichych, a przy odpaleniu zimą zawsze wali jak młotem (normalne). Pompa daje chyba wyższe ciśnienie i zmienia się proporcja dawki pilotującej i głównej.

PS. zawieszenie motoru (szczególnie w autach pokolizyjnych) potrafi zdrowo nawkurzać człowieka, bo hałasy włażą do kabiny (efekt buczenia).... Popatrzeć na poduszki i albo wymienić albo wyregulować.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez marek cygan » 19 lis 2007, 14:08

Przymierzam się do wymiany poduszek i znalazłem zamienniki w firmie "Tedgum".Czytałem że silnik jest zawieszony na 5-ciu poduszkach a ja zlokalizowałem tylko 4. Z opisu wynika że brak mi poduszki przy chłodnicy(jest tylko poduszka skrzyni biegów.Silnik w porównaniu z dniem zakupu i tak pracuje dużo ciszej. Prace wykonane przy niej to:płukanie silnika,regulacja zaworów,wstawienie strumienicy,czyszczenie dolotu(dolot pokazany w foto relacji był tylko zakurzony z tym co ja zastałem efekt 11s na5 biegu) oraz wygłuszenie ściany grodziowej i rynny.
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 11:50
Posty: 111
Skąd: GóRA KALWARIA
Auto: 323F BJ DITD

Postprzez xANDy » 19 lis 2007, 15:14

marek cygan napisał(a):dolot pokazany w foto relacji był tylko zakurzony z tym co ja zastałem
a zrobiłeś zdjęcie?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez lukaszp » 19 lis 2007, 16:36

Poduszki silnika mozna regulować??
proszę o jakiś instruktaż.
A ten Xeramic jaki jest dobry, bo jest kilka odmian?
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez Riki » 19 lis 2007, 21:35

lukaszp napisał(a):ten Xeramic jaki jest dobry, bo jest kilka odmian?


http://www.parys.pl/shop/xeramic/xerami ... sel_2.html?

Ten :)

P.S
Było w innym wątku :D :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez marek cygan » 20 lis 2007, 10:02

xANDy napisał(a):a zrobiłeś zdjęcie?


Niestety nie. Mam zdjęci klucza jaki dorobiłem do odkręcenia sławetnej nakrętki przy pompie wtryskowej ale nie wiem jak je wkleić.Cała praca zajęła mi około 20 godzin. Ale było warto!
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 11:50
Posty: 111
Skąd: GóRA KALWARIA
Auto: 323F BJ DITD

Postprzez lukaszp » 20 lis 2007, 20:22

A czy normalne jest drżenie drazka zmiany biegów na biegu jałowym???
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy