Wtryski

Postprzez pawelnd » 1 sie 2009, 13:14

problem rozwiazany... okazlo sie ze przewody przelewowe byly spawane i ktos spartaczyl robote, poszedl tez uszczelniacz... koszt spawania, wymiany uszczelniacza, nowego oleju i filtra 500 PLN :/
Początkujący
 
Od: 3 lip 2009, 14:23
Posty: 17
Auto: 323f 2.0 DiTD BJ `00 RF2A

Postprzez Riki » 3 sie 2009, 22:48

pawelnd napisał(a):koszt spawania


co spawałeś? znowu przewody przelewowe?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez pawelnd » 4 sie 2009, 09:30

tak, pospawali mi te przewody w warsztacie bo podobno wczesniejsz spawy, ktore byly juz jak kupilem auto, byly spartaczone...
Początkujący
 
Od: 3 lip 2009, 14:23
Posty: 17
Auto: 323f 2.0 DiTD BJ `00 RF2A

Postprzez zbiggy » 9 paź 2009, 19:33

Witam. Czy możecie polecić jakiś warsztat / mechanika w okolicy Krakowa, gdzie mógłbym wymienić końcówkę wtrysku Denso? Pytałem w serwisie Boscha i u jednego speca od diesli ale to samo – jeśli Bosch to wymieniają końcówki, a jeśli Denso to tylko cały wtrysk. Będę wdzięczny za wszelkie info.
zbiggy
 

Postprzez jaco06 » 14 lis 2009, 19:34

Witam. Panowie mam taki problem otorz chcialem wyregulowac zawory w mojej madzi ale gdy krecilem walkiem to slyszlem jak z pierwszego wtrysku ucieka powietrze(tak jakby kompresja) czy do wymiany wtrysk czy tylko sama uszczelka(podkladka)?? Nie kopci nie bierze oleju troche podwyzszone spalnaie trasa 6,5l miasto 8l
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2009, 07:49
Posty: 39
Skąd: Koszalin
Auto: Byla Mazda 323 2.0 DiTD 2000r 90KM

obecne VOLVO V40 2003r 116KM

Postprzez szopen89 » 6 mar 2011, 15:20

witam mam pytanie? mam mazde 323f DITD 90km i też mam takie stukanie też podejrzewam wtryski. tylko że u mnie bardzo ciężko pali z rana za 5-8 razem i jak zapali to jest te charakterystyczne stukanie, i dymienie na niebiesko przez jakieś 2 min. potem dymienie ustępuje. po rozgrzaniu silnika słychać jeszcze lekkie stukanie. czy te ciężkie palenie i dymienie z rana jest winą wtrysków ????? bardzo bym prosił o jakieś odpowiedzi. bo nie mogę znaleźć żadnej odpowiedzi w innych postach. <płacze>
Początkujący
 
Od: 11 lut 2011, 22:54
Posty: 4

Postprzez Riki » 7 mar 2011, 18:27

Trzeba zdjąć dekiel i zobaczyć. Odkręć korek wlewu oleju na rozgrzanym motorze i zobacz czy nie ma komina. Jak pali za 8 razem to na pewno nie będzie to koniec... powody mogą być różne ale trzeba zacząć od najprostszych :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez orfeusz » 17 kwi 2011, 15:14

Postanowiłem wyregulować zawory i przy okazji wymienić podkładki pod wtryskiwacze,kopciło się z pod wlewu oleju.Tu pojawiła się zabawa.Trzy wtryski wyszły bez problemu,a czwarty masakra.Kręci się w lewo i prawo dość lekko ale wyjść nie chce.Jak tego uparciucha ruszyć?Macie jakieś swoje "patenty" na to?Dodam że już zrobiło się późno i darowałem sobie dalszą zabawę i wymieniłem tylko trzy podkładki i komin ustał,nie kopci w ogóle z pod wlewy oleju.I teraz co zrobić,bawić się dalej i próbować wymienić tą podkładkę czy zostawić tak jak jest?I jak ruszyć ten wtryskiwacz by wyszedł??
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2011, 18:56
Posty: 37
Skąd: Głowno
Auto: Mazda 626 GW 2.0D (RF2A) 101KM

Postprzez mateusz26 » 17 kwi 2011, 15:43

koledzy co to znaczy żę jak odkręcę na rozgrzanym silniku korek oleju to nie ma komina? u mnie jest lekki dymek ale przezroczysty jak para wodna poprostu od ciepłego silnika i nie jest to jakiś tam dym czarny czy coś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 15:34
Posty: 69
Skąd: Widzówek/Częstochowa/Opole
Auto: Mazda 323f DiTD

Postprzez Riki » 18 kwi 2011, 11:24

orfeusz – zrobić 10tys.km i znowu podjąć próbę.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy

cron