elektrozawory
1, 2
tadziol napisał(a):pod avatarem ma napisane 90 KM czyli raczej RF2A
skoro tak to tam nie ma nawet co podłączać bo tylko w RF4F jest tam las przewodów
zasilania chyba nie da się źle podłączyć. Co do samych wężyków poszukam schemata 
PS. Gdzie można wrzucić PDFa na serwer za free?
PS. Gdzie można wrzucić PDFa na serwer za free?
Ostatnio edytowano 28 lut 2012, 20:03 przez smile, łącznie edytowano 1 raz
to sobie przybliżcie
. To daj swoją fotę to Ci powiem czy dobrze czy źle bo ostatnio podłączałem wszystko z racji wymiany uszczelki tak że obcykane trochę wiem gdzie i co. Jak źle podłączyłeś wtyczkę do elektorozaworu od turbo to straci moc a źle da się podłączyć.
O instalacji O.P już nie ma
O instalacji O.P już nie ma
tomzwolin napisał(a):nom trochę przymulony jest jak jest zimno to nie ma błędu a jak cieplej to błąd te zaworki jakoś się czyści zaraz cykne fotki
a jakiż to błąd śmiał wyskoczyć w mazdzie?
tomzwolin napisał(a):egr system raz jest podciśnienie raz nie ma
zajrzyj pod puszkę filtra powietrza tam są elektrozawory od EGR
- Od: 27 lut 2010, 17:28
- Posty: 82
- Skąd: Okolice Biłgoraja
- Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM
aha czyli masz RF2A i wygląda że wszystko jest dobrze podpięte
ale ja raczej bym się nimi zajął i sprawdził czy się nie zacinają i dobrze reagują.
możesz spróbować przeczyścić ale jeśli to nic nie da to wymiana.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość