Mazda Premacy DITD, trudności z przepaloną wiązką przewodów.

Witam
Kilka dni temu w okolicy pomiędzy akumulatorem a kanałem wentylatora nastąpiło przepalenie 17 przewodów (głównie sterujących) najprawdopodobniej w wyniku przetarcia. Po naprawie wiązki i wymianie dwóch bezpieczników (30 amperowy) w skrzynce pod maską po prawej stronie i 10 amperowy (od kontrolek) w skrzynce bezpiecznikowej pod kierownicą, pojawiają się następujące problemy:
1. Wskaźnik temperatury pokazuje maksymalne wskazanie ( przed samą awarią następowało pływanie wskaźnika, pewnie już było zwarcie pomiędzy przetartymi przewodami.
2. Świeci się kontrolka: sprawdź silnik po prawej stronie.
3. Po włączeniu kluczyka kontrolka świec żarowych gaśnie po wyłączeniu świec a następnie zaczyna rytmicznie migać.
4. Przy próbie odpalenia silnika, na chwilę zapala i następnie gaśnie. Przy odpiętym czujniku temperatury i próbie odpalenia, jednocześnie włącza się wentylator.
Jeśli, ktoś może mi pomóc i coś podpowiedzieć będę bardzo wdzięczny, szczególnie, że mogły przy tym zwarciu uszkodzić się jeszcze inne podzespoły.
Kilka dni temu w okolicy pomiędzy akumulatorem a kanałem wentylatora nastąpiło przepalenie 17 przewodów (głównie sterujących) najprawdopodobniej w wyniku przetarcia. Po naprawie wiązki i wymianie dwóch bezpieczników (30 amperowy) w skrzynce pod maską po prawej stronie i 10 amperowy (od kontrolek) w skrzynce bezpiecznikowej pod kierownicą, pojawiają się następujące problemy:
1. Wskaźnik temperatury pokazuje maksymalne wskazanie ( przed samą awarią następowało pływanie wskaźnika, pewnie już było zwarcie pomiędzy przetartymi przewodami.
2. Świeci się kontrolka: sprawdź silnik po prawej stronie.
3. Po włączeniu kluczyka kontrolka świec żarowych gaśnie po wyłączeniu świec a następnie zaczyna rytmicznie migać.
4. Przy próbie odpalenia silnika, na chwilę zapala i następnie gaśnie. Przy odpiętym czujniku temperatury i próbie odpalenia, jednocześnie włącza się wentylator.
Jeśli, ktoś może mi pomóc i coś podpowiedzieć będę bardzo wdzięczny, szczególnie, że mogły przy tym zwarciu uszkodzić się jeszcze inne podzespoły.