Skoro wczorajsze jutro to dzisiejsze dziś...

wedle obietnicy – wstawiam fotki z montażu, czyli jak to wygląda u mnie w 626 DITD:
1. Przekaźnik trzeba gdzieś przymocować, przykłądowe miejsce: (przy okazji widać miejsce podłączenia masy przekaźnika – zielony kabel):
2. Zasilanie przekaźnika podpiąłem bezpośrednio do akumulatora (to niebieskie to nowy Bosch S4 95ah/830a – na tym aku DITD naprawde fajnie odpala na mrozie

):
3. Sam podgrzewacz przymocowałem tu: (biały kabel – zasilanie, czarny poniżej – masa podgrzewacza):

(do tego celu potrzebne jest 0,5metra przewodu paliwowego, którym połączymy podgrzewacz z filtrem)
4. Przykładowe miejsce podpięcia masy podgrzewacza:
5. Miejsce podpięcia się pod +12V po przekręceniu kluczykiem:
<niebieski przewód>

<tu lepiej widać miejsce do którego niebieski dąży

>
Wtyczka, którą można wypiąć z alternatora posiada 2 przewody. Miernik w łapę i jazda – zadanie domowe, znalezienie gdzie jest "+"?
Potrzeba ok 1m dolutowanej przedłużki, aby dotrzeć do tego miejsca.
W razie pytań – służę pomocą!