Zawór SPV
MAGIKA znalazłem w RZESZOWIE ul. Wita Stwosza . TEL.603 937 863
Na Mnie zrobił wrażenie FACHOWCA maly zakładzik , szybka dianoza i naprawa i na dodatek tego rozsądne pieniądze za usługę. POLECAM !!
Na Mnie zrobił wrażenie FACHOWCA maly zakładzik , szybka dianoza i naprawa i na dodatek tego rozsądne pieniądze za usługę. POLECAM !!
- Od: 29 maja 2007, 00:54
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 DiTD 99r i 626 1.8 97r.
W Twoim roczniku nie powinno.
Tam nie ma żadnych regulacji.
Tam nie ma żadnych regulacji.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
..... czasami po wykreceniu zaworu nie chce juz w ogole odpalic dziwny wynalazek .xANDy napisał(a):Tam nie ma żadnych regulacji.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Od jakiegos czasu mialem coraz wieksze problemy z zapalaniem na cieplo ale zawsze jakos zapalalem. 17.07 pojechalem na wakacje do Czarnogory i po zgaszeniu w 40-st upale samochod nie odpalil mimo ze godzine stal (tyle ze na sloncu). Musielismy otworzyc maske, zrobic cien i odczekac kolejna godzine zeby wkoncu zapalil. Pozniej bylo roznie ale coraz gorzej i droge powrotna na trasie Belgrad – Tarnow odbylismy bez gaszenia silnika (13h, 900 km, 1,5 h stania na granicy SRB-HU).
Rano gdy jest calkiem zimny pali "od kopa". Czy to wyglada jak klasyczny padniety SPV? Czy moga byc inne przyczyny?
Rano gdy jest calkiem zimny pali "od kopa". Czy to wyglada jak klasyczny padniety SPV? Czy moga byc inne przyczyny?
- Od: 29 mar 2007, 23:12
- Posty: 11
- Auto: 626 DiTD '98 liftback
Witam po przerwie. Uporałem się z problemem mazdy. Przyczyną nie był zawór spv, a głowiczka rozdzielaczowa. Koszt regeneracji pompy 1100 zł. Gwarancja sześć mieszków.Powróciła moc, odpalanie jak dawniej, wolne obroty w normie, jeden minus wzrost spalania o ok 0,7 l.Czas oczekiwania siedem dni. Warsztat skromny, ale rzetelny godny polecenia.Firma działa na terenie Płocka, współpracują z Mabi.Posiadają certyfikat BOSHA i DENSO. Obsługa miła, brak zbędnego gadania i przechwalania się czego oni nie potrafią. Po naprawie wszystkie wymienione części zostały mi oddane i jeszcze jedno, koszt naprawy był mi znany na drugi dzień. Po mojej decyzji przystąpili do regeneracji.Z wykonanej usługi jestem zadowolony.Jeśli byłby ktoś zainteresowany namiarami tej firmy służę pomocą.
- Od: 17 kwi 2007, 15:54
- Posty: 18
Wzrosło z ile do ile – bo to jest dopiero jakiś wymierny wskaźnik...
Proszę tekla – napisz adres tego warsztatu!! (+tel. itp namiary, stronkę)
Proszę tekla – napisz adres tego warsztatu!! (+tel. itp namiary, stronkę)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Zawór elektromagnetyczny na "końcu" pompy wtryskowej w silnikach diesla z elektronicznym zapłonem. Służy precyzyjnemu sterowaniu dawki paliwa.
Jest pod maską ale nie w Twoim aucie – bo chyba masz benzyniaka...
Jest pod maską ale nie w Twoim aucie – bo chyba masz benzyniaka...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Zawór elektromagnetyczny na "końcu" pompy wtryskowej w silnikach diesla z elektronicznym zapłonem. Służy precyzyjnemu sterowaniu dawki paliwa.
Jest pod maską ale nie w Twoim aucie – bo chyba masz benzyniaka...
Dzięki, ... chodzi mi o inny samochód, mam również Lagunę II 1,9 DCI.
Ale do sterowania dawki paliwa przecież służy przecież EDC. Więc co to za zawór i jakie ma działanie ?
Pozdr ....
SYMPATYK
- Od: 15 lis 2004, 10:28
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa -Bielany
- Auto: MAZDA 626: 1,8 GE, 95r
EDC – z komputerem (ROM w pompie + komputer + dane z czujnikow) decyduja ile paliwa nalezy wtrysnac.
Zawor SPV dziala na rozkazy z PCU (zamkinij/otworz).
Ciekawe co miales na musli piszac o EDC? sama elektronika w pompie nic nie zrobi. Pompa w DITD to jest pompa mechaniczna z elektronicznym sterowaniem.
Marek
Zawor SPV dziala na rozkazy z PCU (zamkinij/otworz).
Ciekawe co miales na musli piszac o EDC? sama elektronika w pompie nic nie zrobi. Pompa w DITD to jest pompa mechaniczna z elektronicznym sterowaniem.
Marek
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
MarekW napisał(a): ...
Ciekawe co miales na musli piszac o EDC? sama elektronika w pompie nic nie zrobi. Pompa w DITD to jest pompa mechaniczna z elektronicznym sterowaniem.
Marek
No jak to co ? EDC – Elektronic Diesel Control czyli odpowiednik ECU (Electronic Central Unit) w benzynie, czyli na podstawie czujników steruje wszystkim co jest związane z pracą silnika i wspomaga inne systemy w skócie. I to wg mojej wiedzy steruje momentem wtrysku i przedwtryskiem i długością wtrysku.
Wieć pytam się konkretnie dalej co to jest ten zawór SPV i do czego służy
oraz co to za skrót, na kóry się powołałeś PCU ... Zawor SPV dziala na rozkazy z PCU (zamkinij/otworz).
Pozdr. ...
SYMPATYK
- Od: 15 lis 2004, 10:28
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa -Bielany
- Auto: MAZDA 626: 1,8 GE, 95r
JuŻ zajarzyłem, myślimy i piszemy o kompletnie róznych sytemach, ja mam na myśli Common Rail a ty opisujesz zawór do pompy rozdzielaczowej – generacja wstecz, już wiem o co chodzi z tym SPV. Dlatego tak dociekałem o co z tym chodzi, u mnie tego nie ma.
SYMPATYK
- Od: 15 lis 2004, 10:28
- Posty: 47
- Skąd: Warszawa -Bielany
- Auto: MAZDA 626: 1,8 GE, 95r
Witam! Potrzebuję info na tenat sterowania SPV. Czy przy uruchamianiu wystarczy 5V? chyba nie, albo przyrząd pomiarowy ma dużą bezwładność, albo coś jest ze sterowaniem. Jeśli maci info o sterowaniu : z kąd, ile, jak to podwyższyć itp. A haa. Majpierw Madzia ciężko paliła jak była cieplutka, jak schłodziłem (wodą) SPV paliła, teraz nie pali nawet zimna. Zmieniłem SPV na używany ale nic się nie zmieniło, pali tylko z zaciągu, a to nie zdrowe rozwiązanie. Czy ktoś może ustawić sterowanie SPV, i jaki wpływ ma paliwo, bo zauważyłem że po tankowaniu na Statoilu było lepiej, a po 2 zbiornikach na Lotosie jest zgon.
- Od: 24 sie 2007, 08:35
- Posty: 10
- Skąd: Płock/Warszawa
- Auto: 323F 2.0DiTD
No to poczytaj – jest tutaj 7 stron i jeszcze parę tematów obok.dariusz 80 napisał(a):Potrzebuję info
SPV dostaje 150V w ułamku sekundy.dariusz 80 napisał(a):wystarczy 5V?
z definicji – kolosalny wpływ. Końcówka zaworu zamula się od brudów w paliwie. Spróbuj chociażby dolać xeramic'a do czyszczenia (do baku) i próbować wyjeździć jak najwięcej.dariusz 80 napisał(a):i jaki wpływ ma paliwo
No cóż – skoro madzia daje znać, że nie służy jej lotos to...dariusz 80 napisał(a):po tankowaniu na Statoilu było lepiej, a po 2 zbiornikach na Lotosie jest zgon
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Jak na zaciag pali to nie jest to zawor SPV. Jak SPV nie dziala to samochod nie pali i koniec. Ktos mial podobny problem i bylo to zwiazane, ze zuzyciem wewnetrznych elementow pompy. Poszukaj na forum a cos ciekawego znajdziesz.
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości