Twarda praca zimnego ditd
Witam
kolego lej do paliwa DIESEL SKYDD Black Arrow Depresator przez cały rok, oraz olej mixol 2t (czerwony Orlenu 250-300 ml na zbiornik), od 10 lat stosuję te dodatki w maździe przez 3 lata .Przejechałam 70 000 km .Silnik pracuje dużo ciszej (pompa i wtryski )
kolego lej do paliwa DIESEL SKYDD Black Arrow Depresator przez cały rok, oraz olej mixol 2t (czerwony Orlenu 250-300 ml na zbiornik), od 10 lat stosuję te dodatki w maździe przez 3 lata .Przejechałam 70 000 km .Silnik pracuje dużo ciszej (pompa i wtryski )
już wszystkiego próbowałem nic nie pomaga. dzisiaj patrzyłem w rozrząd i jak się okazało jest dobrze i można w prawo kręcić i w lewo i jeszcze raz w prawo a te znaki jakoś zawsze pasują dziwne nie? (sarkazm) wiązka też dobra nie przetarta . tak pod tą plastikową rurą koło pompy vacum. a tak na marginesie jak ktoś ma mazdę to jak ściągnie byle jaką wtyczkę to zaraz kontrolka świec miga to tak na chłopski rozum przetarta wiązka= migająca kontrolka świec. doszedłem do takiego wniosku: rozrząd dobrze, przewody dobrze, wtryski, zawory,filtry,sitka i inne cuda niewida ok, komp nie pokazuje błedów, poza tymi które sam sztucznie stworzyłem ściągając wtyczki na uruchomionym silniku, ale pokasowane nowych nie ma. to pozostaje tylko meczhaniczne uszkodzenie pompy wtryskowej. co wy na to?
przekręć kluczyk na zapłon (nie zapalaj) podnieś maskę i nasłuchuj czy jest takie co sekundowe cykanie w okolicach pompy na zimnym.
tak. jest. cyka elegancko nawet go w nitro czyściłem. tak mi poradził gosciu od pomp co go w poradniku ditd znalazłem i spv tez tak czyściłem. tylko taka rożnica tcv pyka fajnie a spv nie. no bo nie ma pykać. dzięki Neo za chęci. jak masz jakieś pomysły jeszcze to pisz. a ten rozrząd to sam wymieniałem i jak myślisz sam bym sobie krzywdę robił? już pisałem że nie oddam jej w ręce pseudomechanika co to mu się na zimnym tłoki kurczą. bo już mi tak proponowali wymianę tłoków. a to sie stało na autostradzie miedzy dresnen a wrocław i tak ma do dzisiaj. wyzsze spalanie i twarda praca. ta usterka to mie objaw mojej głupoty, bo nie miałem co robic i gmerałem se w magdzie. może innej
. nie wiem jak wiesz coś Neo to pisz jestem Ci z góry wdzięczny.
komuś pomogło,tylko nie potrafię tego znaleźć,wyczyszczenie styków konektora z czujnika położenia wału korbowego.przewód idzie w obudowie rozrządu,a konektor jest obok pompy wtryskowej.
no wyczyszcze oczywiście. a może wymienić ten czujnik? jakie są objawy uszkodzonego czujnika połozenia wału?
Dopisano 21 gru 2013, 22:39:
no wyczyszcze oczywiście. a może wymienić ten czujnik? jakie są objawy uszkodzonego czujnika połozenia wału? a po jaki h... j ten czujnik jak bez nigo też chodzi. i tak jak patrzyłem na ten rozrząd dzisiaj to znaki ok. wypustka dla czujnika gdzieś tam w tyle . to co on wogóle czyta?
Dopisano 21 gru 2013, 22:39:
no wyczyszcze oczywiście. a może wymienić ten czujnik? jakie są objawy uszkodzonego czujnika połozenia wału? a po jaki h... j ten czujnik jak bez nigo też chodzi. i tak jak patrzyłem na ten rozrząd dzisiaj to znaki ok. wypustka dla czujnika gdzieś tam w tyle . to co on wogóle czyta?
bez czujnika położenia wału odpali ale będzie twarda praca bo nie będzie sterowany kąt wtrysku.
no to jak sprawdzić czy ten czujnik jest dobry czy zepsuty?
no właśni byłem u kolegi dzisiaj co ma 626 z tym silnikiem i jemu inaczej to chodzi moja wychodzi na to że i na ciepłym traktorzy. do dzisiaj mi to nie przeszkadzało myślałem że mam problem tylko na zimnym. i ten spv przekręcilem z jego auta i nic. sprawdzałem omomierzem i obydwa mają tak samo ale nie 10-14 tylko po 1,5 ohma, ja nie wiem skąd kto takie wartosci podaje. a jak podjechaliśmy do elektryka żeby sprawdził czy to 150v tam dochodzi to myślałem że nas śmiechem zabije. no ma mze ktos jakis pomysl? no co tam panowie zapomnieliscie o mnie? 

puding napisał(a):no ma ktos jeszcze jakies pomysly? ob juz patrzec na te magde nie moge?
Witam-Piszesz że jesteś z Mielca więc daję ci porządny mały warsztat samochodowy w Rzeszowie (polecał go już jeden z kolegów na tym Forum)-DIESEL
35-113 Rzeszów, Wita Stwosza 53 -sam byłem tam ze swoją Madzią Premacy RF2A 2000r-szybka i trafna diagnoza,usługa wykonana szybko,w rozsądnej cenie,"madzia" o tamtych bolączkach zapomniała-polecam
http://www.serwisdiesla.pl/kontakt.php
- Od: 10 mar 2011, 21:01
- Posty: 23
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DITD RF2A 101km
wielkie dzieki kolego na pewno skorzystam z twojej wiadomosci. bo mialem juz po przyjezdzie do hofmana ja dac ale mialem mieszane uczucia co do uczciwosci. wiesz to jest dziwny przypadek niby chodzi a nie. a napisz mi jeszcze co u Ciebie bylo elektronika? czy mechaniczna usterka i w czym sa lepsi bo u mnie to jedynie pozostaje mechaniczne uszkodzenie pompy albo komp swiruje 

Więc tak-jak już ci pisałem, warsztacik jest polecany przez wielu moich znajomych,(prowadzących komisy samochodowe też)jak i kolegów tu z tego Forum, jako jedyni najlepsi w okolicy,na Podkarpaciu-moja "Madzia" miała problem z paleniem na ciepło (coś robili z pompą wtryskowa) ale co to nie wiem dokładnie bo samochód zostawiłem na na jakieś 4 godź,myśle że sobie poradzą,ale zawsze możesz do nich zadzwonić i zapytać-życzę powodzenia w naprawie
- Od: 10 mar 2011, 21:01
- Posty: 23
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DITD RF2A 101km
No obleciałem te zagramanicę moją madzią. nawet dało się jechać mimo rzegotu silnika.Teraz to już i na ciepłym rzegocze i twardo pracuje.Zeżarła też ładnie 6,5 trasa 7 na miejscu. trasa we dwóch nie załadowana tak że kupa.dalej nic nie pokazuje(świece żarowe) jakies błędy czy co.zaczęła kopcić na czarno i tylna klapa w czarnych kropkach 

jak mówili tak zrobili i za poradą kazik55 zaprowadzili do stolicy podkarpacia madzialene.No i są wyniki 320 na minusie w portfelu
i dalej kupa jak traktorzyła to traktorzy. jedynie pozytywne to jest to ze pan mefanik zrobił upust na 200 zeta z przeznaczeniem dla dzieci na cukierki. mazda dalej żegocze ale mina dzieciaków bezcenna.
chyba musze na te bramki na a4 odżałować i wybrać się do kolegi Tadziola.

według diagnostyki wyszło że pompa dobra to i jej nie wyciągali sprawdzili wtryski okazało się że dobre nie ma co szukać i na tym koniec. skoro komputer nie ma żadnych błędów,wtryski dobre zawory,ciśnienie na tłokach dobre,nie kopci to co jest? dalej żyje swoim życiem jak zimno to traktor ,jak ciepło to chodzi?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości