Przywracanie mocy w DiTD
Chodzi raczej o podkładki pod wtryski.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Panowie.. Ci co "ruszali" pompę w celu zmiany dławika.. czy jest odczuwalna różnica w mocy?
P.S
Szukam zagubionych 8KM i 20NM.. jestem już przekonany że problem tkwi tylko i wyłącznie w pompie wtryskowej.
P.S
Szukam zagubionych 8KM i 20NM.. jestem już przekonany że problem tkwi tylko i wyłącznie w pompie wtryskowej.
Powiem tak, u mnie byl czysty i nie widze roznicy. Ostatnio zalalem Xeramic i poweim ze dymienie ustalo i widocznie zmniejszylo sie zuzycie paliwa .. az sam w to nie wierze co wskazuje wskaznik paliwa. Jeszcze jesden bak wypale i zlewam Forte.
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
MarekW napisał(a):Jeszcze jesden bak wypale i zlewam Forte.
Ale ten "jeszcze jeden bak" musi być czystego paliwa!
Może być jeszcze w samych wtryskach (końcówki), nie tylko w pompie. Do dławika nie ma problemu z dojściem – problem jest z tym sitkiem na wejściu – trudno się do niego dostać (nie wiem jaka jest różnica w budowie układu wodnego w 323 i w 626).Riki napisał(a):Szukam zagubionych 8KM i 20NM.. jestem już przekonany że problem tkwi tylko i wyłącznie w pompie wtryskowej.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Rozumiem Cię. Przeżyłem to chyba jako pierwszy na forum – dzięki temu mogłem ściszyć radio z 12-13 na jakieś 7-8MarekW napisał(a): i to wlasnie na nim widze roznice (szok)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
MarekW napisał(a):Powiem tak, u mnie byl czysty i nie widze roznicy.
Rozumiem, no cóż muszę go w końcu sprawdzić u siebie... ale wolę mieć od razu nowy dławik jak stary rozpadnie się w ręku
MarekW napisał(a):Ostatnio zalalem Xeramic
Ja już zalewałem kilka różnych środków.. ostatnio Forte i ten zauważalnie pomógł.
xANDy napisał(a):Może być jeszcze w samych wtryskach (końcówki), nie tylko w pompie
też racja..
cóż chyba mimo wszystko czeka mnie wizyta u pompiarza... kolega Francuz pojechał swoją GFką i po "przeczyszczeniu" pompy spadła elastyczność z 22s na 14-15s... czyli kucyki wróciły. U mnie na dziś dzień i tak jest lepiej (12s) ale straty na mocy uniemożliwiają mi dalsze grzebanie przy aucie..
P.S
Zastanawiam się.. co Oni Mu zrobili...
MarekW napisał(a):12s i jeszcze jestes niezadowolony
Nie jestem niezadowolony
MarekW napisał(a):jaki jest Twoj cel? zejsc ponizej 10s?
10s.. myślę, że możliwe w tym silniku, najpierw muszę wrócić do serii...
Riki napisał(a):Nie jestem niezadowolony ale zawsze może być lepiej..
Obys nie przekombinował ...
Riki napisał(a):10s.. myślę, że możliwe w tym silniku, najpierw muszę wrócić do serii...
Wtedy to juz bedzie prawie jak CiTD
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
otiks napisał(a):10s dla 626 jest realne, jeśli mój autobus co prawda z CiTD ale jednak przy masie 1,8t wyciąga 10,89 to 626 powinna dać rade zejść do 10s.
Zawsze zostaje mozliwosc uzycia chipa ... taka rzeżba w g .....
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Obys nie przekombinował
nie ma takiej możliwości
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Wtedy to juz bedzie prawie jak CiTD
Prawie to było jak miałem "serię" (co pokazała 1/4 w Borsku) teraz jest myślę nawet deko lepiej...
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
otiks napisał(a):10s dla 626 jest realne, jeśli mój autobus co prawda z CiTD ale jednak przy masie 1,8t wyciąga 10,89 to 626 powinna dać rade zejść do 10s.
Ty mówisz o przyśpieszeniu 0-100km/h a my o elastyczności
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Zawsze zostaje mozliwosc uzycia chipa ... taka rzeżba w g .....
dlaczego? to są pierwsze kroki modyfikacji
Riki napisał(a):Prawie to było jak miałem "serię" (co pokazała 1/4 w Borsku) teraz jest myślę nawet deko lepiej... (nie tylko moc i moment ale ich krzywa oraz waga i przełożenia robią swoje..)
Czyli auto teraz masz lepsze jakby miało wyjechac z fabryki ..
Riki napisał(a):dlaczego? to są pierwsze kroki modyfikacji a jest ich wiele... kiedyś opisze to wszystko dokładnie ale w innym temacie.
Ja nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan ...zreszta ktos juz na forum prosil chyba o pomoc z chipowana GF i chyba nikt mu nie mogl pomoc ...nawet chlopaki od Jarka
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Ja nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan ...zreszta ktos juz na forum prosil chyba o pomoc z chipowana GF i chyba nikt mu nie mogl pomoc ...nawet chlopaki od Jarka
Jest w poradniku pewien cytat postu, właśnie o podnoszeniu mocy, że został rozgryziony sterownik denso a co z atym idzie....
Poczytaj sam!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Czyli auto teraz masz lepsze jakby miało wyjechac z fabryki
Minimalnie tak
xANDy

P.S
Dziś próba ze zdrową, lżejsza GE FS... łeb w łeb.. czyli na dziś dzień GFka przyśpiesza do 100km/h w mniej niż 10s.
Dowód na to, że ciśnienie doładowania w DiTD jest większe niż 0,35b
http://jaycut.com/mix/24622/preview?context=user_22797
P.S
Na codzień nie kręcę jej tak wysoko...
http://jaycut.com/mix/24622/preview?context=user_22797
P.S
Na codzień nie kręcę jej tak wysoko...

Mam zamontowany taki ciśnieniomierz na stałe ale na postoju bez obciążenia to nie poleci tak jak na filmiku, nawet do 0,5 chyba nie dojdzie. Pod obciążeniem ok 1.0 – 1.1bar.
Coś mojej madzi dolega ale nie wiem co... Nie jeździ tak jak powinna;(
http://pl.youtube.com/watch?v=Crc48KwQ8K0
EDIT:
1) Ciekawe czy na powyższym filmiku to DiTD jest jakoś podrasowane czy każde w dobrej kondycji pod obciążeniem powinno mieć ciśnienie 1.5bar.
2) Dzisiaj sprawdziłem i wychodzi na to, że się myliłem co do ciśnienia na biegu jałowym (dawno nie katowałem Madzi
). Na postoju przy około 4500rpm ciśnienie wynosi jakieś 0.8bar. Ale na takie katowanie jak Riki zafundował swojej kruszynce nie było mnie stać 
Coś mojej madzi dolega ale nie wiem co... Nie jeździ tak jak powinna;(
http://pl.youtube.com/watch?v=Crc48KwQ8K0
EDIT:
1) Ciekawe czy na powyższym filmiku to DiTD jest jakoś podrasowane czy każde w dobrej kondycji pod obciążeniem powinno mieć ciśnienie 1.5bar.
2) Dzisiaj sprawdziłem i wychodzi na to, że się myliłem co do ciśnienia na biegu jałowym (dawno nie katowałem Madzi
poflek napisał(a):Ciekawe czy na powyższym filmiku to DiTD jest jakoś podrasowane
jeśli doładowanie faktycznie jest takie jakie pokazuje nam zegar to na 101% jest podrasowane..
poflek napisał(a):ostoju przy około 4500rpm ciśnienie wynosi jakieś 0.8bar

poflek napisał(a):takie katowanie jak Riki zafundował swojej kruszynce nie było mnie stać
eee... bez przesady. Na co dzień tak się nie robi
P.S
Zazwyczaj nie każde DiTD wkręca się na czerwone pole....
Mała aktualizacja
Auto w tym momencie legitymuje się mocą 121KM i 265NM.. (szybka możliwość zwiększenia o kilka KM i NM ale chwilowo niewiele)
Ogólnie jestem jeszcze niezbyt zadowolony z osiągniętej mocy, takie wartości silnik osiągał bez dotykania turbo jednak auto nadmiernie dymiło. Teraz dmucha 1,1b (wcześniej 0,8). Obecnie.. dymi mniej niż seryjna. Tak więc auto musi zostać od początku zestrojone.
Spalanie bez zmian, aktualnych czasów elastyczności i 0-100km/h (tego drugiego nie lubię testować..)nie sprawdzałem jedynie v-max który teraz wynosi 210km/h (kiedyś dawno temu 183km/h...)
Pozdrawiam
Auto w tym momencie legitymuje się mocą 121KM i 265NM.. (szybka możliwość zwiększenia o kilka KM i NM ale chwilowo niewiele)
Ogólnie jestem jeszcze niezbyt zadowolony z osiągniętej mocy, takie wartości silnik osiągał bez dotykania turbo jednak auto nadmiernie dymiło. Teraz dmucha 1,1b (wcześniej 0,8). Obecnie.. dymi mniej niż seryjna. Tak więc auto musi zostać od początku zestrojone.
Spalanie bez zmian, aktualnych czasów elastyczności i 0-100km/h (tego drugiego nie lubię testować..)nie sprawdzałem jedynie v-max który teraz wynosi 210km/h (kiedyś dawno temu 183km/h...)
Pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości