Przywracanie mocy w DiTD

Postprzez xANDy » 22 sie 2008, 21:11

Chodzi raczej o podkładki pod wtryski.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 2 paź 2008, 02:17

Panowie.. Ci co "ruszali" pompę w celu zmiany dławika.. czy jest odczuwalna różnica w mocy?

P.S
Szukam zagubionych 8KM i 20NM.. jestem już przekonany że problem tkwi tylko i wyłącznie w pompie wtryskowej.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez MarekW » 2 paź 2008, 08:48

Powiem tak, u mnie byl czysty i nie widze roznicy. Ostatnio zalalem Xeramic i poweim ze dymienie ustalo i widocznie zmniejszylo sie zuzycie paliwa .. az sam w to nie wierze co wskazuje wskaznik paliwa. Jeszcze jesden bak wypale i zlewam Forte.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez xANDy » 2 paź 2008, 09:08

MarekW napisał(a):Jeszcze jesden bak wypale i zlewam Forte.

Ale ten "jeszcze jeden bak" musi być czystego paliwa!


Riki napisał(a):Szukam zagubionych 8KM i 20NM.. jestem już przekonany że problem tkwi tylko i wyłącznie w pompie wtryskowej.
Może być jeszcze w samych wtryskach (końcówki), nie tylko w pompie. Do dławika nie ma problemu z dojściem – problem jest z tym sitkiem na wejściu – trudno się do niego dostać (nie wiem jaka jest różnica w budowie układu wodnego w 323 i w 626).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MarekW » 2 paź 2008, 09:19

Tak wiem teraz juz jezdze na czystym baku i to wlasnie na nim widze roznice (szok) + jeszcze jeden, aby miec pewnosc, ze uklad jest "czysty".

Pozdrawiam
M.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez xANDy » 2 paź 2008, 09:27

MarekW napisał(a): i to wlasnie na nim widze roznice (szok)
Rozumiem Cię. Przeżyłem to chyba jako pierwszy na forum – dzięki temu mogłem ściszyć radio z 12-13 na jakieś 7-8 :)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 2 paź 2008, 10:14

MarekW napisał(a):Powiem tak, u mnie byl czysty i nie widze roznicy.


Rozumiem, no cóż muszę go w końcu sprawdzić u siebie... ale wolę mieć od razu nowy dławik jak stary rozpadnie się w ręku :|


MarekW napisał(a):Ostatnio zalalem Xeramic


Ja już zalewałem kilka różnych środków.. ostatnio Forte i ten zauważalnie pomógł.


xANDy napisał(a):Może być jeszcze w samych wtryskach (końcówki), nie tylko w pompie

też racja..
cóż chyba mimo wszystko czeka mnie wizyta u pompiarza... kolega Francuz pojechał swoją GFką i po "przeczyszczeniu" pompy spadła elastyczność z 22s na 14-15s... czyli kucyki wróciły. U mnie na dziś dzień i tak jest lepiej (12s) ale straty na mocy uniemożliwiają mi dalsze grzebanie przy aucie..

P.S
Zastanawiam się.. co Oni Mu zrobili...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez MarekW » 2 paź 2008, 11:31

12s i jeszcze jestes niezadowolony .. hmm to jaki jest Twoj cel? zejsc ponizej 10s?
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez Riki » 2 paź 2008, 11:55

MarekW napisał(a):12s i jeszcze jestes niezadowolony


Nie jestem niezadowolony :) ale zawsze może być lepiej..

MarekW napisał(a):jaki jest Twoj cel? zejsc ponizej 10s?


10s.. myślę, że możliwe w tym silniku, najpierw muszę wrócić do serii...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 2 paź 2008, 11:58

Riki napisał(a):Nie jestem niezadowolony ale zawsze może być lepiej..

Obys nie przekombinował ...

Riki napisał(a):10s.. myślę, że możliwe w tym silniku, najpierw muszę wrócić do serii...

Wtedy to juz bedzie prawie jak CiTD :P
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez otiks » 2 paź 2008, 12:44

10s dla 626 jest realne, jeśli mój autobus co prawda z CiTD ale jednak przy masie 1,8t wyciąga 10,89 to 626 powinna dać rade zejść do 10s.
Otiks
ObrazekMazda MPV LW 2.0 MZR-CD 136KM '02
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2012 miejsce 1
 
Od: 28 kwi 2007, 22:43
Posty: 397 (0/3)
Skąd: Wrocław
Auto: MPV '02, RX-8 '06 RIP –> GT86

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 2 paź 2008, 13:14

otiks napisał(a):10s dla 626 jest realne, jeśli mój autobus co prawda z CiTD ale jednak przy masie 1,8t wyciąga 10,89 to 626 powinna dać rade zejść do 10s.


Zawsze zostaje mozliwosc uzycia chipa ... taka rzeżba w g .....
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez Riki » 2 paź 2008, 14:54

Marcin ( Pycia ) napisał(a):Obys nie przekombinował


nie ma takiej możliwości ;)


Marcin ( Pycia ) napisał(a):Wtedy to juz bedzie prawie jak CiTD


Prawie to było jak miałem "serię" (co pokazała 1/4 w Borsku) teraz jest myślę nawet deko lepiej... :] (nie tylko moc i moment ale ich krzywa oraz waga i przełożenia robią swoje..)


otiks napisał(a):10s dla 626 jest realne, jeśli mój autobus co prawda z CiTD ale jednak przy masie 1,8t wyciąga 10,89 to 626 powinna dać rade zejść do 10s.


Ty mówisz o przyśpieszeniu 0-100km/h a my o elastyczności ;) ale jeśli chodzi o przyśpieszenie to w tym momencie GFka przyśpiesza do 100 w granicach 10s.


Marcin ( Pycia ) napisał(a):Zawsze zostaje mozliwosc uzycia chipa ... taka rzeżba w g .....


dlaczego? to są pierwsze kroki modyfikacji ;) a jest ich wiele... kiedyś opisze to wszystko dokładnie ale w innym temacie.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 2 paź 2008, 15:25

Riki napisał(a):Prawie to było jak miałem "serię" (co pokazała 1/4 w Borsku) teraz jest myślę nawet deko lepiej... (nie tylko moc i moment ale ich krzywa oraz waga i przełożenia robią swoje..)


Czyli auto teraz masz lepsze jakby miało wyjechac z fabryki .. ;)


Riki napisał(a):dlaczego? to są pierwsze kroki modyfikacji a jest ich wiele... kiedyś opisze to wszystko dokładnie ale w innym temacie.


Ja nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan ...zreszta ktos juz na forum prosil chyba o pomoc z chipowana GF i chyba nikt mu nie mogl pomoc ...nawet chlopaki od Jarka
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez xANDy » 3 paź 2008, 10:52

Marcin ( Pycia ) napisał(a):Ja nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan ...zreszta ktos juz na forum prosil chyba o pomoc z chipowana GF i chyba nikt mu nie mogl pomoc ...nawet chlopaki od Jarka

Jest w poradniku pewien cytat postu, właśnie o podnoszeniu mocy, że został rozgryziony sterownik denso a co z atym idzie....
Poczytaj sam!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 3 paź 2008, 23:03

Marcin ( Pycia ) napisał(a):Czyli auto teraz masz lepsze jakby miało wyjechac z fabryki


Minimalnie tak :)

xANDy <spoko>

P.S
Dziś próba ze zdrową, lżejsza GE FS... łeb w łeb.. czyli na dziś dzień GFka przyśpiesza do 100km/h w mniej niż 10s.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Riki » 15 paź 2008, 14:30

Dowód na to, że ciśnienie doładowania w DiTD jest większe niż 0,35b ;)

http://jaycut.com/mix/24622/preview?context=user_22797

P.S
Na codzień nie kręcę jej tak wysoko... <zeby>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez poflek » 15 paź 2008, 17:29

Mam zamontowany taki ciśnieniomierz na stałe ale na postoju bez obciążenia to nie poleci tak jak na filmiku, nawet do 0,5 chyba nie dojdzie. Pod obciążeniem ok 1.0 – 1.1bar.
Coś mojej madzi dolega ale nie wiem co... Nie jeździ tak jak powinna;(

http://pl.youtube.com/watch?v=Crc48KwQ8K0

EDIT:
1) Ciekawe czy na powyższym filmiku to DiTD jest jakoś podrasowane czy każde w dobrej kondycji pod obciążeniem powinno mieć ciśnienie 1.5bar.

2) Dzisiaj sprawdziłem i wychodzi na to, że się myliłem co do ciśnienia na biegu jałowym (dawno nie katowałem Madzi :D). Na postoju przy około 4500rpm ciśnienie wynosi jakieś 0.8bar. Ale na takie katowanie jak Riki zafundował swojej kruszynce nie było mnie stać :D
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez Riki » 22 paź 2008, 00:31

poflek napisał(a):Ciekawe czy na powyższym filmiku to DiTD jest jakoś podrasowane


jeśli doładowanie faktycznie jest takie jakie pokazuje nam zegar to na 101% jest podrasowane..


poflek napisał(a):ostoju przy około 4500rpm ciśnienie wynosi jakieś 0.8bar


<spoko>

poflek napisał(a):takie katowanie jak Riki zafundował swojej kruszynce nie było mnie stać

eee... bez przesady. Na co dzień tak się nie robi :) raz na jakiś czas... nie zaszkodzi a sprawdzić warto.

P.S
Zazwyczaj nie każde DiTD wkręca się na czerwone pole.... ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Riki » 30 paź 2008, 00:31

Mała aktualizacja :)

Auto w tym momencie legitymuje się mocą 121KM i 265NM.. (szybka możliwość zwiększenia o kilka KM i NM ale chwilowo niewiele)
Ogólnie jestem jeszcze niezbyt zadowolony z osiągniętej mocy, takie wartości silnik osiągał bez dotykania turbo jednak auto nadmiernie dymiło. Teraz dmucha 1,1b (wcześniej 0,8). Obecnie.. dymi mniej niż seryjna. Tak więc auto musi zostać od początku zestrojone.
Spalanie bez zmian, aktualnych czasów elastyczności i 0-100km/h (tego drugiego nie lubię testować..)nie sprawdzałem jedynie v-max który teraz wynosi 210km/h (kiedyś dawno temu 183km/h...)

Pozdrawiam :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy