POMPA DENSO [temat zamkniety]
Hey
Wielkie dzieki za info, ja tez sie doweidzialem co nieco, i nawet w tej sprawie... rozmawialem z mechanikiem ktory x lat robil pompy DENSO i z tego co On mowil to jak najbardziej mozna wymienic sam zawór, ale podczas gdy nie wyciagnie sie pompy i nie wyczysci Jej, nie da nowych uszczelek to zawor znowu moze sie zapchac w krotkim czasie! Tyle ze On nie podejmuje sie takich rzeczy bo nie da na to gwarancji! Poza tym z tego co mowil to pompy DENSO sie reguluje, a przy wymianie zaworu moze zmienic sie charakterystyka. Wg mnie gosc mowil na prawde rozsadnie i slychac bylo ze zna sie na rzeczy, ja mimo wszystko zrobie u Niego moja pompe i mysle ze bede przynajmniej lepiej spal nie martwiac sie czy znowu mi sie nie za jakis czas nie zapcha... To tyle co chcialem dodać do tego tematu
thomass ale co do zaworu to miałeś racje, bo od początku to podejrzewałes
Wielkie dzieki za info, ja tez sie doweidzialem co nieco, i nawet w tej sprawie... rozmawialem z mechanikiem ktory x lat robil pompy DENSO i z tego co On mowil to jak najbardziej mozna wymienic sam zawór, ale podczas gdy nie wyciagnie sie pompy i nie wyczysci Jej, nie da nowych uszczelek to zawor znowu moze sie zapchac w krotkim czasie! Tyle ze On nie podejmuje sie takich rzeczy bo nie da na to gwarancji! Poza tym z tego co mowil to pompy DENSO sie reguluje, a przy wymianie zaworu moze zmienic sie charakterystyka. Wg mnie gosc mowil na prawde rozsadnie i slychac bylo ze zna sie na rzeczy, ja mimo wszystko zrobie u Niego moja pompe i mysle ze bede przynajmniej lepiej spal nie martwiac sie czy znowu mi sie nie za jakis czas nie zapcha... To tyle co chcialem dodać do tego tematu
thomass ale co do zaworu to miałeś racje, bo od początku to podejrzewałes
thomass napisał(a):zawor sterujacy doplywem paliwa
Witam! Który to jest zawór? Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
kombinować trzeba... i warto... i za tym stoję
ale...... kółko się zamyka i pompa do Mabi zawsze znika
i dalej tak będzie....
Przy wymianie SPV koniecznością jest rozebranie pompy, wyczyszczenie, złożenie na nowych ory uszczelkach i ustawienie jej... i to czasem jest jeszcze za mało...

Przy wymianie SPV koniecznością jest rozebranie pompy, wyczyszczenie, złożenie na nowych ory uszczelkach i ustawienie jej... i to czasem jest jeszcze za mało...
wg mnie nie byłoby problemu gdyby regeneracja pompy nie była taka droga,ale póki jest trzeba będzie kombinować,bo szkoda dawać tyle kasy,wreszcie ktoś opatentuje jakiś 'tańszy' sposób...
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Riki napisał(a):Przy wymianie SPV koniecznością jest rozebranie pompy, wyczyszczenie, złożenie na nowych ory uszczelkach i ustawienie jej...
Dokładnie , myslałem ze kolega faktycznie wniesie cos nowego
mateo11 napisał(a):wg mnie nie byłoby problemu gdyby regeneracja pompy nie była taka droga
Tez bym chciał ale z tego co wiem aparatura pomiarowa jest dosc droga stąd te ceny , widziałem w Mabi ( zostałem nawet oprowadzony po zapleczu

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
thomass napisał(a):wiem juz co zrobie.sprzedam auto i po problemie
Myslisz ze to bedzie dobre posunięcie ?
.....i dopiero zaczną się problemy...brak wolnych obrotów , brak mocy i takie tamthomass napisał(a):kupie benzyne z gazem i dziekuje
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
I tu całkowicie zgodzę się z Jaksą.
Thomass weź też pod uwagę, że posiadasz samochód który ma 11 lat (zgodnie z opisem pod avatarem). Tak to bywa w przypadku samochodów używanych, że niestety koszty naprawy nie są proporcjonalne do wartości samochodu. Normalka!!... Cena auta z wiekiem idzie w dół a ceny nowych części zamiennych pozostają bez zmian.
Mimo wszystko uważam, że jeżeli w grę wejdą koszty rzędu 2,5 tys. zł. to gra jest warta świeczki. Kupisz inny samochód, do którego i tak dołożysz, ten co masz sprzedasz ze stratą. Ubezpieczenie, koszty wymiany rozrządu, przeglądy i suma summarum wyjdziesz o wiele więcej do tyłu niż zainwestowałbyś w regenerację pompy. Moim zdaniem popełniasz błąd.
Thomass weź też pod uwagę, że posiadasz samochód który ma 11 lat (zgodnie z opisem pod avatarem). Tak to bywa w przypadku samochodów używanych, że niestety koszty naprawy nie są proporcjonalne do wartości samochodu. Normalka!!... Cena auta z wiekiem idzie w dół a ceny nowych części zamiennych pozostają bez zmian.
Mimo wszystko uważam, że jeżeli w grę wejdą koszty rzędu 2,5 tys. zł. to gra jest warta świeczki. Kupisz inny samochód, do którego i tak dołożysz, ten co masz sprzedasz ze stratą. Ubezpieczenie, koszty wymiany rozrządu, przeglądy i suma summarum wyjdziesz o wiele więcej do tyłu niż zainwestowałbyś w regenerację pompy. Moim zdaniem popełniasz błąd.
Moze nie zdecyduje sie na kolejną Mazde?! Skoro Mazda nie okazala sie tak bezawaryjnym samochodem to może rozsądniejsze bedize zmienic marke... z punktu ekonomicznego to chyba najlepsze rozwiazanie... sam sie nad tym zastanawiam...
Wincam
wszystko zależy od tego w jakim stanie byl egzemplarz który kopiłeś, chyba że był nowy
Wincam napisał(a):Skoro Mazda nie okazala sie tak bezawaryjnym samochodem
wszystko zależy od tego w jakim stanie byl egzemplarz który kopiłeś, chyba że był nowy
A ja oddałem samą pompę do regeneracji. Samochód stał u Jaksy. Nikt ze mnie nie mógł zrobić barana, bo nie miał dostępu ani do czujnika temperatury ani innej części poza pompą. Gdyby czujnik był walniety – regeneracja pompy nic by nie dała.
Pozdrawiam
P_iter
P_iter
- Od: 17 mar 2008, 23:01
- Posty: 42
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 TD, 121 DB CT
Thomass, problem jest w tym, że auto które posiadam mam od roku a samochód ma już tych lat dziesięć. Mazda była spowadzona i parę lat użytkowana w Polsce. Obecnie na liczniku ma 200 tyś a ile naprawdę, to tylko ona może wiedzieć.
Natomiast co do sygnałów otrzymywanych z pompy, to raczej nie masz racji. Komputer dostosował by się do sygnału z wadliwego czujnika temperatury. NIe zmieniał by charakterystyki pracy silnika (pompy) w przypadku gdyby pompa nie była naprawiona a tylko podpicowana. A podkreślam, że serwis miał dostęp tylko do pompy.
Natomiast co do sygnałów otrzymywanych z pompy, to raczej nie masz racji. Komputer dostosował by się do sygnału z wadliwego czujnika temperatury. NIe zmieniał by charakterystyki pracy silnika (pompy) w przypadku gdyby pompa nie była naprawiona a tylko podpicowana. A podkreślam, że serwis miał dostęp tylko do pompy.
Pozdrawiam
P_iter
P_iter
- Od: 17 mar 2008, 23:01
- Posty: 42
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 TD, 121 DB CT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości