POMPA DENSO [temat zamkniety]

Postprzez thomass » 15 kwi 2009, 23:58

koniec tematu
Ostatnio edytowano 7 maja 2009, 20:03 przez thomass, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Wincam » 16 kwi 2009, 12:07

Hey

Wielkie dzieki za info, ja tez sie doweidzialem co nieco, i nawet w tej sprawie... rozmawialem z mechanikiem ktory x lat robil pompy DENSO i z tego co On mowil to jak najbardziej mozna wymienic sam zawór, ale podczas gdy nie wyciagnie sie pompy i nie wyczysci Jej, nie da nowych uszczelek to zawor znowu moze sie zapchac w krotkim czasie! Tyle ze On nie podejmuje sie takich rzeczy bo nie da na to gwarancji! Poza tym z tego co mowil to pompy DENSO sie reguluje, a przy wymianie zaworu moze zmienic sie charakterystyka. Wg mnie gosc mowil na prawde rozsadnie i slychac bylo ze zna sie na rzeczy, ja mimo wszystko zrobie u Niego moja pompe i mysle ze bede przynajmniej lepiej spal nie martwiac sie czy znowu mi sie nie za jakis czas nie zapcha... To tyle co chcialem dodać do tego tematu :)

thomass ale co do zaworu to miałeś racje, bo od początku to podejrzewałes ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez topik » 16 kwi 2009, 12:33

thomass napisał(a):zawor sterujacy doplywem paliwa


Witam! Który to jest zawór? Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez Wincam » 16 kwi 2009, 12:37

topik napisał(a):
thomass napisał(a):zawor sterujacy doplywem paliwa


Witam! Który to jest zawór? Pozdrawiam


To zawór SPV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez Riki » 18 kwi 2009, 00:11

kombinować trzeba... i warto... i za tym stoję ;) ale...... kółko się zamyka i pompa do Mabi zawsze znika <lol> i dalej tak będzie....

Przy wymianie SPV koniecznością jest rozebranie pompy, wyczyszczenie, złożenie na nowych ory uszczelkach i ustawienie jej... i to czasem jest jeszcze za mało...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez thomass » 18 kwi 2009, 11:31

koniec tematu
Ostatnio edytowano 7 maja 2009, 20:04 przez thomass, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez mateo11 » 18 kwi 2009, 16:23

wg mnie nie byłoby problemu gdyby regeneracja pompy nie była taka droga,ale póki jest trzeba będzie kombinować,bo szkoda dawać tyle kasy,wreszcie ktoś opatentuje jakiś 'tańszy' sposób...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Postprzez Jaksa » 18 kwi 2009, 20:10

Riki napisał(a):Przy wymianie SPV koniecznością jest rozebranie pompy, wyczyszczenie, złożenie na nowych ory uszczelkach i ustawienie jej...

Dokładnie , myslałem ze kolega faktycznie wniesie cos nowego :(
mateo11 napisał(a):wg mnie nie byłoby problemu gdyby regeneracja pompy nie była taka droga

Tez bym chciał ale z tego co wiem aparatura pomiarowa jest dosc droga stąd te ceny , widziałem w Mabi ( zostałem nawet oprowadzony po zapleczu <lol> ) czym dysponują , niewielu stac na zakup takiego sprzetu ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez thomass » 18 kwi 2009, 21:12

koniec tematu
Ostatnio edytowano 7 maja 2009, 20:04 przez thomass, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Jaksa » 19 kwi 2009, 13:46

thomass napisał(a):wiem juz co zrobie.sprzedam auto i po problemie

Myslisz ze to bedzie dobre posunięcie ?
thomass napisał(a):kupie benzyne z gazem i dziekuje
.....i dopiero zaczną się problemy...brak wolnych obrotów , brak mocy i takie tam ;)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Paweł Mo » 19 kwi 2009, 14:42

I tu całkowicie zgodzę się z Jaksą.
Thomass weź też pod uwagę, że posiadasz samochód który ma 11 lat (zgodnie z opisem pod avatarem). Tak to bywa w przypadku samochodów używanych, że niestety koszty naprawy nie są proporcjonalne do wartości samochodu. Normalka!!... Cena auta z wiekiem idzie w dół a ceny nowych części zamiennych pozostają bez zmian.
Mimo wszystko uważam, że jeżeli w grę wejdą koszty rzędu 2,5 tys. zł. to gra jest warta świeczki. Kupisz inny samochód, do którego i tak dołożysz, ten co masz sprzedasz ze stratą. Ubezpieczenie, koszty wymiany rozrządu, przeglądy i suma summarum wyjdziesz o wiele więcej do tyłu niż zainwestowałbyś w regenerację pompy. Moim zdaniem popełniasz błąd.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez Wincam » 20 kwi 2009, 08:15

Moze nie zdecyduje sie na kolejną Mazde?! Skoro Mazda nie okazala sie tak bezawaryjnym samochodem to może rozsądniejsze bedize zmienic marke... z punktu ekonomicznego to chyba najlepsze rozwiazanie... sam sie nad tym zastanawiam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez malkolm » 20 kwi 2009, 22:13

Wincam
Wincam napisał(a):Skoro Mazda nie okazala sie tak bezawaryjnym samochodem

wszystko zależy od tego w jakim stanie byl egzemplarz który kopiłeś, chyba że był nowy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Wincam » 20 kwi 2009, 22:50

To fakt, ale pomijajac juz awaryjnosc... eksploatacja tez jest drozsza... no ale wiadomo... sentyment do marki pozostanie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez malkolm » 20 kwi 2009, 23:57

Wincam napisał(a):eksploatacja tez jest drozsza

czy ja wiem, mam w domu 3 auta i jakoś nie zauważyłem tego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez thomass » 22 kwi 2009, 23:40

prosze o uniecie wszystkich moich wpisow
Ostatnio edytowano 7 maja 2009, 20:06 przez thomass, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Paweł Mo » 23 kwi 2009, 07:19

U mnie było podobnie. Podpięcie pod kompa wykazało "zawór kąta wtrysku" a w rzeczywistości problemem był brak napięcia.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez P_iter » 23 kwi 2009, 08:53

A ja oddałem samą pompę do regeneracji. Samochód stał u Jaksy. Nikt ze mnie nie mógł zrobić barana, bo nie miał dostępu ani do czujnika temperatury ani innej części poza pompą. Gdyby czujnik był walniety – regeneracja pompy nic by nie dała.
Pozdrawiam
P_iter
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:01
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 2.0 TD, 121 DB CT

Postprzez thomass » 23 kwi 2009, 10:15

prosze moderatora o usuniecie wszyskich moich wpisow dziekuje
Ostatnio edytowano 7 maja 2009, 20:07 przez thomass, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez P_iter » 23 kwi 2009, 11:22

Thomass, problem jest w tym, że auto które posiadam mam od roku a samochód ma już tych lat dziesięć. Mazda była spowadzona i parę lat użytkowana w Polsce. Obecnie na liczniku ma 200 tyś a ile naprawdę, to tylko ona może wiedzieć.

Natomiast co do sygnałów otrzymywanych z pompy, to raczej nie masz racji. Komputer dostosował by się do sygnału z wadliwego czujnika temperatury. NIe zmieniał by charakterystyki pracy silnika (pompy) w przypadku gdyby pompa nie była naprawiona a tylko podpicowana. A podkreślam, że serwis miał dostęp tylko do pompy.
Pozdrawiam
P_iter
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:01
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 2.0 TD, 121 DB CT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy